Перегляд за Автор "Мірошниченко, О. М."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВивчення гострої токсичності та діуретичної активності екстракту рідкого спиртового мишію італійського трави (Setaria italica)(Національний фармацевтичний університет, 2022-11-23) Бурлака, І. С.; Мірошниченко, О. М.У публікації досліджено гостру токсичність та діуретичну дію спиртових екстрактів мишію італійської трави і встановлено, що 70 % спиртовий екстракт (1:20) є відносно нешкідливою речовиною (IV клас токсичності) та проявляє виражену діуретичну активність. Таким чином, мишію італійського трави екстракт рідкий – один зі стандартизованих фітопрепаратів з доведеною діуретичною активністю. The publication investigates the acute toxicity and diuretic effect of alcohol extracts of Italian herb and found that 70% alcohol extract (1:20) is a relatively harmless substance (IV class of toxicity). substance (IV class of toxicity) and exhibits pronounced diuretic activity. Thus, Italian arrowroot liquid extract is one of the standardized herbal remedies with with proven diuretic activity.
- ДокументВикористання дидактичних ігор та ігрових прийомів у роботі з розвитку лексико-граматичного ладу мовлення старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Мірошниченко, О. М.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми використання дидактичних ігор та ігрових прийомів у роботі з лексико-граматичного ладу мовлення старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості дітей дошкільного віку та розвиток лексико-граматичного ладу мовлення. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями. 2022. In the qualifying work, a theoretical analysis and generalization of the results of the problem of using didactic games and game techniques in the work on the lexical and grammatical structure of speech for pre-school age children with intellectual disabilities was carried out. The features for pre-school age children and the development of the lexical and grammatical structure of speech are considered. The psychological and pedagogical conditions for the organization of inclusive education for older for pre-school age children with intellectual disabilities have been scientifically substantiated and experimentally tested.
- ДокументВикористання дидактичних ігор та ігрових прийомів у роботі з розвитку мовлення старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Мірошниченко, О. М.; Бойчук, Ю. Д.; Дрожик, Л. В.В статті розглянуто дидактичні ігри, які доцільно використовувати у процесі розвитку мовлення старшого дошкільника на всіх етапах роботи. Організація мовленнєвої діяльності старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями передбачає реалізацію цілої низки аспектів: знати дитячу психологію, орієнтуватися в вікових особливостях і індивідуальних відмінностях дітей; знати, мати уявлення та дотримуватися основних принципів організації навчання, взаємодії з вихованцями під час навчального процесу; чітко знати завдання та зміст роботи з розвитку мовлення дітей; творчо володіти методами і прийомами навчання мови; використовувати різні засоби на практиці; поза межами заняття вдосконалювати мовлення на екскурсіях, прогулянках; здійснювати роботу як щодо збагачення і вдосконалення граматики, лексики, фонетики так і розвивати художньо-мовленнєву діяльність; створити та підтримувати у належному стані мовленнєвий осередок у груповій кімнаті; ефективно організовувати освітнє середовище під час занять з рідної мови. The article deals with didactic games that should be used in the process of development of speech of the senior preschooler at all stages of work. The organization of speech activity of senior preschoolers with intellectual disabilities involves the implementation of a number of aspects: to know child psychology, to navigate in age peculiarities and individual differences of children; know, have an idea and to know, have an idea and adhere to the basic principles of organization of training, interaction with pupils during during the educational process; clearly know the tasks and content of work on the development of speech children; creatively master the methods and techniques of language teaching; use various means in practice; outside the classroom to improve speech on excursions, walks; to carry out work both on enrichment and improvement of grammar, vocabulary, phonetics and develop artistic and speech activities; create and to create and maintain in proper condition the speech center in the group room; effectively organize an educational environment during mother tongue classes.
