Перегляд за Автор "Лозова, В. І."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЯК ДИСКУСІЙНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Золотухіна, С. Т.; Лозова, В. І.На основі аналізу науково-педагогічної літератури і досвіду роботи у закладах вищої педагогічної освіти здійснено спробу аргументувати доцільність запровадження дуального навчання в педагогічну освітню практику, розкрито його суть, ознаки, переваги. Підкреслено роль і значущість дуального навчання для органічного поєднання теорії і практики в системі підготовки фахівців, посилення мотивації навчання, створення умов для соціалізації майбутніх учителів. On the analysis of scientific-pedagogical literature and work experience at establishments of higher pedagogical education, there has been made an attempt to justify the advisability of implementation of dual education in pedagogical educational practice. The essence of dual education, its features and advantages have been revealed. The role and significance of dual education for organic combination of theory and practice in the system of specialists’ training, the enhancing of motivation for learning and creation of conditions for future teachers’ socialization have been emphasized.
- ДокументЕКСПЕРИМЕНТ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Золотухіна, С. Т.; Лозова, В. І.У тезах на основі ретельного аналізу праць вітчизняних дослідників визначено та схарактеризовано етапи педагогічного експерименту як цілісного методу наукового пізнання. Based on the thorough analysis of the Ukrainian scientists' works, the article author has determined and characterized the stages of pedagogical experiment as a holistic method of scientific knowledge.
- ДокументНа скрижалях історії Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Балацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гриньов, В. Й.; Дейніченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Калашникова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лозова, В. І.; Лупаренко, С. Є.; Пасько, Л. Б.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.У документально-художньому виданні висвітлено віхи становлення й розвитку Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Подано біографії й світлини очільників одного з найстаріших педагогічних вишів України. Охарактеризовано адміністративний, науковий, викладацький, громадсько-просвітницький напрями діяльності ректорського корпусу Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди в різні історичні епохи, здобутки й напрацювання в царині розбудови вищої педагогічної освіти в Україні. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів – усіх, кого цікавлять питання становлення й розвитку вищої педагогічної освіти в Україні. The documentary and artistic publication highlights the milestones of the formation and development of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The biographies and photographs of of the heads of one of the oldest pedagogical universities in Ukraine. The administrative, scientific, teaching, public and educational activities of the rector's corps are described. of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University in different historical epochs, achievements and developments in the field of higher pedagogical education in Ukraine. For scientists, teachers, doctoral students, postgraduates, students – all those who are interested in formation and development of higher pedagogical education in Ukraine.
- ДокументПедагогічні технології в підготовці вчителів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Мітра», 2018) Прокопенко, І. Ф.; Іонова, О. М.; Євдокимов, В. І.; Лозова, В. І.; Попова, О. В.; Прокопенко, А. І.; Троцко, А. В.; Юр’єва, К. А.; Якушко, Н. М.Книга, яка пропонується Вашій увазі, є навчальним посібником, основною метою якого є допомога вчителям у використанні педагогічних технологій, наближенні навчального процесу до потреб сьогодення. Ця книга присвячена вчителю. В ній аналізуються педагогічні технології, які дозволяють підвищити ефективність професійної підготовки майбутніх учителів а також подаються відомості про авторські школи викладачів ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Книга, которая предлагается Вашему вниманию, является учебным пособием, основной целью которого является помощь учителям в использовании педагогических технологий, приближении учебного процесса к потребностям сегодняшнего дня. Эта книга посвящена учителю. В ней анализируются педагогические технологии, которые позволяют повысить эффективность профессиональной подготовки будущих учителей а также приводятся сведения об авторских школах преподавателей ХНПУ имени Г. С. Сковороды. The book, which is offered to your attention, is a textbook, the main purpose of which is to help teachers in the use of pedagogical technologies, bringing the learning process to the needs of today. This book is dedicated to the teacher. Pedagogical technologies are analyzed in it, which make it possible to increase the effectiveness of professional training of future teachers, and also provides information about the author’s schools of teachers of the KhNPU named after GS Skovoroda.
- ДокументТеоретичні основи виховання і навчання(Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ОВС, 2002) Лозова, В. І.; Троцко, Г. В.У посібнику викладені основні положення теорії виховання й дидактики цього курсу на основі сучасних освітніх технологій. Зміст навчально-виховного процесу аналізується з урахуванням змін, які відбуваються в системі громадських відносин, свідомості особистості. The manual outlines the basic provisions of the theory of education and didactics of this course based on modern educational technologies. The content of the educational process is analyzed taking into account the changes that occur in the system of public relations, the consciousness of the individual.