Перегляд за Автор "Ду, Цзінсюй"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ПІДПРИЄМНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У КИТАЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ (РЕЗУЛЬТАТИ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ)(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій; Видавничий дім «Гельветика», 2020) Ду, ЦзінсюйУ публікації розкрито один із важливих аспектів формування підприємницької компетентності в української та китайської молоді. Метою статті є представлення результатів порівняльного аналізу визначення поняття «підприємницька компетентність» китайськими та українськими науковцями. На основі аналізу наукової літератури виявлено три основні позиції українських учених щодо визначення зазначеного поняття, відповідно до яких підприємницька компетентність трактується як: 1) особистісна якість, що забезпечує успішне вирішення поставлених бізнес-завдань і досягнення високих результатів у підприємницькій діяльності та об’єднує в собі знання людини про цю діяльність, високу мотивованість щодо її здійснення, необхідні вміння, а також соціальну відповідальність, готовність до ризику, інтелектуальну мобільність і комунікабельність; 2) сукупність особистих і ділових якостей, навичок, знань, володіння якими дає змогу людини успішно вирішувати різні бізнес-завдання й досягати високих результатів у діяльності; 3) здатність особистості успішно втілювати свої задуми в життя. У китайській науковій літературі найбільш поширеною є позиція вчених, відповідно до якої підприємницьку компетентність варто сприймати як інтегративну якість людини, що забезпечує успішність її підприємницької діяльності та включає в себе відповідні знання, здібності, уміння, соціально-професійну гнучкість, навички соціальної координації й управління тощо. На підставі проведеного порівняльного аналізу з’ясовано, що погляди китайських та українських учених щодо визначення «підприємницька компетентність» значною мірою узгоджуються між собою, а це є важливою передумовою для забезпечення можливості взаємного збагачення доробок із проблеми формування підприємницької компетентності студентів у вищій школі КНР та України. One of the important aspects of the entrepreneurial competence formation in Ukrainian and Chinese youth was revealed in the publication. The purpose of the article is to present the results of a comparative analysis of the definition of the concept “entrepreneurial competence” by Western, Chinese and Ukrainian scientists. On the basis of the analysis of scientific literature, three main positions of Ukrainian scientists have been identified in defining the concept, according to which the entrepreneurial competence is interpreted as: 1) personal quality, that ensures successful solution of the set business problems and achievement of high results in entrepreneurial activity and integrates knowledge of the person about this activity, high motivation for its implementation, required skills, as well as social responsibility, risk-taking, intellectual mobility and communes sociability; 2) a set of personal and business qualities, skills, knowledge, possession, that allows a person to successfully solve various business problems and achieve high results in activity; 3) the ability of the individual to successfully implement their ideas in life. In the Chinese scientific literature, the most widespread is the position of scientists, according to which the entrepreneurial competence should be perceived as an integrative quality of a person that ensures the success of his entrepreneurial activity and includes relevant knowledge, abilities, skills, socio-professional flexibility, social coordination skills and management. Based on the comparative analysis, it was found that the views of Chinese and Ukrainian scholars on the definition of “entrepreneurial competence” largely agree with each other, which is an important prerequisite for enabling mutual enrichment of the problems of the entrepreneurial competence formation of students in higher education in China and Ukraine.
- ДокументСТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Ду, ЦзінсюйУ тезах розкрито сутність поняття підприємницької компетентності. Представлено різні точки зору науковців щодо її структури та змісту. На цій основі визначено, що структура підприємницької компетентності студентів включає такі компоненти: особистісно-вольовий, інформаційно-когнітивний, організаційно-комунікативний, інноваційно-комерційний. Уточнено їхнє змістове наповнення. The essence of the concept of entrepreneurial competence has been revealed in the paper. Scientists’ different opinions on structure and content of entrepreneurial competence have been presented. On this basis, it has been determined that the structure of students’ entrepreneurial competence includes the following components: personalvolitional, informational-cognitive, organizational-communicative, innovativecommercial. Their substantive content has been specified.
