Перегляд за Автор "Майнаєв, Ф. Я."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиявлення у студентів суспільно-гуманітарного профілю мотивів застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Майнаєв, Ф. Я.У роботі доводиться необхідність виявлення в студентів суспільно-гуманітарного профілю мотивів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, оскільки мотивація забезпечує ефективність їх використання у навчальному процесі. Під час проведення пілотного експерименту автором з’ясовано, що основним мотивом у студентів є прагнення підвищити навчальні досягнення,однак професійні й соціальні мотиви є недостатньо сформованими. В работе доказывается необходимость выявления у студентов общественно-гуманитарного профиля мотивов к применению информационно-коммуникационных технологий в обучении, поскольку мотивация обеспечивает эффективность их использования в учебном процессе. Во время проведения пилотного эксперимента автором установлено, что основным мотивом студентов является стремление повысить учебные достижения, однако профессиональные и социальные мотивы являются недостаточно сформированными. The paper presents the necessity to identify the motives of students of social and humanitarian profile for using information-communication technologies in learning, as motivation provides the effectiveness of their use in the educational process. While conducting the pilot experiment, the author has found that students’ main motive is their desire to improve their academic achievements, but the professional and social motives are not formed enough.
- ДокументДидактичні матеріали до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні студентів суспільно-гуманітарного профілю в закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-10-25) Майнаєв, Ф. Я.; Рибалко, Л. С.У навчально-методичному посібнику представлено матеріали стосовно застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітньому процесі вищої школи. Основну увагу приділено технології Bring Your Own Device. Схарактеризовано мережні засоби ІКТ, орієнтовані на застосування мобільних пристроїв на занятті. Теоретичний огляд ІКТ-інструментарію доповнено авторськими практичними розробками навчальних завдань з історичних дисциплін, методики навчання історії. Рекомендовано для викладачів суспільно-гуманітарних факультетів закладів вищої освіти, студентів і магістрантів, які здобувають освіту за спеціальністю «Середня освіта (за предметними спеціальностями) (гуманітарні та суспільні дисципліни)», учителів, які викладають предмети суспільно-гуманітарного циклу в закладах загальної середньої освіти. В учебно-методическом пособии представлены материалы по применению информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в образовательном процессе высшей школы. Основное внимание уделено технологии Bring Your Own Device. Охарактеризованы сетевые средства ИКТ, ориентированные на применение мобильных устройств на занятии. Теоретический обзор ИКТ-инструментария дополнен авторскими практическими разработками учебных задач по историческим дисциплинам, методики обучения истории. Рекомендуется для преподавателей общественно-гуманитарных факультетов высших учебных заведений, студентов и магистрантов, получающих образование по специальности «Среднее образование (по предметным специальностям) (гуманитарные и общественные дисциплины)», учителей, преподающих предметы общественно-гуманитарного цикла в учреждениях общего среднего образования. The training manual presents materials on the application of information and communication technologies (ICT) in the educational process of higher education. The focus is on Bring Your Own Device technology. Characterized network ICT tools, focused on the use of mobile devices in the classroom. The theoretical overview of the ICT toolkit is supplemented by the author’s practical development of educational tasks in historical disciplines, history teaching methods. Recommended for teachers of social and humanitarian faculties of higher educational institutions, students and undergraduates who receive education in the specialty "Secondary education (by subject specialties) (humanitarian and social disciplines)", teachers who teach subjects of the social and humanitarian cycle in general secondary education institutions.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ ВИКЛАДАЧЕМ І СТУДЕНТАМИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Майнаєв, Ф. Я.Розкрито сутність комунікативної взаємодії між викладачем і студентами як динамічного процесу обміну навчальною інформацією між суб’єктами, який передбачає її передавання й осмислення. Визначено способи організації комунікативної взаємодії за допомогою ІКТ у процесі навчання студентів суспільно-гуманітарного профілю: надання зручного й легкого доступу до навчальної інформації; забезпечення зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу; підтримка навчальної діяльності on-line. The essence of communicative interaction between a teacher and students as a dynamic process of educational information exchange between subjects, which involves the transmission and comprehension of it, has been revealed. The ways of organization of communicative interaction with help of ICT in the process of the social and humanities students’ teaching have been determined. They are: providing convenient and easy access to educational information, provision of feedback between participants of educational process, support of on-line learning activities.
- ДокументРозвиток інтелектуальної комунікації в учнівської та студентської молоді ХХІ століття(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Асоціація російськомовних вчених штату Масачусетс, м. Бостон, США, 2019) Майнаєв, Ф. Я.; Майнаєва, О. І.У статті розглянуто ключові етапи розвитку інтелектуальної комунікації в учнівської та студентської молоді ХХІ століття. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), розширив способи й засоби комунікації. Публічні особи й пересічні громадяни для доведення власної думки вдаються до відеобатлів, поширюють меми в мережі Інтернет, висловлюють свою позицію стосовно події (культурної, політичної, соціальної) через малюнок, фото, плакат на сторінці у Facebook, Instagram чи Twitter. Будь-яка інтернет-публікація (відео, текст, графіка) може спричинити спонтанну дискусію. В статье рассмотрены ключевые этапы развития интеллектуальной коммуникации у учащейся и студенческой молодежи XXI века. Стремительное развитие информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), расширило способы и средства коммуникации. Публичные лица и рядовые граждане для доказательства собственного мнения прибегают к видеобатлам, распространяют мемы в сети Интернет, выражают свою позицию относительно события (культурного, политического, социального) через рисунок, фото, плакат на странице Facebook, Instagram или Twitter. Любая интернет-публикация (видео, текст, графика) может привести к спонтанной дискуссии. The article examines the key stages in the development of intellectual communication among schoolchildren and students of the XXI century. The rapid development of information and communication technology (ICT) has expanded the ways and means of communication. Public figures and ordinary citizens resort to video battles to prove their opinion, spread memes on the Internet, express their position on an event (cultural, political, social) through a drawing, photo, poster on Facebook, Instagram or Twitter.
- ДокументУПЕРЕДЖЕННЯ НЕГАТИВНИХ ВПЛИВІВ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Майнаєв, Ф. Я.У статті розглянуті медико-педагогічні вимоги до застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі як дидактичні умови ефективності навчання й визначені шляхи зменшення й упередження цих негативних впливів на студентів суспільно-гуманітарного профілю в процесі їх навчання . В статье рассмотрены медико-педагогические требования к применению информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в учебном процессе как дидактические условия эффективности обучения и определены пути уменьшения и предупреждения этих негативных воздействий на студентов общественно-гуманитарного профиля в процессе их обучения .