Перегляд за Автор "Сікора, В. В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання методів інтерактивного навчання майбутніх учителів фізичної культури при викладанні предметів циклу професійної підготовки(Національний університет Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка, 2018-09-21) Сікора, В. В.У статті визначено провідні інтерактивні методи у навчанні майбутніх учителів фізичної культури. Робота характеризує засади інтерактивного навчання, окреслює різні методи інтерактивних занять – лекцій і семінарів; наводить досвід їх використання під час навчання майбутніх учителів фізичної культури. У роботі розкривається практика використання різноманітних методів навчання студентів на лекціях : проблемна лекція, лекція-візуалізація, лекція-діалог. Разом з тим подано досвід впровадження таких інтерактивних методів практичних і семінарських занять : проблемний метод навчання, метод самооцінки успішності, дискусія, мозковий штурм, аналіз конкретних ситуацій, ділові й організаційно-діяльнісні ігри, навчання в малих групах співробітництва, груповий метод. В статье определены ведущие интерактивные методы в обучении будущих учителей физической культуры. Работа характеризует основы интерактивного обучения, определяет различные методы интерактивных занятий - лекций и семинаров ; приводит опыт их использования при обучении будущих учителей физической культуры. В работе раскрывается практика использования различных методов обучения студентов на лекциях : проблемная лекция, лекция-визуализация, лекция-диалог. Вместе с тем представлен опыт внедрения таких интерактивных методов практических и семинарских занятий : проблемный метод обучения, метод самооценки успешности, дискуссия, мозговой штурм, анализ конкретных ситуаций, деловые и организационно-деятельностные игры, обучение в малых группах сотрудничества, групповой метод. The article defines leading interactive methods in the training of future teachers of physical culture. The work characterizes the basis of interactive learning, defines different methods of interactive lessons - lectures and seminars; brings experience of their use in the training of future teachers of physical culture. The paper reveals the practice of using different methods of teaching students at lectures: problem lecture, lecture-visualization, lecture-dialogue. At the same time, the experience of introducing such interactive methods of practical and seminar work is presented: problem method of teaching, method of self-evaluation of success, discussion, brainstorming, analysis of specific situations, business and organizational-activity games, training in small groups of collaboration, group method.
- ДокументМетодика формування «відчуття м’яча» у юних футболістів 8-9 років на початковому етапі підготовки(Health, sport, rehabilitation, 2018) Гринченко, І. Б.; Наконечний, В. О.; Сікора, В. В.; Карпунець, Т. В.Експериментальна авторська методика розвитку «відчуття м’яча» у юних футболістів 8–9 років передбачає виконання вправ, що забезпечують багаторазове торкання гравцем м’яча, які повинні включати такі технічні прийоми як ведення, передачі й удари по м’ячу. Навчально-тренувальний процес за авторською методикою передбачає впроваджування вправ з жонглюванням м’ячем зменшеної ваги і розміру, а також використання додаткового тренажерного пристрою «м’яч у сітці». Экспериментальная авторская методика формирования «чувство мяча» у юных футболистов 8-9 лет предусматривает выполнение упражнений, обеспечивающих многократное касание игроком мяча, которые должны включать такие технические приемы как ведение, передачи и удары по мячу. Учебно-тренировочный процесс по авторской методике предусматривает использование упражнений с жонглированием мячом уменьшенного веса и размера, а также использование дополнительного тренажерного устройства «мяч в сетке». The experimental author’s method of the «sense of the ball» among young football players includes exercise to ensure multiple strikes the ball by player, which should include such technical methods as dribbling, ball pass and strikes on ball. The educational and training process according to the author’s provides for the use of exercises with the ball of reduced weight and size, and also the use of additional training device “ball in the net”.
- ДокументФормування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в освітньому процесі закладів вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сікора, В. В.У дисертації проаналізовано теоретичні питання дослідження й запропоновано практичне розв’язання наукової проблеми, що полягає в обґрунтуванні нагальних педагогічних умов та експериментальній перевірці їх впливу на рівень сформованості інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в освітньому процесі закладів вищої освіти. Актуальність теми дослідження полягає у необхідності формування нового покоління компетентних учителів фізичної культури, які опанували інтерактивне навчання, його інтерактивні форми, методи, прийоми, засоби, що вимагає формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. В дисертації виявлено вплив теоретично обґрунтованих та експериментально перевірених педагогічних умов на рівень сформованості інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в освітньому процесі. The thesis analyzes the theoretical issues of the research and offers the practical solution to the scientific problem that is to substantiate the new pedagogical conditions and test experimentally their impact on the level of interactive competence of future teachers of physical training in the learning process of higher education. The relevance of the research topic is the need to train a new generation of competent teachers of physical training who have mastered interactive learning, its interactive forms, methods, techniques, tools. It requires interactive competence development for future teachers of physical education. The thesis reveals the influence of theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions on the level of interactive competence development for future teachers of physical training in the learning process.