- ДокументЗагальна теорія здоров’я та здоров’язбереження(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Петров В. В., вид. Рожко С. Г., 2017-10-18) Авдєєнко, І. М.; Бельорін-Еррера, О. М.; Бєляєв, І. С.; Бєляєва, О. М.; Бігуняк, К. О.; Бігуняк, Т. В.; Благий, О. С.; Бобак, Я. П.; Бойчук, Ю. Д.; Борщик, Л. М.; Бугаєвський, К. А.; Соловйова, А. В.; Солошенко, Е. М.; Стасик, О. В.; Стасик, О. Г.; Страшко, С. В.; Стрельников, Л. С.; Стрілець, О. П.; Сухіх, А. С.; Таймасов, Ю. С.; Терешкевич, Г. Т.; Бурсова, С. С.; Терів, П. С.; Титаренко, Л. В.; Товкун, Л. П.; Турчинов, А. В.; Фаласеніді, Т. М.; Федонюк, Л. Я.; Фундюр, Н. М.; Харченко, Н. А.; Холод, Д. А.; Христова, Т. Є.; Буц, М. А.; Циплюк, А. М.; Шаповалова, О. В.; Шийка, Ю. І.; Шкурупій, Д. А.; Шмиголь, І. В.; Яковенко, М. Я.; Вакуленко, О. В.; Варивода, К. С.; Ващенко, О. М.; Войтко, В. В.; Волик, Г. П.; Гмиря, Г. В.; Гнізділова, О. А.; Годорозя, М. Д.; Годун, Н. І.; Голованова, І. А.; Гончаренко, М. С.; Горденко, С. І.; Горобей, М. П.; Гриньова, М. В.; Гриценко, О. А.; Даниленко, Є. В.; Дронська, Х. А.; Духовний, Л. Ф.; Єфіменко, Н. В.; Жáра, Г. І.; Жамардій, В. О.; Завалишка, А. А.; Зуб, О. В.; Іванова, Т. С.; Івахненко, О. Л.; Іващук, Л. Ю.; Ісакова, О. І.; Іфтода, О. М.; Іщенко, А. А.; Казакова, С. М.; Калюжная, О. С.; Камінська, Т. М.; Кишкан, І. Г.; Кіт, Л. Я.; Климишин, Н. І.; Ковальчук, Г. Я.; Козубенко, Ю. Л.; Кононенко, А. Г.; Корженко, І. О.; Корман, М. В.; Костіна, В. В.; Коцур, Н. І.; Кравченко, І. П.; Крайнова, Т. І.; Кушнір, О. В.; Лазарєва, Т. А.; Лебедєва, В. В.; Люта, М. Я.; Ляхова, Н. О.; М’ясоєдов, В. В.; Малоштан, Л. М.; Матійців, Н. П.; Мегалінська, Г. П.; Мединський, С. В.; Мелега, К. П.; Мельник, О. А.; Мешко, Г. М.; Миздренко, О. М.; Мірошниченко, О. М.; Міхеєнко, О. І.; Могильний, Ф. В.; Молчко, О. Ю.; Москаленко, В. В.; Наливайко, Н. В.; Науменко, Н. В.; Олійник, Т. О.; Павленко, О. В.; Пастухова, Н. Л.; Пашинський, П. П.; Петрюк, С. Є.; Погорлецькі, А. Н.; Пріма, Р. М.; Прокопенко, А. І.; Пюрко, В. Є.; Романенко, К. А.; Романенко, Л. В.; Сабадашка, М. В.; Савіна, О. Г.; Савіцькі, С. К.; Садовниченко, Ю. О.; Саїнчук, М. М.; Сибірна, Н. О.; Сидорчук, Л. П.; Сінельнікова, Н. О.; Скоропадська, С. О.; Соколенко, В. Л.; Соколенко, С. В.У монографії розглянуто медико-біологічні механізми здоров’я, етико-правові та психолого-педагогічні засади практичного здоров’язбереження. Висвітлено теоретико-методологічні основи педагогіки здоров’я; сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища; роль фізичного виховання у збереженні здоров’я; профілактика шкідливих звичок та соціально-небезпечних захворювань; здоров’язбережувальні освітні технології. Монографія розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, студентів, аспірантів, учителів шкіл різного типу та широкого кола науковців, які цікавляться сучасними питаннями здоров’язбереження. В монографии рассмотрены медико-биологические механизмы здоровья, этико-правовые и психолого-педагогические основы практического здоровьесбережения. Освещены теоретико-методологические основы педагогики здоровья ; современные подходы к созданию здоровьесберегательной образовательной среды; роль физического воспитания в сохранении здоровья; профилактика вредных привычек и социально-опасных заболеваний; здоровьесберегательные образовательные технологии. Монография рассчитана на преподавателей высших учебных заведений, студентов, аспирантов, учителей школ разного типа и широкого круга ученых, интересующихся современными вопросами здоровьесбережения. The monograph examines the medical-biological mechanisms of health, ethical and psychological and pedagogical