- ДокументФормування підприємницьких здібностей студентів в університетах КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Ду, Цзінсюй; Го, ЦзяфейУ статті висвітлено окремі теоретичні аспекти формування підприємницьких здібностей студентської молоді в Китаї, схарактеризовано основні методи формування цих здібностей у студентів китайських університетів, проаналізовано перспективний досвід в окресленому напрямі. В статье освещены отдельные теоретические аспекты формирования предпринимательских способностей студенческой молодежи в Китае, охарактеризованы основные методы формирования этих способностей у студентов китайских университетов, проанализированы перспективный опыт в очерченном направлении. The article highlights some theoretical aspects of the formation of entrepreneurial abilities of students in China, describes the main methods of formation of these abilities of students at Chinese universities, analyzes promising experiences in the outlined direction. 文章重點介紹了我國大學生創業能力形成的一些理論方面,闡述了我國大學生創業能力形成的主要途徑,分析了這方面的發展經驗。
- ДокументФормування підприємницької компетентності студентів у закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Ду, ЦзінсюйУ дисертації досліджено стан теоретичних і практичних розробок проблеми формування підприємницької компетентності студентів у закладах вищої освіти КНР. Доцільність дослідження зазначеної проблеми підсилюється необхідністю подолання суперечностей між: затребуваністю на сучасному ринку праці компетентних фахівців у галузі підприємництва та загальною низькою обізнаністю населення в цій царині; потребою активного використання інноваційних теоретичних доробок китайських фахівців із формування підприємницької компетентності студентів вищої школи та слабким урахуванням цих доробок українськими освітянами під час пошуку шляхів успішного розв’язання зазначеної проблеми в Україні; накопиченим у КНР перспективним досвідом формування вказаної компетентності майбутніх фахівців і недостатньою увагою українських педагогів щодо його узагальнення й виявлення можливостей творчого використання в закладах вищої освіти України. Практичне значення дослідження полягає в тому, що систематизовані теоретичні ідеї й узагальнений практичний досвід формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців у китайській вищій школі можна творчо використовувати в процесі формування цієї компетентності в студентів українських закладів вищої освіти Результати дисертаційної роботи можуть бути використані в процесі розроблення навчальних планів і програм підприємницької освіти в Україні, для вдосконалення процесу формування підприємницької компетентності в українських студентів, під час підготовки навчальних посібників і проведення занять із різних педагогічних дисциплін («Педагогіка», «Педагогіка вищої школи», «Порівняльна педагогіка», «Історія педагогіки»). The state of theoretical and practical developments of the issue of entrepreneurial competence formation of higher education institutions students in China has been investigated in the thesis. The expediency of research is enhanced by the need to overcome the contradictions between the demand for competent professionals in the field of entrepreneurship in the modern labor market and the general low awareness by the population in this area. Furthermore, the research is considered to be factual due to disagreements between the need for active application of innovative theoretical achievements of Chinese specialists in the entrepreneurial competence formation of high school students and the weak consideration of these achievements by the Ukrainian educators in finding the ways to solve successfully this issue in Ukraine as well as existing denial between accumulated promising experience in the formation of this competence of future professionals in China and insufficient attention of the Ukrainian teachers to generalization and identification of opportunities for creative use in higher education institutions of Ukraine. The practical significance of the research is that systematized theoretical ideas and generalized practical experience of entrepreneurial competence formation of future specialists in Chinese higher education can be creatively applied in the process of this competence formation of Ukrainian higher education institutions students. The results of the thesis can be used in the development of curricula and programs of entrepreneurship education in Ukraine to improve the process of entrepreneurial competence formation of Ukrainian students, as well as during the compeling textbooks and classes in various pedagogical subjects ("Pedagogy", "Higher School Pedagogy", "Comparative Pedagogy", "History of Pedagogy").
- ДокументІДЕЯ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Ткачова, Н. О.; Ду, ЦзінсюйУ публікації визначено, що актуальною проблемою сьогодення є формування підприємницької компетентності молоді. У світлі цього значний інтерес представляють ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського з окресленої проблеми, зокрема такі: формування в особистості високоморального ставлення до праці, залучення її з дитинства до різних видів продуктивної діяльності, передування набуття людиною досвіду безоплатної діяльності на користь іншим людям тощо. The publication identifies the pressing issue of the presence indeed the formation of entrepreneurial competence of young people. According to this significant problem, the ideas of the prominent Ukrainian educator V. A. Sukhomlinski are of vital interest, namely: the formation of high-moral personal attitude to work itself, the engagement to various typed of productive activity from very childhood, the leading-up acquisition of individual‟s experience of labour without pay for the benefit of other people of paid labour and etc.
- ДокументІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ІДЕЇ ФОРМУВАННЯ В КИТАЙСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Ду, ЦзінсюйУ статті проаналізовано історію зародження та становлення розвиту підприємництва в Китаї, висвітлено роль малого та середнього бізнесу в економіці КНР, схарактеризовано організацію освіти студентів, спрямовану на оволодіння ними підприємницькою компетентністю. The history of the origin and the development of entrepreneurship in China have been analyzed in the article. The role of small and medium businesses in the economy of China has been revealed. The organization of students’ education aimed at formation of their entrepreneurial competence has been characterized.