Перегляд за Автор "Долгова, О. Є."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАлгебра і початки аналізу (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник має чотири розділи, кожний із яких складається з параграфів, деякі параграфи – з пунктів. Параграфи і пункти, як правило, містять структурні блоки: довідкові таблиці, пояснення й обговорення, приклади розв’язування завдань, запитання, вправи, відповіді. Інтернет-підтримка підручника дозволить здійснити онлайн-тестування за кожною темою, детальніше ознайомитися з навчальним матеріалом, дізнатися про досягнення видатних вчених України та світу, дослідити розвиток алгебри як науки. The textbook has four sections, each of which consists of paragraphs, some paragraphs – from points. Paragraphs and items usually contain structural blocks: reference tables, explanations and discussions, examples of solving problems, questions, exercises, answers. Internet support for the textbook will allow you to implement online testing on each topic, to get acquainted with the educational material in more detail, to learn about the achievements of prominent scientists of Ukraine and the world, to explore the development of algebra as a science.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ GEOGEBRA В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Харміч, О. А.; Долгова, О. Є.У статті проаналізовані проблеми формування просторового мислення в учнів в процесі вивчення стереометрії. Представлено як можна розвивати просторове мислення учнів шляхом використання систем динамічної геометрії. Розглянуто приклад розв'язання задачі в програмі Geogebra та її роль в розвитку просторового мислення школярів. The problems of development of spatial thinking in students in the process of studying stereometry were analyzed in the article. It was presented how students' spatial thinking can be developed through the use of dynamic geometry systems. It was discerned the example of solving problem in Geogebra program and her role in development of spatial thinking of students.
- ДокументГеометрія (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник має три розділи, кожний із яких складається з параграфів. Параграфи, як правило, містять структурні блоки. Стереометрія – один із розділів геометрії, який подано у підручнику, матеріал про нові геометричні поняття й закономірності, багато з яких люди здавна застосовують у виробничій діяльності, використовують в архітектурі, живопису тощо. The textbook has three sections, each of which consists of paragraphs. Paragraphs, as a rule, contain structural blocks. Stereometry is one of the sections of geometry that is presented in the textbook, material about new geometric concepts and regularities, many of which have long been used by people in industrial activities, used in architecture, painting, etc.
- ДокументМатематика: Алгебра і початки аналізу та геометрія (рівень стандарту)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник містить дві частини: «Алгебра і початки аналізу» і «Геометрія». Кожна частина складається з трьох розділів, кожний розділ – із параграфів (у першій частині деякі параграфи поділяються на пункти). Параграфи і пункти, як правило, складаються з структурних блоків. The textbook contains two parts: "Algebra and the beginnings of analysis" and "Geometry". Each part consists of three sections, each section consists of paragraphs (in the first part, some paragraphs are divided into points). Paragraphs and paragraphs, as a rule, consist of structural blocks.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Кондратьєва, Т. С.; Долгова, О. Є.Математика як наука абстрактна потребує наочності, візуалізації, руху. Це питання актуальне як для вчителів шкіл, так і для майбутніх вчителів математики. Для візуалізації математики в роботі пропонується використовувати засоби ІКТ, зокрема, інтерактивні геометричні середовища. Приклади виконано в Maxima. The article take a view on an issue of lowering the interest of schoolchildren to the process of studying. Proposes the solution of this issue by using emotional stimulation and encouragement, emphasizing entertaining tasks, which can be successfully used in the math classes. The article presents methodological features, forms, methods of organizing learning activities to address students entertaining problems on the example of the theme: «The distance between the points.»The conditions and factors affecting the efficiency of formation of informative interest of students in mathematics.
- ДокументОсобливості проєктування програми підвищення кваліфікації вчителів математики(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Система підвищення кваліфікації фахівців, зокрема вчителів математики, в сучасному суспільстві, яке динамічно розвивається, є обов‘язковим компонентом, що забезпечує необхідну якість професійної діяльності. Вона потенційно повинна виконувати важливу соціальну функцію, пов‘язану з кар‘єрним та особистісним розвитком вчителів, інноваційними перетвореннями всієї освітньої галузі. Система повышения квалификации специалистов, в том числе учителей математики, в современном обществе, динамично развивается, является обязательным компонентом, обеспечивающим необходимое качество профессиональной деятельности. Она потенциально должна выполнять важную социальную функцию, связанную с карьерным и личностным развитием учителей, инновационными преобразованиями всей образовательной отрасли. The system of professional development of specialists, in particular mathematics teachers, in the modern society, which is developing dynamically, is a mandatory component that ensures the necessary quality of professional activity. It has the potential to perform an important social function related to the career and personal development of teachers, innovative transformations of the entire educational sector.
- ДокументУніверсальні навчальні дії як засіб реалізації стандарту математичної освіти(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (ЧНУ), 2015-06-05) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.У статті розглянуто питання реалізації діяльнісного та компетентнісного підходів в освіті через універсалізацію предметних і мета предметних навчальних дій, якими мають оволодіти учні. В статье рассмотрены вопросы реализации деятельностного и компетентностного подходов к образованию через универсализацию предметных и метапредметных учебных действий, которыми должны овладеть учащиеся. The questions of the implementation of activity and completence approach in education universalization of education through action are considered in this paper.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Олім, В. О.; Долгова, О. Є.В статті висвітлена тема формування творчої особистості учня при підготовці до розв'язування олімпіадних задач з математики. Проаналізовано завдання математичних олімпіад для школярів, систематизовано методи розв’язування таких задач. Для кожного методу було виділено основні ідеї та орієнтовні основи діяльності по застосуванню методу до розв’язування задач певного типу. Ознайомлення учнів з найбільш поширеними методами розв’язування олімпіадних задач сприяє інтелектуальному розвитку учнів, формуванню в них творчих здібностей, активізації процесу навчання. В статье освещена тема формирования творческой личности ученика при подготовке к решению олимпиадных задач по математике. Проанализированы задачи математических олимпиад для школьников, систематизированы методы решения таких задач. Для каждого метода были выделены основные идеи и ориентировочные основы деятельности по применению метода к решению задач определенного типа. Ознакомление учащихся с наиболее распространенными методами решения олимпиадных задач способствует интеллектуальному развитию учащихся, формированию у них творческих способностей, активизации процесса обучения.