principles of practical health preservation. The theoretical and methodological foundations of pedagogy of health; modern approaches to the establishment of a healthy preserving educational environment; the role of physical education in health preserving; prevention of harmful habits and socially dangerous diseases; health-saving educational technologies are highlighted. The monograph is intended for teachers of higher educational establishments, students, graduate students, teachers of schools of different types and a wide range of scientists who are interested in modern issues of healthcare.
- ДокументЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА ЕТНОСУ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Мірошниченко, О. М.В статті розглядається поняття про етнос, народ, національні меншини. Автор знайомить з деякими валеологічними характеристиками етнічних традицій, свят, звичаїв, обрядів, мови як важливих чинників формування здоров’я українського народу. Окреслює зумовленість здоров’я населення України з його етносоціальними характеристиками. В статье рассматривается понятие об этносе, народе, национальных меньшинства. Автор знакомит с некоторыми валеологическими характеристиками этнических традиций, праздников, обычаев, обрядов, языка как важных факторов формирования здоровья украинского народа. Обозначает обусловленность здоровья населения Украины с его этносоциальными характеристиками. The article deals with the concept of ethnos, people, national minorities. The author acquaints with some valeological characteristics of ethnic traditions, holidays, customs, rituals, language as important factors in shaping the health of the Ukrainian people. Indicates conditionality of health of the population of Ukraine with its ethnosocial characteristics.
- ДокументКонцептуальні засади безпеки в освіті(Харківська академія неперервної освіти, 2023) Бойчук, Ю. Д.; Мірошниченко, О. М.У публікації досліджено концептуальні засади безпеки в освіті. Є багато різних видів безпеки (національна, людська, технологічна, міжнародна та ін.), які умовно можна об’єднати у п’ять великих блоків-напрямів: соціальні, екологічні, економічні, інформаційні, психологічні. У всіх зазначених блоках ідеться про безпеку людини (суспільства) та навколишнього середовища. Зазначено, що безпека в освіті передбачає розуміння такого стану освітнього середовища в усіх його ключових компонентах: просторово-семантичному та просторово-архітектурному, соціальному, змістовно-методичному, комунікативно-організаційному та психодидактичному, що забезпечує мінімальний ризик виникнення умов неможливості здійснення повноцінного освітнього процесу й життєдіяльності всіх його учасників: дітей та їхніх батьків, керівників і педагогів, допоміжного персоналу. The publication examines the conceptual principles of security in education. There are many different types of security (national, human, technological, international, etc.), which can be conventionally combined into five large blocks-directions: social, ecological, economic, informational, psychological. All of the mentioned blocks are about the safety of people (society) and the environment. It is noted that safety in education involves understanding the state of the educational environment in all its key components: spatial-semantic and spatial-architectural, social, content-methodical, communicative-organizational and psycho-didactic, which ensures the minimum risk of conditions of impossibility of carrying out a full-fledged educational process and life activities of all its participants: children and their parents, managers and teachers, support staff.
