Перегляд за Автор "Старікова, Л. П."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДосвід здійснення міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти на кафедрі і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Іонова, О. М.; Партола, В. В.; Старікова, Л. П.У статті визначено напрями здійснення міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. Акцентовано увагу на значенні діяльності за виділеними напрямами для навчання майбутніх фахівців. Обґрунтовано впровадження міждисциплінарної інтеграції як умови реалізації інтегрованого підходу у закладах вищої освіти. В статье определены направления осуществления междисциплинарной интеграции в процессе подготовки специалистов дошкольного образования. Акцентировано внимание на значении деятельности по выделенным направлениям для обучения будущих специалистов. Обоснованно внедрения междисциплинарной интеграции как условия реализации интегрированного подхода в учреждениях высшего образования. The article identifies areas for interdisciplinary integration in the training of preschool education. Emphasis is placed on the importance of activities in selected areas for the training of future professionals. The introduction of interdisciplinary integration as a condition for implementing an integrated approach in higher education institutions is substantiated.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З РІДНИМ КРАЄМ(Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2021-05-07) Старікова, Л. П.Стаття знайомить дітей старшого дошкільного віку з рідним краєм з використанням проєктів, які є важливим напрямом роботи з огляду на оновлення підходів до виховання дитини, формування основ патріотизму, розширення знань про соціум тощо. Статья знакомит детей старшего дошкольного возраста с родным краем с использованием проектов, которые являются важным направлением работы с учетом обновления подходов к воспитанию ребенка, формирования основ патриотизма, расширения знаний о социуме и т. д. The article introduces older preschool children to their native land using projects, which is an important area of work, taking into account the renewal of approaches to the education of children, the formation of patriotism, expanding knowledge about the society, etc.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення експерименту «Школа професійного зростання» (День у школі) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 – Початкова освіта(ПП «Стиль-Издат», 2020) Гавриш, І. В.; Довженко, Т. О.; Небитова, І. А.; Партола, В. В.; Старікова, Л. П.; Ушмарова, В. В.; Філатова, Л. С.; Шишенко, В. О.Методичні рекомендації складено на основі 4-річного експериментального проєкту «Школа професійного зростання» (День у школі), до якого було залучено професорсько-викладацький склад кафедр факультету початкового навчання. Підготовлені матеріали призначено для супроводу перебування (педагогічної практики) здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти один день на тиждень у закладах загальної середньої освіти й охоплюють дисципліни педагогічного та природничо-математичного циклів. У методичних рекомендаціях наведено програми практикумів та розкрито особливості поєднання практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у закладах загальної середньої освіти з паралельним вивченням дисциплін у закладах вищої освіти. Призначено для викладачів закладів вищої освіти та здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Методические рекомендации составлены на основе 4-летнего экспериментального проекта «Школа профессионального роста» (День в школе), к которому был привлечен профессорско-преподавательский состав кафедр факультета начального обучения. Подготовленные материалы предназначены для сопровождения пребывания (педагогической практики) соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования один день в неделю в заведениях общего среднего образования и охватывают дисциплины педагогического и естественно математического циклов. В методических рекомендациях приведены программы практикумов и раскрыты особенности сочетания практической подготовки соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования в заведениях общего среднего образования параллельным изучением дисциплин в высших учебных заведениях. Предназначено для преподавателей заведений высшего образования и соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования. Methodical recommendations are made on the basis of 4-year-old of the experimental project "School of Professional Growth" (Day at School), in which the teaching staff of the departments of the faculty was involved primary education. Prepared materials are intended for support stay (pedagogical practice) of the first (bachelor's) applicants level of higher education one day a week in general secondary education institutions and cover disciplines of pedagogical and natural-mathematical cycles.The methodical recommendations present the programs of workshops and are revealed features of the combination of practical training of the first applicants (bachelor's) level of higher education in general secondary education institutions with parallel study of disciplines in higher education institutions. Designed for teachers of higher education institutions and applicants for the first (bachelor's) level higher education.
