Перегляд за Автор "Панасенко, Ю. А."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТ-ПЕДАГОГІКА В МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ПІДГОТОВКА МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-04) Панасенко, Ю. А.У статті розглянуто арт-педагогіку в підготовці музично-педагогічних працівників, яка включає різноманітні практичні аспекти, що сприяють інтеграції теоретичних знань і практичних навичок. Арт-педагогіка в міждисциплінарному вимірі є ефективним підходом до підготовки музично-педагогічних працівників. Міждисциплінарний підхід дозволяє інтегрувати різні галузі знань і створювати інноваційні освітні програми, що відповідають сучасним вимогам і викликам. Зазначено, що арт-педагогіка сприяє формуванню гармонійно розвиненої особистості, здатної до творчої діяльності та ефективного педагогічного впливу. The article discusses art pedagogy in the training of music and pedagogical workers, which includes various practical aspects that contribute to the integration of theoretical knowledge and practical skills. Art pedagogy in an interdisciplinary dimension is an effective approach to the training of music and pedagogical workers. An interdisciplinary approach allows you to integrate different fields of knowledge and create innovative educational programs that meet modern requirements and challenges. It is noted that art pedagogy contributes to the formation of a harmoniously developed personality, capable of creative activity and effective pedagogical influence.
- ДокументВИТОКИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Панасенко, Ю. А.У тезах досліджено витоки арт-педагогіки, яку можна відслідкувати в історичному розвитку культури та освіти. Арт-педагогіка (як дехто називає її мистецькою педагогікою) – це синтез двох галузей наукового знання (мистецтва та педагогіки), що забезпечують розробку теорії та практики педагогічного процесу художнього розвитку дітей та дають відповіді на питання формування основ художньої культури через мистецтво та художньо-творчої діяльності. Зазначено, що вона стала результатом взаємодії між мистецтвом та педагогікою на різних етапах історії людства. Сьогодні арт-педагогіка відіграє важливу роль у формуванні гармонійно розвиненої особистості та сприяє розкриттю творчого потенціалу кожної людини. The theses explore the origins of art pedagogy, which can be traced in the historical development of culture and education. Art pedagogy (as some call it artistic pedagogy) is a synthesis of two branches of scientific knowledge (art and pedagogy), which ensure the development of the theory and practice of the pedagogical process of the artistic development of children and provide answers to the questions of forming the foundations of artistic culture through art and artistic and creative activity It is noted that it was the result of interaction between art and pedagogy at various stages of human history. Today, art pedagogy plays an important role in the formation of a harmoniously developed personality and contributes to the disclosure of the creative potential of each person.
- ДокументПедагогічна майстерність бандуриста-віртуоза С. Баштана(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Панасенко, Ю. А.У статті аналізується творчий доробок українського бандуриста-віртуоза та педагога Сергія Васильовича Баштана. Розкрито роль музиканта в становленні академічного бандурного мистецтва. В статье анализируется творчество украинского бандуриста-виртуоза и педагога Сергея Васильевича Баштана. Раскрыта роль музыканта в становлении академического бандурного искусства. The article analyzes the activities of the Ukrainian virtuoso bandura and teacher Sergey Vasilyevich Bashtan. The role of the musician in the formation of academic bandura art is revealed.
- ДокументПедагогічні умови підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на уроках мистецтв(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-06-16) Панасенко, Ю. А.У статті розкрито методологічні сутності поняття «педагогічні умови», виявленно педагогічні умови, які впливають на процес підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку художньотворчої синестезійності молодших школярів та розкривають особливості їхньої художньо-творчої синестезійності і креативного потенціалу на уроках мистецтва, що сприяє свідомій орієнтації в системі художніх цінностей. В статье раскрыты методологические сущности понятия «педагогические условия», выявленных педагогические условия, влияющие на процесс подготовки будущего учителя музыкального искусства к развитию художественно-творческой синестезийности младших школьников и раскрывающие особенности их художественно-творческой синестезийности и креативного потенциала на уроках искусства, что способствует сознательной ориентации в системе художественных ценностей. Abstract. The article reveals the methodological essence of the concept of "pedagogical conditions» revealed pedagogical conditions that affect the process of preparing future music teachers for the development of artistic and creative synesthesia of primary school students and reveal the features of their artistic and creative synesthesia and creative potential in art lessons, which contributes to conscious orientation in the system of artistic values.
- ДокументПРИЙОМИ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ РИТМІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Панасенко, Ю. А.У публікації проаналізовано прийоми арт-терапевтичної технології для розвитку ритмічних здібностей учнів початкових класів на уроках мистецтва. Арт-терапія заснована на мобілізації творчого потенціалу людини, її внутрішніх механізмах саморегуляції та зцілення, а також відповідає потребі людини в самоактуалізації, розкритті нових можливостей і ствердження свого індивідуально-неповторного способу буття у світі. Зазначено, що використання прийомів арт-терапевтичних технологій для розвитку ритмічних здібностей учнів початкових класів на уроках мистецтва передусім направлені на сприймання музики, її аналіз, а також вираження своїх вражень від музики за допомогою образного, емоційно-насиченого руху. The publication analyses the techniques of art therapy technology for the development of rhythmic abilities of primary school students in art lessons. Art therapy is based on the mobilisation of human creative potential, its internal mechanisms of self-regulation and healing, and also meets the human need for self-actualisation, the discovery of new opportunities and the affirmation of one's individually unique way of being in the world. It is noted that the use of art therapy techniques to develop the rhythmic abilities of primary school students in art lessons is primarily aimed at perceiving music, analysing it, and expressing their impressions of music through imaginative, emotionally rich movement.
- ДокументРоль педагогічної практики у формуванні досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Панасенко, Ю. А.; Беземчук, Л. В.У статті розглянуто питання формування досвіду творчої діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Проаналізовано види педагогічної практики. В статье рассмотрены вопросы формирования опыта творческой деятельности будущих учителей музыкального искусства. Проанализированы виды педагогической практики. The article deals with the formation of experience of creative activity of future teachers of music art. The types of pedagogical practice are analyzed.
- ДокументХарактеристика сучасних музично-педагогічних систем(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Панасенко, Ю. А.; Беземчук, Л. В.В статті здійснено порівняльний аналіз сучасних музично-педагогічних систем. Доведено, що в музичній освіті сьогодення переважає інтегрований підхід. В статье осуществлен сравнительный анализ современных музыкально-педагогических систем. Доказано, что в настоящее время в музыкальном образовании преобладает интегрированный подход. The article provides a comparative analysis of modern music and pedagogical systems. It has been proven that currently an integrated approach prevails in music education.