Перегляд за Автор "Піддубний, О. Г."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ ФІЗИЧНОГО СТАНУ(Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2019) Палевич, С. В.; Піддубний, О. Г.; Ткачук, О. А.; Цимбалюк, Ж. О.Статтю присвячено вивченню проблеми впливу психічного стану військовослужбовців різного рівня фізичного стану на ефективність формування загальної та спеціальної фізичної підготовленості у процесі занять фізичної ідготовкою. Зроблено акцент на тому, що зміст діяльності з формування у воїнів фізичної витривалості, емоційно-вольових якостей і психологічної стійкості здійснюється в умовах впливу фізичних і психічних навантажень. Статья посвящена изучению проблемы влияния психического состояния военнослужащих разного уровня физического состояния на эффективность формирования общей и специальной физической подготовленности в процессе занятий физической подготовкой. Сделан акцент на том, что содержание деятельности по формированию у воинов физической выносливости, эмоционально-волевых качеств и психологической устойчивости осуществляется в условиях воздействия физических и психических нагрузок. The article is devoted to the study of the problem of the influence of the mental state of military personnel of different levels of physical condition on the effectiveness of the formation of general and special physical fitness in the process of physical training. The emphasis is placed on the fact that the content of the activities for the formation of physical stamina, emotional-volitional qualities and psychological stability in soldiers is carried out under the influence of physical and mental stress.
- ДокументВійськово-спортивне орієнтування(Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ХНУПС), 2018) Кирпенко, В. М.; Піддубний, О. Г.; Цимбалюк, Ж. О.; Палевич, С. В.; Божко, Є. В.; Полтавець, А. І.У навчально-методичному посібнику розглядаються методика викладання блоку змістових модулів «Спеціальна фізична підготовка, бойова армійська система (Барс), військово-спортивне орієнтування» навчальної дисципліни «Фізичне виховання, спеціальна фізична підготовка і спорт», зокрема теми, що пов’язана з військово-спортивним орієнтуванням. В учебно-методическом пособии рассматриваются методика преподавания блока содержательных модулей «Специальная физическая подготовка, боевая армейская система (Барс), военно-спортивное ориентирование» учебной дисциплины «Физическое воспитание, специальная физическая подготовка и спорт», в частности темы, связанной с военно спортивный ориентированием. In the educational-methodical manual examines the methods of teaching the block of content modules “Special physical training, combat army system (Bars), military-sports orientation” educational discipline “Physical education, special physical training and sports”, in particular topics related to military sports orientation.
- ДокументКонцепція підготовки збірної команди України з аеронавтичного багатоборства з урахуванням результатів виступу на Чемпіонаті Європи(Харківська державна академія фізичної культури (ХДАФК), 2018-02-15) Цимбалюк, Ж. О.; Піддубний, О. Г.Розглянуті підходи до підготовки аеронавтичних багатоборців з урахуванням особливостей умов навчальної діяльності, організації спортивно-масової роботи курсантів льотного профілю, правил проведення змагань та результатів виступу збірної команди України на міжнародних змаганнях. Рассмотрены подходы к подготовке аеронавтичнеских многоборцев с учетом особенностей условий учебной деятельности, организации спортивно-массовой работы курсантов летного профиля, правил проведения соревнований и результатов выступления сборной команды Украины на международных соревнованиях. Approaches to the preparation of aeronautical all-rounders are considered, taking into account the characteristics of the conditions of training activities, the organization of sports mass work for cadets of flight profile, the rules for conducting competitions and the results of the performance of the Ukrainian team at international competitions.
- ДокументМОДЕЛЮВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ У ПІДГОТОВЧОМУ ПЕРІОДІ, ЩО СПРЯМОВАНЕ НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(ТОВ "ОВС", 2015-05-12) Піддубний, О. Г.; Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.Параметри тренувального навантаження баскетболістів у підготовчому періоді, що спрямоване на розвиток загальної витривалості, модульовано на основі методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження з використанням комп'ютерної програми. Параметры тренировочной нагрузки баскетболистов в подготовительном периоде, что направлена на развитие общей выносливости, модулированны на основе методики определения индивидуальной интенсивности нагрузки с использованием компьютерной программы. Options basketball training load in the preparatory period, aimed at developing general endurance modulated based method of determining the individual intensity of the load using a computer program.
- ДокументОсобливості організації відбору в команду з аеронавтичного багатоборства в ВВНЗ(Харківська державна академія фізичного виховання, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, 2017-04-26) Піддубний, О. Г.; Цимбалюк, Ж. О.Визначено традиційні етапи відбору та спортивної орієнтації в різних видах багатоборств. Було адаптовано традиційні критерії відбору на різних етапах підготовки спортсменів з аеронафтичного багатоборства з урахуванням особливостей умов навчальної діяльності, організації спортивно-масової роботи курсантів льотного профілю, правил проведення змагань. Определены традиционные этапы отбора и спортивной ориентации в различных видах многоборья. Были адаптированы традиционные критерии отбора на различных этапах подготовки спортсменов по аэронафтичному многоборью с учетом особенностей условий учебной деятельности, организации спортивно-массовой работы курсантов летного профиля, правил проведения соревнований. The traditional stages of selection and sports orientation in various types of all-around are defined. Traditional criteria of selection at various stages of training athletes in aeronautical all-around were adapted taking into account the peculiarities of the educational activity, the organization of sports-mass work of cadets of the flight profile, the rules of the competition.
