Перегляд за Автор "Василенко, О. М."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИ КОНСУЛЬТУВАННЯ З ОПОРОЮ НА СИЛЬНІ СТОРОНИ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Василенко, О. М.В статті розглянута консультація, орієнтована на рішення, що ґрунтується на розгляді про бажане майбутнє, підліток зуміє його досягти і підтримувати надалі. Соціальний працівник спирається в роботі на певні базові принципи: якщо щось не зламано, не чините це; якщо щось працює, робіть це більше; якщо щось не працює, спробуйте зробити щось інше; рішення не обов’язково повинні бути складними – вони можуть бути дуже простими; рішення не обов’язково прямо пов’язане із заявленою проблемою; умову опису рішень відрізняється від мови опису проблем; немає проблем, які існують постійно, – завжди є винятки; майбутнє створюється в ході спільного обговорення з іншими людьми. В статье рассмотрена консультация, ориентированная на решение, которая основывается на рассмотрении о желаемом будущем, подросток сможет его достичь и поддерживать в дальнейшем. Социальный работник опирается в работе на определенные базовые принципы: если что-то не сломано, не делай этого; если что-то работает, делайте это более; если что-то не работает, попробуйте сделать что-то другое; решение не обязательно должны быть сложными – они могут быть очень простыми; решение не обязательно напрямую связано с заявленной проблемой; условие описания решений отличается от языка описания проблем; нет проблем, которые существуют постоянно, – всегда есть исключения; будущее создается в ходе совместного обсуждения с другими людьми. The article looks at solution-oriented counselling, which is based on thinking about the desired future the teenager will be able to achieve and maintain in the future. The social worker relies on certain basic principles in the work: if something is not broken, don't do it; if something works, do it more; if something doesn't work, try doing something else; solutions do not have to be complicated – they can be very simple; the solution is not necessarily directly related to the stated problem; the condition of describing solutions is different from the problem description language; no problems are permanent – there are always exceptions; the future is created through shared discussion with other people.
- ДокументМетоди консультування з опорою на сильні сторони підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Василенко, О. М.В статті розглянуто професійну підготовку майбутніх фахівців соціальної сфери до володіння сучасними теоретичними і прикладними технологіями соціально-педагогічного консультування, творчі підходи до організації методичної і дорадчої діяльності, які спрямовані на активізацію самопомочі за рахунок орієнтації на сильні сторони дитини. В статье рассмотрена профессиональная подготовка будущих специалистов социальной сферы к обладанию современными теоретическими и прикладными технологиями социально-педагогического консультирования, творческие подходы к организации методической и консультационной деятельности, направленных на активизацию взаимопомощи за счет ориентации на сильные стороны ребенка. The article examines the professional training of future social specialists to possess modern theoretical and applied technologies of socio-pedagogical counselling, creative approaches to the organisation of methodological and counselling activities aimed at enhancing mutual help by focusing on the child's strengths.
- ДокументПідготовка майбутніх працівників соціальної сфери до соціально-педагогічної діяльності з розвитку соціальної відповідальності дітей у мікросередовищі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-11-22) Василенко, О. М.Розглянута підготовка майбутніх працівників соціальної сфери до соціально-педагогічної діяльності з розвитку соціальної відповідальності дітей у мікросередовищі. Рассмотрена подготовка будущих работников социальной сферы к социально-педагогической деятельности по развитию социальной ответственности детей в микросреде.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ-СИРІТ У МІКРОСЕРЕДОВИЩІ ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Василенко, О. М.Актуалізація проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до виховання соціальної відповідальності дітей-сиріт обумовлена особливою роллю соціального педагога щодо формуванні моральних, загальнолюдських цінностей, виконувати рольові обов’язки та звітувати за власні дії на основі активізації внутрішніх зусиль у вихованців центру соціально-психологічної реабілітації дітей. На основі врахування змісту структурних компонентів підготовки майбутніх соціальних педагогів представлено засоби, спрямовані напозитивну мотивацію студентів до свідомого саморозвитку особистісних потенцій у професійній діяльності з дітьми-сиротами (мотиваційно-аксіологічний компонент), формування професійних компетенцій у створенні соціально-виховного мікросередовища життєдіяльності дітей-сиріт (організаційно-компетентнісний компонент), опанування методик виховання соціальної відповідальності дітей-сиріт у різних видах діяльності (стимулювально-діяльнісного). Представлені засоби збагачення змістовихкомпонентів стимулюють студентів до виявлення активності у навчально-пізнавальної, науково-дослідницької, громадсько-виховної діяльності. Актуализация проблемы подготовки будущих социальных педагогов в воспитании социальной ответственности детей-сирот обусловлена особой ролью социального педагога в формировании моральных, общечеловеческих ценностей, исполнять ролевые обязанности за собственные действия на основе активизации внутренних усилий воспитанников центра социально-психологической реабилитации детей. На основе учета содержания структурных компонентов подготовки будущих социальных педагогов представлены средства, направлены на позитивную мотивацию студентов к сознательному саморазвитию личностных потенций в профессиональной деятельности с детьми-сиротами (мотивационно-аксиологический компонент), формирование профессиональных компетенций в создании социально-воспитующей микросреды