Перегляд за Автор "Простакова, Ю. С."
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ 10 КЛАСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Добрик, Д. К.У статті розглянуто засоби візуалізації навчального матеріалу, які можуть бути використані на уроках математики при вивченні теми «Тригонометричні функції». Представлено рекомендації щодо використання засобів ІКТ для підвищення наочності, спрощення сприйняття теоретичного матеріалу. The article considers usage of visualization tools, to increase clarity, simplify the perception of theoretical material in mathematics lessons, when studying the topic «Trigonometric functions».There are presented some Examples of partial implementation using ICT tools.
- ДокументВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.; Сидоренко, Н. В.У статті розглянуто засоби візуалізації начального матеріалу для підвищення якості засвоєння та запам’ятовування учнями основних властивостей та взаємозв’язків. Візуалізація за допомогою сучасних засобів навчання є однією із важливих складових процесу формування математичної компетентності учнів закладів загальної освіти і розглядається як реалізація принципу наочності навчання. In the article are discussed means of visualizing the educational material for improving the quality of assimilation and memorization by students of the main properties and relationships. Visualization which is organized with the help of modern teaching aids is one of the important components of the process of forming the mathematical competence of students of general education institutions and is considered as the implementation of the principle of visual learning.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНО-ВІЗУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ СТЕПЕНЕВОЇ ФУНКЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Асєєва, І. В.У статті автором запропоновано використовувати вчителям при вивченні степеневої функції учнями в закладі загальної середньої освіти когнітивно-візуальний підхід. Зазначено, що цей підхід дозволяє забезпечити збалансовану роботу мозку при розумному поєднанні логічного і образного компонентів мислення в учнів.In the article, the author proposes to use a cognitive-visual approach to teachers in the study of the degree function by students in general secondary education. It is noted that this approach allows to ensure a balanced work of the brain with a reasonable combination of logical and figurative components of thinking in students.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ УЧНЯ ТА ВЧИТЕЛЯ ПРИ ОНЛАЙН ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В 7 КЛАСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.; Пономаренко, В. О.У тезах розглянуто способи організації взаємодії учня та вчителя при онлайн-вивченні теми «Множення одночлена на многочлен». Запропоновано вправи, завдяки яким в сучасних умовах можна скорегувати взаємодію учня та вчителя за допомогою онлайн-ресурсів, і в той же час отримувати нові знання в цікавій формі, позитивне ставлення до аналізу та формування вміння критичного мислення. The article discusses ways of organizing student-teacher interaction during online learning of the topic «Multiplying a monomial by a polynomial». Exercises are proposed, can adjust the interaction of a student and a teacher with the help of online resources, and at the same time to receive new knowledge in an interesting form, a positive attitude to analysis and the formation of critical thinking skills.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.В статті розглянуто суть поняття педагогічної підтримки учнів та методи її здійснення при вивченні математики в сучасних умовах. Тhe article examines the essence of the concept of pedagogical support of students and methods of its implementation in the study of mathematics in modern conditions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Чібісов, О. Д.; Простакова, Ю. С.; Штонда, О. Г.Авторами зазначено, що організовувати освітній процес майбутніх учителів математики в умовах змішаного навчання доцільно з використання онлайн-сервісів зі створення інтерактивних вправ, які дозволяють: індивідуалізувати освітній процес відповідно до особливостей та потреб студентів; організувати навчальний матеріал з урахуванням різноманітних способів навчальної діяльності; посилити візуальне сприйняття та полегшити засвоєння навчального матеріалу; активізувати пізнавальну діяльність студентів. The authors noted that to organize the educational process of future teachers of mathematics in a blended environment, it is advisable to use online services to create interactive exercises that allow: individualize the educational process according to the characteristics and needs of students; to organize educational material taking into account various ways of educational activity; to strengthen the visual perception and facilitate the assimilation of educational material; to intensify the cognitive activity of students.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ E-LEARNING ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Потапова, Т. В.E-learning навчання є одним із інноваційних методів організації дистанційного навчання. Ефективна реалізація методу E-learning навчання при вивченні математики потребує дотримання певних дидактичних принципів та використання спеціально розроблених засобів навчання. E-learning is one of the innovative methods of organizing distance learning. The effective implementation of the e-learning method in the study of mathematics requires adherence to certain didactic principles and the use of specially designed teaching aids.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В 5 КЛАСІ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Вітковська, О. І.Згідно концепції «НУШ» в 5 класі виділяють такі види оцінювання: формувальне, що виражається вербальною оцінкою від вчителя, самооцінкою та взаємооцінюванням, і підсумкове (семестрове та річне). Крім того, за рішенням педагогічної ради може використовуватися й проміжне оцінювання.According to the concept of «NUS» in 5th grade the following types of evaluation are distinguished: formative, which is expressed by verbal assessment from the teacher, self-assessment and mutual evaluation, and final (semester and annual). In addition, by decision of the Pedagogyal council, an intermediate assessment may be used.