- ДокументШляхи формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в освітньому процес(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Сікора, В. В.Визначені шляхи формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в освітньому процесі. Определены пути формирования интерактивной компетентности будущих учителей физической культуры в образовательном процессе. The ways of forming the interactive competence of future physical education teachers in the educational process are determined.
- ДокументІнтерактивна компетентність майбутніх учителів фізичної культури: педагогічні умови її формування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Сікора, В. В.У статті аналізується актуальна проблема визначення педагогічних умов формування інтерактивної компетентності у процесі навчання майбутніх учителів фізичної культури. Мета роботи – обґрунтування однієї із педагогічних умов формування інтерактивної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. Завдання роботи: розкрити педагогічну умову формування інтерактивної компетентності майбутнього вчителя; окреслити шляхи її реалізації. Для досягнення мети, розв’язання окреслених завдань дослідження було використано загальнонаукові методи теоретичного рівня: аналіз, синтез і систематизація праць авторів із проблеми дослідження щодо підготовки вчителя фізичної культури; логікосистемний, проблемно-цільовий, порівняльний аналіз з метою теоретичного обґрунтування однієї із педагогічних умов формування інтерактивної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. Результатами дослідження є формулювання й обґрунтування однієї із педагогічних умов формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі навчання. Це – впровадження інтерактивних тактик і стратегій навчання, спрямованих на формування інтерактивної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури, що забезпечується реалізацією спектру інтерактивних ролей майбутнього вчителя (контролер, режисер, менеджер, фасілітатор, порадник, спікер, модератор, тренер, координатор, новатор); впровадженням інтерактивних стилів викладання (вчительський, змістовий, учнівський, взаємодійний, навчально-особистісний); співпрацею та партнерством викладача і студента з урахуванням інтерактивних методів навчання. Зроблено висновок про те, що проведене дослідження підкреслює необхідність переходу від традиційного до інтерактивного навчання, оновлення тактик і стратегій навчання, інтерактивних ролей, стилів, методів зі студентами у закладах вищої освіти. The manuscript analyzes the actual problem of defining pedagogical conditions when forming interactive competence in the training process of future teachers of physical training. The purpose of the research is to substantiate one of the pedagogical conditions for forming interactive competence of a future teacher of physical training. The tasks of the research are to investigate the pedagogical condition of forming interactive competence of a future teacher; to outline the ways of its implementation. To achieve the goal, to solve the outlined tasks of the research we used the general scientific theoretical methods: analysis, synthesis and systematization of the authors’ manuscripts on the research problem of learning teachers of physical training; logical and systemic, problem-oriented, comparative analysis with the purpose of theoretical substantiation of one of the pedagogical conditions of forming interactive competence of a future teacher of physical training. The results of the research are the formulation and justification of one of the pedagogical conditions for forming interactive competence of future teachers of physical training in the learning process. This pedagogical condition is the introduction of interactive tactics and training strategies aimed at forming interactive competence of a future teacher of physical training. It is ensured by the implementation of the spectrum of interactive roles for a future teacher (checker, director, manager, facilitator, advisor, speaker, moderator, trainer, coordinator); as well as by the introduction of interactive teaching styles (teacher’s style, content style, student’s style, interactive, educational and personal styles). It is ensured by collaboration and partnership between teachers and students, taking into account interactive teaching methods. We conclude that the research emphasizes the need to move from traditional to interactive learning, updating teaching tactics and strategies, interactive roles, styles, methods with students at Universities.
- ДокументІнтерактивна роль сучасного вчителя фізичної культури(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-04-09) Сікора, В. В.У статті розкрита інтерактивна роль сучасного вчителя фізичної культури. В статье раскрыта интерактивная роль современного учителя физической культуры. The article reveals the interactive role of a modern physical culture teacher.