Перегляд за Автор "Ткачов, С. І."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ AGILE-МЕТОДОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ОСВІТНІМИ ПРОЄКТАМИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ткачов, С. І.; Ткачова, Н. О.; Ткачов, А. С.У публікації досліджено застосування agile-методології в управлінні освітніми проєктами. Під поняттям «agile» розуміють не єдиний, а ціле сімейство підходів до організації проєктної роботи суб’єктів навчання. Застосування agile-методології в управлінні освітніми проєктами майбутніх учителів дає змогу підвищити ефективність їхньої освітньої діяльності. The publication explores the application of agile methodology in the management of educational projects. The concept of "agile" is understood not as a single, but as a whole family of approaches to the organisation of project work of students. The application of agile methodology in the management of future teachers' educational projects allows to increase the effectiveness of their educational activities.
- ДокументОсобливості морально-духовного виховання студентської молоді в умовах глобалізаційних викликів часу(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ткачов, С. І.; Ткачова, Н. О.; Ткачов, А. С.У статті проаналізовано особливості морально-духовного виховання студентської молоді в умовах глобалізаційних викликів часу. В статье проанализированы особенности морально-духовного воспитания студенческой молодежи в условиях глобализационных вызовов времени. The article analyzes the features of the moral and spiritual education of student youth in the context of the globalization challenges of the time.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Ткачов, С. І.; Ткачова, Н. О.; Щебликіна, Т. А.У статті розкрито суть поняття цифрового освітнього середовища, визначено його характерні ознаки, провідні функції, основні педагогічні переваги, а також потенціал щодо забезпечення реалізації індивідуальної траєкторії навчання здобувачів закладу вищої освіти. Проаналізовано загальний алгоритм реалізації індивідуальної траєкторії навчання здобувачів вищої освіти у цифровому освітньому середовищі. The article reveals the concept of digital educational environment, characterizes its main features, leading functions, main pedagogical advantages, as well as the potential to ensure the implementation of the individual approach of higher education. The general procedure of individual approach implementation of applicants’ training in the digital educational environment is analyzed.
- Документ"Студентське портфоліо" як засіб підвищення рівня навчальної мотивації студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Ткачов, С. І.; Ткачов, А. С.У публікації представлено алгоритм використання «студентського портфоліо» як засобу підвищення рівня навчальної мотивації студентів на заняттях з навчальних дисциплін «Педагогіка» і «Педагогічна майстерність». Наведено загальні наслідки його впровадження на практиці та подальші перспективи науково-методичної роботи в означеному напрямку. В публикации представлен алгоритм использования «студенческого портфолио» как средство повышения уровня учебной мотивации студентов на занятиях по учебным дисциплинам «Педагогика» и «Педагогическое мастерство». Приведены общие последствия его внедрения на практике и дальнейшие перспективы научно-методической работы в рассматриваемом направлении. The decision procedure for the application of «student portfolio» as a means of increasing the level of student’s learning motivation at classes for “Pedagogy” and “Pedagogical Mastery” has been presented in the article. The general consequences of its introduction into practice and further perspectives of scientific and methodical study in the specified direction have been denoted.
- ДокументФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН(Національна академія Національної гвардії України, 2021-05-20) Ткачов, С. І.; Ткачов, А. С.; Пліс, В. П.У публікації проаналізовано формування медіаосвітньої компетентності у здобувачів вищої освіти. Ефективним методом її формування на заняттях з філологічних дисциплін є залучення майбутніх фахівців до різних видів аналізу медіатекстів. Під час проведення наукових розвідок було сформульовано пропозицію, відповідно до якої забезпечувати оволодіння здобувачами зазначеними видами аналізу медіа текстів доречно під час викладання не тільки філологічних, але й інших дисциплін. The publication analyzes the formation of media education competence in of higher education students. An effective method of its formation in the classroom philological disciplines is to involve future specialists in various types of of media text analysis. In the course of scientific research, the following was a proposal was formulated according to which to ensure the mastery of students with these types of media text analysis is appropriate when teaching teaching not only philological but also other disciplines.
- ДокументІННОВАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЯК ФЛАГМАН СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Ткачов, С. І.; Ткачова, Н. О.; Ткачов, А. С.У статті розкрито роль інноваційного університету як флагмана сучасної вищої освіти. Проаналізовано його основні ознаки. Доведено, що здатність до інновацій та підприємництва є важливими умовами ефективного функціонування вітчизняного університету в сучасних умовах та його інтеграції в європейський науковий та освітній простір. The role of innovative university as a modern higher education flagship has been revealed in the article. Its fundamental features have been analyzed. It has been proved that the abilities for innovation and entrepreneurship are the essential foundations for the effective functioning of Ukrainian university in modern conditions and integration of it into the European scientific and educational space.