Перегляд за Автор "Денисова, Г. Ю."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Денисова, Г. Ю.У статті розглянуто розвиток дітей з розладом аутистичного спектру. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті дозволяє зменшити вплив таких факторів, як страх перед спілкуванням з оточуючими, проблема з розумінням та засвоєнням матеріалу, який викладається на уроці. Оскільки діти з аутизмом достатньо добре володіють цифровою технікою, то доцільно використовувати електронний персональний розклад, в такому випадку учень в будь-який час буде мати змогу подивитися інформацію щодо наступного його виду діяльності (заняття, прогулянки, уроки) або будь-якої іншої події. В статье рассматривается развитие детей с расстройством аутистического спектра. Использование информационных и коммуникационных технологий в инклюзивном образовании снижает влияние таких факторов, как страх общения с другими, проблемы понимания и усвоения материала, преподаваемого на уроке. Поскольку дети с аутизмом хорошо владеют цифровыми технологиями, рекомендуется использовать личное электронное расписание, и в этом случае ученик в любое время сможет просмотреть информацию о следующем его виде деятельности (занятия, прогулки, уроки) или о любом другом мероприятие. The article considers the development of children with autism spectrum disorder. The use of information and communication technologies in inclusive education reduces the influence of such factors as fear of communicating with others, the problem of understanding and mastering the material presented in the lesson. Because children with autism are well versed in digital technology, it is advisable to use an electronic personal schedule, in which case the student will be able to view information about their next activity (class, walk, lesson) or any other event at any time.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Денисова, Г. Ю.У статті розглянуто ідею інклюзивного навчання, яка вважає повне включення до навчального процесу учнів з особливими освітніми потребами через створення оптимального шкільного середовища для таких учнів. Особливе місце серед дітей з особливими освітніми потребами займають діти з аутизмом. Ключовими факторами в успішній інклюзії таких дітей є розуміння суті даного захворювання і вибір педагогічних методів для їх навчання. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті дозволяє зменшити вплив таких факторів як: страх перед спілкуванням з оточуючими, проблема з розумінням та засвоєнням матеріалу, який викладається на уроці. В статье рассмотрены идея инклюзивного обучения, которая считает полное включение в учебный процесс учащихся с особыми образовательными потребностями путем создания оптимальной школьной среды для таких учеников. Особое место среди детей с особыми образовательными потребностями занимают дети с аутизмом. Ключевыми факторами в успешной инклюзии таких детей есть понимание сути данного заболевания и выбор педагогических методов для их обучения. Использование информационно-коммуникационных технологий в инклюзивном образовании позволяет уменьшить влияние таких факторов как: страх перед общением с окружающими, проблема с пониманием и усвоением материала, который преподается на уроке. The article considers the idea of inclusive education, which considers the full inclusion in the educational process of students with special educational needs through the creation of an optimal school environment for such students. A special place among children with special educational needs is occupied by children with autism. The key factors in the successful inclusion of such children are an understanding of the nature of the disease and the choice of pedagogical methods for their education. The use of information and communication technologies in Inclusive education can reduce the impact of factors such as: fear of communicating with others, the problem of understanding and mastering the material taught in the lesson.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Олефіренко, Н. В.; Денисова, Г. Ю.В наш час технології змішаного навчання активно впроваджуються до освітнього процесу. В свою чергу вчителю потрібно розуміти, як інтегрувати технології в традиційний урок та навчитися використовувати новий інструментарій під час навчання. Наразі існує багато ресурсів, які можна використовувати в умовах змішаного навчання. Nowadays, blended learning technologies are actively introduced into the educational process. In turn, the teacher needs to understand how to integrate technology into the traditional lesson and learn to use new tools during teaching. There are currently many resources that can be used in blended learning settings.
- ДокументРОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННОГО ПЕРСОНАЛЬНОГО РОЗКЛАДУ ДЛЯ УЧНЯ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Денисова, Г. Ю.; Олефіренко, Н. В.Серед дітей з спеціальними освітніми потребами особливе місце належить дітям з розладами аутистичного спектру. Такі діти потребують створення особливого освітнього середовища. Зважаючи на те, що учні з аутизмом достатньо легко володіють сучасними цифровими пристроями – комп’ютером, планшетом, мобільним телефоном, вважаємо доцільним використовувати електронні ресурси в їх освітній діяльності та для організації їх діяльності. Представлено розроблений електронний додаток, призначений для створення персонального розкладу школяра. За рахунок особливих налаштувань, такий додаток є зручним для дітей з розкладами аутистичного спектру. Among pupils with special educational needs a special place is given to children with autism spectrum disorder. Such children need a special educational environment to be created. Considering that pupils with autism disorder can easily operate modern digital devices, such as computer, tablet and mobile phone, we believe it is expedient to use electronic resources in their educational activity and for organizing their activity. A developed electronic application is presented, which is used for creating a personal pupil’s schedule. Due to specific settings, such application is convenient for children with autism spectrum disorder.
- ДокументРозробка електронної підтримки навчання інформатики учнів базової середньої школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Денисова, Г. Ю.У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття електронної підтримки навчання, класифікації електронних ресурсів, переваги та недоліки впровадження їх у навчальний процес, розглянуто використання інтерактивних завдань на різних етапах уроку реалізацію їх за допомогою інноваційних педагогічних технологій. Представлено приклади розроблених інтерактивних вправ. Розроблено та впроваджено в освітню практику комплект уроків для проведення уроків з предмету «Інформатика» для учнів 5 класу з таких тем: «Інформаційні процеси та системи» та «Мережеві технології та Інтернет». The concept of electronic support is considered in the qualification work training, classification of electronic resources, advantages and disadvantages implementation their in educational process, considered using interactive tasks at different stages of the lesson implement them with the help innovative pedagogical technologies. Examples of developed are presented interactive exercises. Developed and implemented in educational practice a set of lessons for lessons on the subject of "Computer Science" for students 5th grade on the following topics: "Information processes and systems" and "Network Technology and the Internet" .