- ДокументМультимедійні технології у музичній освіті молодших школярів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Козорог, М.; Штурхецька, С.; Старікова, Л. П.Розкрито упровадження мультимедійних технологій, спрямованих на оновлення форм і методів музичного навчання у початковій школі, формування системи знань молодших школярів у галузі музичного мистецтва як засобу розуміння й пізнання світу. Комп’ютер виступає як електронний асистент у навчальному процесі. Учитель в умовах застосування мультимедійних технологій стає не джерелом інформації, а організатором навчально-пізнавальної діяльності школярів. Раскрыто внедрения мультимедийных технологий, направленных на обновление форм и методов музыкального обучения в начальной школе, формирование системы знаний младших школьников в области музыкального искусства как средства понимания и познания мира. Компьютер выступает как электронный ассистент в учебном процессе. Учитель в условиях применения мультимедийных технологий становитсяявляется не источником информации, а организатором учебно-познавательной деятельности школьников. The introduction of multimedia technologies aimed at updating forms and methods of music education in elementary school, formation of the system of knowledge of younger students in the field of music as a means of understanding and knowledge of the world are disclosed. The computer acts as an electronic assistant in the learning process. The teacher becomes a multimedia technology not the source of information, but the organizer of educational and cognitive activities of students.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сергеєва, В. Ф.; Радченя, І. В.; Купіна, І. О.; Старікова, Л. П.; Донченко, О. С.Забезпечення якості освіти, підвищення її ефективності пов'язане з модернізацією змісту освіти, оптимізацією способів та технологій організації освітнього процесу. Ключовою характеристикою такої освіти стає спрямованість навчання на розвиток особистості учня та підготовку його до повноцінного життя у суспільстві. Дошкільна освіта є важливим етапом у житті дитини, де формуються основні навички та знання, необхідні для успішного навчання у школі та майбутньому житті. З кожним роком у світі відбуваються зміни, які також стосуються сфери дошкільної освіти. Намічаються нові тенденції, які варто знати та врахову- вати батькам та педагогам. Однією з головних тенденцій у дошкільній освіті є поглиблення дитячої взаємодії із сучасними технологіями. У наш час діти вже змалку вміють використовувати смартфони, планшети та комп'ютери. Тому важливо навчити їх використовувати ці інструменти не тільки для розваги, але й у освітніх цілях. Розробка спеціальних програм та додатків для дітей дошкільного віку допоможе їм поглибити свої знання та навички в різних галузях, таких як математика, читання та логіка. Іншою важливою тенденцією є індивідуалізація освіти. Кожна дитина унікальна і має свої індивідуальні здібності та інтереси. Педагогічні методики передбачають більш гнучке та індивідуальне навчання, а також створення умов для саморозвитку та самовираження дитини. Це дозволить кожній дитині розвинути свої здібності на повну потужність та стати успішною. У статті досліджено, як початкова освіта може сприяти розвитку найважливіших навичок та компетенцій ХХІ століття, таких як творчість, критичне мислення, співпраця та спілкування. Також вивчені бар'єри та прогалини, які обмежують доступ та якість дошкільної освіти для багатьох дітей у всьому світі, особливо з малозабезпечених верств населення. Визначено деякі нові тенденції та можливості у секторі дошкільної освіти, такі як використання технологій, інтеграція гри та навчання, заохочення різноманітності, інклюзивність, а також участь батьків та спільнот. Ensuring the quality of education, increasing its efficiency is connected with the modernization of the content of education, optimization of the methods and technologies of the organization of the educational process. The key characteristic of such education is the focus of education on the development of the student's personality and his preparation for a full life in society. Preschool education is an important stage in a child's life, where the basic skills and knowledge necessary for successful schooling and future life are formed. Every year, there are changes in the world, which also affect the field of preschool education. New trends are emerging that parents and teachers should know and take into account. One of the main trends in preschool education is the deepening of children's interaction with modern technologies. Nowadays, children already know how to use smartphones, tablets and computers from an early age. Therefore, it is important to teach them to use these tools not only for entertainment, but also for educational purposes. The development of special programs and applications for preschool children will help them deepen their knowledge and skills in various areas such as mathematics, reading and logic. Another important trend is the individualization of education. Every child is unique and has their own individual abilities and interests. Pedagogical methods provide for more flexible and individual learning, as well as the creation of conditions for the child's self-development and self-expression. This will allow each child to develop their abilities to their full potential and become successful. The article explores how early education can help develop critical 21st century skills and competencies such as creativity, critical thinking, collaboration, and communication. Barriers and gaps that limit access and quality of preschool education for many children around the world, especially from low-income populations, are also studied. Some emerging trends and opportunities in the early childhood education sector are identified, such as the use of technology, the integration of play and learning, the promotion of diversity, inclusiveness, and the involvement of parents and communities.
- ДокументІнноваційні технології ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2020-02-14) Старікова, Л. П.Розкрито важливість застосування інноваційних педагогічних технологій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю. Ефективне розв’язання цього завдання на сьогоднішньому етапі розвитку освіти в Україні можливе за умов зміни педагогічних методик. Раскрыта важность использования инновационных педагогических технологий для ознакомления детей старшего дошкольного возраста с природой родного края. Эффективное решение этого задания на сегодняшнем этапе развития образования в Украине возможно при условии изменения педагогических методик. The article discusses the use of innovative technologies in the process of familiarizing children of senior preschool age with their native land. The ways of formation of knowledge of senior preschool children about their native land are highlighted.
- ДокументІнноваційні технології ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019) Кисельова, І. О.; Старікова, Л. П.У статті розкрито важливість застосування інноваційних педагогічних технологій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю. Ефективне розв'язання цього завдання на сьогоднішньому етапі розвитку освіти в Україні можливе за умов зміни педагогічних методик. В статье раскрыта важность использования инновационных педагогических технологии для ознакомления детей старшего дошкольного возраста с природой родного края. Эффективное решение этого задания на сегодняшнем этапе развития образования в Украине возможно при условии изменения педагогических методик. The article discusses the use of innovative technologies in the process of familiarization children of senior preschool age with their native land. The ways of formation of knowledge of senior preschool children about their native land are highlighted.