Перегляд за Автор "Стяглик, Н. І."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВ. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Золотухіна, С. Т.; Стяглик, Н. І.У тезах визначено і cхарактеризовано погляди В. О. Сухомлинського на організацію науково-дослідної роботи в школі; розкрито специфіку її здійснення в навчально-виховному процесі; представлено форми науководослідної діяльності вчителів, що були характерні для Павлиської середньої школи: наукові гуртки, «творчі лабораторії», «педагогічні понеділки», наведено відомості про хід педагогічного колективного експерименту з дидактики. The author of the work has determined and characterized V. О. Sukhomlynskyi‟s views on organization of research work at school. The specificity of implementation of research work in educational process has been revealed. The forms of teachers‟ research work at Pavlysh secondary school have been presented. They are scientific clubs, “creative laboratories”, “pedagogical Mondays”. The information about collective pedagogical experiment in didactics has been presented.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ БЛОК–СХЕМ ТА АЛГОРИТМІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Олім, Д. Ю.; Стяглик, Н. І.У статті акцентується увага на ролі та необхідності впровадження блок-схем та алгоритмів на уроках математики, наведено приклади застосування даної методики. Використання блок-схем та алгоритмів дає можливість розв’язати наступні задачі: 1) відобразити структурні зв’язки між величинами; 2) показати всі прості задачі, з яких складається складена задача; 3) проаналізувати отриманий розв’язок даної задачі, не переробляючи при цьому схематичне її зображення; 4) підказати дію, наступний крок, для вирішення поставленої задачі. Блок-схеми та алгоритми допомагають дітям знаходити шляхи розв’язання завдання, що дає можливість самоконтролю. Учень завжди може порівняти дії, які виконуються з діями зафіксованими в блок-схемах. При цьому відбувається формування таких прийомів розумової діяльності, як абстрагування, аналіз, синтез, а також розвиток математичного мислення. Саме на побудову графічних моделей спираються при розв’язуванні задач автори розвивального навчання. В статье акцентируется внимание на роли и необходимости внедрения блок-схем и алгоритмов на уроках математики, приведены примеры применения данной методики. Использование блок-схем и алгоритмов дает возможность решить следующие задачи: 1) отразить структурные связи между величинами; 2) показать все простые задачи, из которых состоит составленная задача; 3) проанализировать полученное решение данной задачи, не переделывая при этом схематическое ее изображение; 4) подсказать действие, следующий шаг, для решения поставленной задачи. Блок-схемы и алгоритмы помогают детям находить пути решения задачи, что дает возможность самоконтроля. Ученик всегда может сравнить действия, которые выполняются с действиями зафиксированными в блок-схемах. При этом происходит формирование таких приемов умственной деятельности, как абстрагирование, анализ, синтез, а также развитие математического мышления. Именно на построение графических моделей опираются при решении задач авторы развивающего обучения.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВЕБ–КВЕСТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Бернович, М. Ю.; Стяглик, Н. І.В статті висвітлена тема використання веб-квестів у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики". Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету. Критерії оцінювання веб-квесту: розуміння завдання, виконання завдання, результати роботи, творчий підхід. Максимальна кількість балів, яку може отримати команда – 12 балів. Проведення веб-квестів дає можливість не лише привести в порядок власні знання, а й найголовніше засвоїти методику їх організації та проведення з метою використання в майбутній педагогічній роботі. В статье освещена тема использования веб-квестов в процессе изучения курса "Методика обучения математике". Веб-квест - проблемное задание с элементами ролевой игры, для выполнения которого используются информационные ресурсы интернета. Критерии оценки веб-квеста: понимание задачи, выполнение задания, результаты работы, творческий подход. Максимальное количество баллов, которое может получить команда - 12 баллов. Проведение веб-квестов позволяет не только привести в порядок собственные знания, но и самое главное усвоить методику их организации и проведения с целью использования в будущей педагогической работе.
- ДокументПОБУДОВА ПРЕДМЕТНОЇ МОДЕЛІ СТУДЕНТА ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Пономарьова, А. Р.; Стяглик, Н. І.Метою даної роботи є розгляд поняття предметної моделі студента та її значення для розробки дистанційних курсів. Завданнями даного дослідження є: 1) виділити структурні компоненти предметної моделі студента; 2) дослідити роль предметної моделі студента для розробки дистанційних курсів. Целью данной работы является рассмотрение понятия предметной модели студента и её значение для разработки дистанционных курсов. Задачами данного исследования являются: 1) выделить структурные компоненты предметной модели студента; 2) исследовать роль предметной модели студента для разработки дистанционных курсов.
- ДокументРеалізація міждисциплінарних зв’язків засобами онлайн олімпіади "програмування та англійська мова за професійним спрямуванням"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Стяглик, Н. І.У роботі представлено досвід з організації та проведення он-лайн олімпіади з програмування та англійської мови за професійним спрямуванням серед студентів напряму підготовки 121 «Інженерія програмного забезпечення», галузі знань 12 «Інформаційні технології» закладів фахової передвищої освіти. Метою проведеної роботи було розглянути можливі шляхи підвищення навчальної мотивації та якості навчання студентів в процесі застосування інтегрованого (дуального) навчання. Саме дуальне навчання сприяє реалізації компетентісного підходу до здійснення освітнього процесу, забезпечуючи розвиток предметних, соціальних та комунікаційних компетентностей. Викладачами профільних дисциплін протягом кількох років здійснюється робота з підготовки та впровадження в навчальний процес різноманітних форм поєднання викладання англійської мови за професійним спрямуванням та мов програмування, що є нерозривним принципом підготовки висококваліфікованих фахівців галузі знань «Інформаційні технології», зокрема, фахівців з розробки програмного забезпечення. У статті описано основні етапи організації та проведення олімпіади. Розглядаються варіанти організації змагань з використанням різних технологій, засобів та web-орієнтованих навчальних середовищ. У роботі надаються рекомендації щодо організації та проведення змагань з урахуванням того факту, що проведення фахових олімпіад надає змогу підвести підсумки роботи з викладання фахових дисципліни. Залучення студентів до участі у змаганнях різного рівня сприяє виконанню мети і головного завдання навчального закладу і кожного викладача – підвищення якості підготовки кваліфікованих фахівців. Підготовку студентів до фахових олімпіад бажано здійснювати, спираючись на досвід студента та використовуючи міжпредметні зв’язки з дисциплінами природничо-математичного циклу, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентства. The paper presents the experience of organizing and holding the online contest in Programming and English for IT students of the specialty 121 “Software Engineering”, the specialization 12 “Information Technologies”, in colleges of the ІІІ levels of accreditation. The purpose of the paper is to show the possible ways to increase the educational motivation and quality in the process of applying integrated (dual) training. For several years teachers of specialized disciplines have been working on the implementation and introduction into the educational process the various forms of the combination of English for IT students and Programming Languages, the indissoluble principles of training of highly skilled specialists in the specialization “Information Technologies”. The article describes the main stages of the organizing and holding a contest. The recommendations are provided by holding a professional contest that gives an opportunity to summarize the work of specialized discipline teaching. Involving students to participate in competitions of different levels contributes to the goal achievement and the main tasks of colleges and each teacher, it improves the quality of training qualified professionals. It is desirable to prepare students for professional contests based on students’ experience and usage interdisciplinary connections with natural and mathematical disciplines, which enables students to get not only profound theoretical knowledge, but also the practical experience, it contributes generally to students’ self-affirmation and the improvement of scientific and practical potential of a student.