изнедеятельности детей-сирот (организационно-компетентностный компонент), изучение методик воспитания социальной ответственности детей-сирот в разных видах деятельности (стимулирующе-деятельностный компонент). Представленные средства направлены на активизацию студентов в учебно-позавательной, научно-исследовательской, общественно-воспитывающей деятельности. The research of the problem of training of future social workers for social responsibility education of orphans is relevant due to the special role of a social worker in formation of moral and human values, in carrying out his role-based duties and giving an account of his own actions based on the activation of internal efforts among the students of socio-psychological rehabilitation centres for children. On the basis of structural components content of training of future social workers the means aimed at positive motivation of students for conscious self-development of personal potential in professional work with orphans (motivational axiological component), formation of professional competence in creating social and educational microenvironment for orphans (organizational competence-based component), mastering the techniques of social responsibility education of orphans in various activities (encouraging component) were presented. These means of enrichment of meaningful omponents stimulate students to take an active part in educational, scientific, research and social activities.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів і працівників до реалізації методики СООП (самоорганізований освітній простір)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Васильєва, М. П.; Романова, І. А.; Василенко, О. М.; Печерських, Т. П.Навчальний посібник розроблений у межах реалізації тристоронньої угоди про навчання соціальних педагогів і працівників реалізації методики "Самоорганізований освітній простір" ( за програмою "DARE III : Мрій. Досягай. Усвідомлюй. Виражай. Сприйняття стійкості та самореалізації дітей та спроможності дорослих до їх захисту" ) між Харківським національним педагогічним університетом імені Г. С. Сковороди, Харківським обласним благодійним фондом "Соціальна служба допомоги" і Міжнародним фондом "Карітас Відень". Матеріали навчального посібника можуть бути корисними для використання науковцями, фахівцями соціальної й педагогічної галузей, які працюють з дітьми в позанавчальної діяльності. Учебное пособие разработано в рамках реализации трехстороннего соглашения об обучении социальных педагогов и работников реализации методики "Самоорганизующееся образовательное пространство" (по программе "DARE III: Мечтай. Достигай. Осознавай. Выражай. Восприятие устойчивости и самореализации детей и способности взрослых к их защите") между Харьковским национальным педагогическим университетом имени Г. С. Сковороды, Харьковским областным благотворительным фондом "Социальной службы помощи" и Международным фондом "Каритас Вена". Материалы учебного пособия могут быть полезными для использования учеными, специалистами социальной и педагогической отраслей, работающих с детьми во внеучебной деятельности. The materials of the newcomer can be cynical for victorious science, fachivtsy of social and pedagogical galuzei, as they work with children in the late afternoon. The manual was developed within the framework of the implementation of a tripartite agreement on training social educators and workers in the implementation of the methodology "Self-organizing educational space" (according to the program "DARE III: Dream. Achieve. Realize. Express. Perceptions of resilience and self-realization of children and the ability of adults to protect them") between Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda, Kharkiv Regional Charitable Foundation "Social Assistance Service" and the International Fund "Caritas Vienna". The materials of the textbook can be useful for use by scientists, specialists in the social and pedagogical industries, working with children in extracurricular activities.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Ларіна, Е. Р.; Василенко, О. М.У статті на основі аналізу наукової літератури, практики підготовки майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості висвітлено мету, завдання, особливості та зміст компонентів цієї підготовки. Підготовку майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості розглядаємо як інтегративну здатність особистості до організації та надання соціальних послуг на основі сформованості професійних компетенцій, особистісно-професійних якостей, професійно-необхідних цінностей і спрямованості на профорієнтаційну діяльність. В статье на основе анализа научной литературы, практики подготовки будущих социальных работников к профориентационной работы в центрах занятости освещены цели, задачи, особенности и содержание компонентов этой подготовки. Подготовку будущих социальных работников к профориентационной работе в центрах занятости рассматриваем как интегративную способность личности к организации и предоставлению социальных услуг на основе сформированности профессиональных компетенций, личностно-профессиональных качеств, профессионально необходимых ценностей и направленности на профориентационную деятельность.The article, based on the analysis of the scientific literature, the practice of training future social workers for career guidance work in employment centers, highlights the purpose, objectives, features and content of the components of this training. The definition of this training as an integrative ability of an individual to organize and provide social services on the basis of the formation of professional competencies, personal and professional qualities, professionally necessary values and focus on professional activity is also given.
- ДокументІНТЕРАКТИВНІ ГРУПОВІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра», 2015-11-24) Василенко, О. М.Обгрунтовані iнтерактивні групові методи розвитку соціальної відповідальності підлітків. Обоснованы интерактивные групповые методы развития социальной ответственности подростков.