- ДокументНОВИЙ ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРОДУКТ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ В УКРАЇНІ(Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, 2023-02-20) Бурлака, І. С.; Лукієнко, О. В.; Мірошниченко, О. М.У публікації розглянуто раціональне використання листкового овоча – мангольду листя – у громадському харчуванні, тому що харчування є специфічним фактором впливу зовнішнього середовища на організм людини, переходячи з зовнішнього у внутрішній фактор. Харчування має бути збалансоване не тільки по відношенню до основних харчових речовин, але і за вмістом таких біологічно активних речовин як вітаміни, органічні кислоти, фенольні сполуки, макро- і мікроелементи, тощо. Листкові овочі мають не тільки поживні, а й лікувальні властивості, вони корисні для дитячого харчування, для людей, схильних до повноти. The publication discusses the rational use of leafy vegetables – chard leaves – in public catering, because nutrition is a specific factor in the influence of the environment on the human body, moving from from an external to an internal factor. Nutrition should be balanced not only in relation to basic nutrients, but also in terms of the content of such biologically active substances such as vitamins, organic acids, phenolic compounds, macro- and microelements, etc. Leafy vegetables have not only nutritional but also medicinal properties, they are useful for baby food, for people prone to and for people prone to obesity.
- ДокументОсновні аспекти психолого-педагогічних особливостей формування поведінки молодших школярів(Херсонський державний унiверситет (ХДУ), 2016) Мірошниченко, О. М.Стаття присвячена основним аспектам психолого-педагогічних особливостей формування поведінки молодших школярів. Здійснено спробу довести, що у молодшому шкільному віці закладаються навички здоров’язбережувальної поведінки. У статті теоретично обґрунтовані структурні компоненти поведінки та засоби поведінкової діяльності, розглянуті інструменти активної поведінки. Статья посвящена основным аспектам психолого-педагогических особенностей формирования поведения младших школьников. Предпринята попытка доказать, что в младшем школьном возрасте закладываются навыки здоровьесберегающего поведения. В статье теоретически обоснованы структурные компоненты поведения и средства поведенческой деятельности, рассмотрены инструменты активного поведения. The article is devoted to the main aspects of the psychological and pedagogical features of the formation of behavior of primary school students. An attempt was made to prove that at the primary school age skills of healthy behavior are laid. The article theoretically substantiates the structural components of behavior and means of behavioral activity, considers the tools of active behavior.
- ДокументПрофесор Іван Панасович Соколянський: харківський період життя і діяльності(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Прокопенко, І. Ф.; Рябченко, О. Л.; Бойчук, Ю. Д.; Мірошниченко, О. М.В статті розглянуто харківський період життя і діяльності І. П. Соколянського. Іван Панасович Соколянський – «геніальний новатор, що вмів навчити сліпого розпізнавати кольори, глухого – розпізнавати гаму, німого – передавати свої думки іншим». Це був час, коли відбувалося становлення української радянської системи освіти і багато уваги приділялося визначенню ключових завдань педагогіки в суспільстві, він почав розробляти теоретичні проблеми педагогічної системи. Його концепція, цілком відповідно до духу того часу, відрізнялась певною політизацією та прагматичністю. В статье рассмотрен харьковский период жизни и деятельности И. А. Соколянского. Иван Афанасьевич Соколянский – «гениальный новатор, умел научить слепого распознавать цвета, глухого – распознавать гамму, немого – передавать свои мысли другим». Это было время, когда происходило становление украинской советской системы образования и много внимания уделялось определению ключевых задач педагогики в обществе, он начал разрабатывать теоретические проблемы педагогической системы. Его концепция, в полном соответствии с духом того времени, отличалась определенной политизацией и прагматичностью. The article deals with the Kharkov period of I. Sokolyansky's life and activity. I. Sokolyansky was "a brilliant innovator, able to teach a blind man to recognize colours, a deaf man to recognize a scale, a dumb man to communicate his thoughts to others". At a time when the Ukrainian Soviet education system was being formed and much attention was given to defining key tasks for pedagogy in society, he began to develop theoretical problems of the pedagogical system. His concept, in full accordance with the spirit of the time, was characterised by a certain politicisation and pragmatism.