- ДокументПедагогічна модель навчання військово-спортивному орієнтуванню курсантів(Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, 2019) Піддубний, О. Г.; Цимбалюк, Ж. О.; Палевич, С. В.У статті представлена методика організації та проведення навчально-тренувальних занять з військово-спортивного орієнтування курсантів. Результатом занять є здатність орієнтуватися на незнайомій місцевості, уміння обирати способи подолання природних та штучних перешкод, оволодіння різними способами пересування та маскування. В статье представлена методика организации и проведения учебно-тренировочных занятий по военно-спортивному ориентированию курсантов. Результатом занятий является способность ориентироваться на незнакомой местности, умение выбирать способы преодоления естественных и искусственных препятствий, овладение различными способами передвижения и маскировки. The article presents the methods of organizing and conducting training sessions on military-sports orientation of cadets. The result of classes is the ability to navigate in unfamiliar terrain, the ability to choose ways to overcome natural and man-made obstacles, mastering different ways of moving and camouflage.
- ДокументПорівняльний аналіз адаптивних можливостей організму школярів 10-12 років(Кам'янець-Подільськийо національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Палевіч, С. В.; Піддубний, О. Г.; Сіянко, О.; Цимбалюк, Ж. О.; Козєєв, І. В.; Шип, Н. Є.В статті досліджується визначення факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків 10-12 років. Оцінка фізичної підготовленості здійснювалась у ході проведення щорічного обов’язкового оцінювання учнівської молоді закладів освіти. Дослідження були проведені в середній загальноосвітній школі № 45 м. Харків. У них брали участь хлопчики 10-12-річного віку (78 чоловік). Установлено, що заняття фізичним вихованням, яке обмежується лише уроками фізичної культури, не сприяють ефективному вдосконаленню адаптивних можливостей організму. Аналіз результатів показав зміни факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків, причому ці зміни у 12-річних хлопчиків більш суттєві, що пов’язано з термінами сенситивних періодів розвитку рухових якостей. Отримані результати мають прогностичне значення для раціональної послідовності використання сукупності і обсягу засобів і методів фізичного виховання в цей віковий період для даної вікової групи. В статье исследуется определение факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков 10-12 лет. Оценка физической подготовленности осуществлялась в ходе проведения ежегодного обязательного оценивания учащейся молодежи учебных заведений. Исследования были проведены в средней общеобразовательной школе №45 г. Харькова. В них участвовали мальчики 10-12-летнего возраста (78 человек). Установлено, что занятия физическим воспитанием, которые ограничиваются только уроками физической культуры, не способствуют эффективному совершенствованию адаптивных возможностей организма. Анализ результатов показал изменения факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков, причем эти изменения у 12-летних мальчиков более существенны, что связано с терминами сенситивных периодов развития двигательных качеств. Полученные результаты имеют прогностическое значение для рациональной последовательности использования совокупности и объема средств и методов физического воспитания в этот возрастной период для данной возрастной группы. This article explores the definition of the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys 10–12 years old, who were engaged in physical education in physical education lessons. In this study, we evaluated: the adaptive potential of the system behind the Baevsky method; the functional state of the external respiration apparatus according to the Stange test and the Genchi test; body energy potential – «double product» and Robinson index. Assessment of physical fitness was carried out during the annual compulsory assessment of student youth educational institution in accordance with the instructions on the organization of the annual assessment of physical fitness of the population of Ukraine. Our research was carried out in secondary school № 45 in Kharkiv. They were attended by boys of 10-12 years of age (78 people). It has been established that physical education, which is limited only to physical education lessons, does not contribute to the effective improvement of adaptive capabilities of the body. The results of factor analysis showed changes in the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys. Moreover, changes in the factor structure in 12-year-old boys are more significant, which is associated with the terms of sensitive periods of the development of motor qualities. The results obtained are of prognostic importance for the rational sequence of using the totality and the amount of means and methods of physical education in this age period for a given age group.
- ДокументІсторичні аспекти використання спортивних та рухливих ігор у фізичній підготовці військовослужбовців Збройних Сил України(Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Піддубний, О. Г.; Палевич, С. В.; Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.Актуальність проблеми дослідження зумовлена необхідністю вивчення історичного досвіду становлення, впровадження та розвитку вправ із розділу «Спортивні та рухливі ігри», з метою реалізації державної політики щодо якісної розробки керівних документів з фізичної підготовки та спортивно-масової роботи військовослужбовців Збройних Сил України. Актуальность проблемы исследования обусловлена необходимостью изучения исторического опыта становления, внедрения и развития упражнений из раздела «Спортивные и подвижные игры», в целях реализации государственной политики по качественной разработки руководящих документов по физической подготовке и спортивно-массовой работы военнослужащих Вооруженных Сил Украины. The urgency of the research problem is caused by the need to study the historical experience of formation, implementation and development of exercises in the section "Sports and mobility games", in order to implement the state policy on the qualitative development of guidance documents on the physical training and sports and mass work of military personnel of the Armed Forces of Ukraine. The use of game exercises in the physical training of servicemen has acquired the status of an independent section in training programs, which promotes the development of their general and special qualities during training, and as a means of active recreation after combat missions.