Перегляд за Автор "Заїка, Є. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКороткочасна пам'ять як механізм формування розумових та кінестетичних узагальнень(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Кузнєцов, М. А.; Заїка, Є. В.У статті висвітлено тему короткочасної пам'яті як механізму формування розумових та кінестетичних узагальнень. Короткочасна пам'ять людини виконує важливу роль у організації немнемічних – перцептивних, розумових та моторних дій, в яких вона виступає як один із суттєвих структурно-функціональних компонентів, що забезпечують зв'язок та взаємодію між різними операціями дії та їх результатами. В статье освещается тема кратковременной памяти как механизма формирования умственных и кинестетических обобщений. Кратковременная память человека играет важную роль в организации немнемических – перцептивных, умственных и моторных действий, в которых она выступает как один из существенных структурно-функциональных компонентов, обеспечивающих связь и взаимодействие между различными операциями действия и их результатами. The article highlights the topic of short-term memory as a mechanism for the formation of mental and kinesthetic generalizations. The article deals with the subject of short-term memory as a mechanism of formation of mental and kinesthetic generalizations. Short-term memory plays an important role in the organization of nonnemoral - perceptive, Perceptive and mental and motor actions, in which it is one of the essential structural and functional components providing connection and interaction between different actions operations and their results.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКІВ МІЖ ПІЗНАВАЛЬНОЮ АКТИВНІСТЮ ТА КРЕАТИВНІСТЮ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД РІВНЯ РЕФЛЕКСИВНОСТІ У СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Сачок, К. М.; Заїка, Є. В.У статті розкрито поняття рефлексивності як фундаментальної якості, яка впливає на окремі риси особистості. Представлені результати експериментального дослідження впливу рівня рефлексивності на формування зв'язків між пізнавальною активністю і креативністю у старших підлітків. Стаття розрахована на фахівців з психології та педагогіки підліткового віку. В статье раскрыто понятие рефлексивности как фундаментального качества, которое влияет на отдельные черты личности. Представлены результаты экспериментального исследования влияния уровня рефлексивности на формирование связей между познавательной активностью и креативностью у старших подростков. Статья рассчитана на специалистов по психологии и педагогике подросткового возраста. The article reveals the concept of reflexivity as a fundamental quality which affects at the individual personality traits. It introduces the experimental studies' results of the effect of reflexivity level influence on the formation of relations between cognitive activity and creativity in older adolescents. This article is intended for specialists in psychology and pedagogy of adolescence.
- ДокументПсихологія моторної пам’яті : прикладні аспекти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во "Діса плюс", 2019) Кузнєцов, М. А.; Заїка, Є. В.; Ходикіна, Ю. Ю.Приведено результати теоретичних та експериментальних досліджень моторної пам’яті людини. На основі розробленої авторами оригінальної методики дослідження моторної пам’яті показано її роль у формуванні різноманітних практичних навичок і умінь. Розглянуто нюанси її розвитку й удосконалення у шкільному і дорослому віці. Розроблено систему тренінгових занять для формування моторної пам’яті в єдності з розвитком психомоторики та координації рухів. Приводятся результаты теоретических и экспериментальных исследований моторной памяти человека. На основе разработанной авторами оригинальной методики исследования моторной памяти показана ее роль в формировании разнообразных практических навыков и умений. Рассмотрены нюансы ее развития и усовершенствования у школьников и взрослых людей. Разработана система тренинговых упражнений для формирования моторной памяти в единстве с развитием психомоторики и координации движений. The results of theoretical and experimental researches of human motor memory are presented. Its role in the formation of various practical skills and abilities is shown based on the original methodology of the research of motor memory developed by the authors. Nuances of its development and improvement in school age and adulthood are considered. System of training sessions for the formation of motor memory together with the development of psychomotor system and coordination of movements was developed.
- ДокументПсихологія уяви(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2013) Кузнєцов, М. А.; Заїка, Є. В.У посібнику розглянуті сутність, основні закономірності, способи й види уяви, її індивідуальні особливості, роль у житті й творчості. Докладно описані ігри й вправи з розвитку уяви у дітей. Для студентів, аспірантів, практичних психологів, педагогів і батьків. В пособии рассмотрены сущность, основные закономерности, способы и виды воображения, его индивидуальные особенности. Подробно описаны игры и упражнения для развития воображения у детей. Для студентов, аспирантов, практических психологов, педагогов и родителей. The essence, the basic patterns, ways and types of imagination, its individual features, role in life and creativity are considered in the manual. Children's imagination development games and exercises are described in detail. For students, post-graduate students, practicing psychologists, pedagogues and parents.
- ДокументПсихотренінг педагогічних умінь: для майбутніх вчителів(ПромАрт, 2018) Заїка, Є. В.; Манойло, І. С.; Кузнєцов, М. А.Посібник призначено для навчання студентів університетів – майбутніх педагогів. Представлені групові тренінги, на яких формуються як загальні, так і спеціальні педагогічні вміння. Пособие предназначено для обучения студентов университетов – будущих педагогов. Представлены групповые тренинги, посредством которых формируются как общие, так и специальные педагогические умения. The manual is intended for teaching university students - future teachers. Group trainings are presented, through which both general and special pedagogical skills are formed.