- ДокументТЕОРІЯ ПОДІЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Цись, Я. В.; Простакова, Ю. С.Значне місце в теорії чисел відводиться теорії подільності цілих чисел, зокрема натуральних чисел. Це обумовлено тим фактом, що багато практичних та життєвих задач пов’язані з діями над натуральними або цілими числами: додавання, віднімання, множення та ділення. А так як операція ділення на множині натуральних або цілих чисел виконується не завжди, то виникла необхідність розглянути випадки, коли ця операція можлива, яка привела в результаті до побудови теорії подільності. Висновки і результати отримані при розгляді задач теорії подільності натуральних чисел в свою чергу можуть бути узагальнені і для цілих від’ємних чисел. Значущість роботи полягає у розробці матеріалів для факультативного курсу для школярів на тему «Подільність чисел», підборі низки задач та прикладів для проведення відповідних занять, та розробці тестових завдань для виявлення рівня засвоєння учнями відповідного матеріалу. Significant place in the theories visited the theory of the division of integers using natural numbers. This is due to the fact that many practical and important tasks remain with business over integers or integers: addition, reproduction, multiplication and division. Since the operation is divisible by many natural or integers that are not always used, it is the fault of the requirements of the validity of the review of cases where this operation is possible, which has come to what is of theoretical importance. The wines and those obtained with the known problems of the theory of distribution of natural smokers in their own mixture can be used for integers. The considerable work used in the production for the optional work for students on the Smoking Division highlighted a number of tasks and examples for those who remained employed and developed test delays in order to use such conditions as remain in the school.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ВИЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.; Колотюк, О. І.У тезах розглянуто формування економічної грамотності учнів 10-11 класів в процесі вивчення математики засобами дистанційного навчання. Запропоновано способи впровадження онлайн ресурсів та ігрових форм для побудови ефективних моделей вивчення економічних аспектів життя в доступній та цікавій формі. In the article, the formation of economic literacy of students of grades 10-11 by means of distance learning is considered. Implementation of online resources of game forms to acquire effective behavior patterns to achieve the goal and study the economic aspects of life in an accessible and interesting way.
- ДокументФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УМІНЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.Розглядаються питання щодо дослідження проблеми навчання учнів методу математичного моделювання на уроках математики. Розкрито методичні підходи до формування в учнів навичок побудови математичних моделей у процесі розв’язування прикладних задач. Issues related to the study of the problem of teaching students the method of mathematical modeling in mathematics lessons are considered. Methodical approaches to the formation of students’ skills of creating mathematical models in the process of solving applied problems are revealed.
- ДокументШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ В 5 КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Шевченко, М.Реалізація вимог нового Державного стандарту базової середньої освіти потребує оновлення методичного забезпечення для вивчення математики. Зокрема, відповідно до вимог Державного стандарту розробляють модельні навчальні програми, а також навчальні матеріали як для учнів, так і для вчителів. Mathematical competence is one of the key competences of the concept of the New Ukrainian School. The paper identifies the conditions and means to increase the effectiveness of the formation of mathematical competence of fifth graders.