Перегляд за Автор "Алієв, Х. М."
Зараз показано 1 - 13 з 13
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДистанційні освітні технології : сутність, ознаки, особливості(Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти», 2017) Алієв, Х. М.У статті розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки майбутніх студентів педагогічних університетів. Визначено сутність, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх педагогів. Доведено, що дистанційні освітні технології можуть відрізнятися залежно від різних вимог та їхніх характеристик - за джерелом виникнення, за цілями і завданнями, за можливостями педагогічних засобів, за функціями викладача, які він здійснює за допомогою дистанційних освітніх технології.В статье раскрыты основные теоретические и методические аспекты дистанционных образовательных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих студентов педагогических университетов. Определена суть, признаки и особенности дистанционных образовательных технологий в процессе подготовки будущих педагогов. Доказано, что дистанционные образовательные технологии могут отличаться в зависимости от различных требований и их характеристик - по источнику возникновения, по целям и задачам, по возможностям педагогических средств, которые осуществляет преподаватель с помощью дистанционных образовательных технологий. The article reveals the main theoretical and methodological aspects of distance education technologies in the process of professional training of future pedagogues of pedagogical higher educational institutions. The essence, characteristics and features of distance education technologies in the preparation of future pedagogues are determined. It is proved that distance education technologies can differ depending on various requirements and their characteristics: the source of origin, the goals and objectives, the possibilities of pedagogical means, the functions of the teachers, which they perform with the help of distance education technologies. It is established that scientific knowledge in future teachers' professional activity is partly manifested in specific professional and pedagogical actions in the process of using distance education technologies in the educational process of pedagogical higher educational institutions. It is highlighted that the key aspects of the distance course include the flexibility and mobility of access to educational services, the individualization of the learning process (the person-oriented approach), the high quality and variability of educational materials and the economic efficiency of the service. The full cycle of creating and using online educational tools in the learning process involves several steps: script development, program implementation and methodological testing of their development. The development of interactive laboratory works and simulators using modern technologies is seen as perspective direction of introduction of distance education technologies.
- ДокументДистанційні освітні технології: переваги та недоліки застосування(Харківський національний педагогічний ніверситет імені Г. С. Сковороди, 2019-05-15) Алієв, Х. М.Актуальною стала проблема модернізації системи вищої освіти. З'явилися нові форми навчання, різноманіття різних способів використання в навчальному процесі цифрових технологій. Суть такої модернізації освіти найбільш відбивається в концепції дистанційної освіти. Актуальной стала проблема модернизации системы высшего образования. Появились новые формы обучения, многообразие различных способов использования в учебном процессе цифровых технологий. Суть такой модернизации образования наиболее отражается в концепции дистанционного образования. The issue of modernization of the higher education system has become urgent. There are new forms of learning, a variety of different ways to use digital technologies in the educational process. The essence of such modernization of education is most reflected in the concept of distance education.
- ДокументЗарубіжний досвід упровадження дистанційного навчання в університетах(Бердянський державний педагогічний університет (БДПУ), 2017-08-26) Алієв, Х. М.У статті розглянуто можливості використання дистанційного навчання в провідних зарубіжних університетах. Автором розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів у провідних країнах світу. Визначено суть, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців у провідних країнах Європи та США. Досвід упровадження дистанційного навчання в освітній процес провідних країн свідчить, що сучасні університети повинні мати технічну підтримку від провідних компаній та фірм у галузі ІТ-технологій. В статье рассмотрены возможности использования дистанционного обучения в ведущих зарубежных университетах. Автором раскрыты основные теоретические и методические аспекты дистанционных образовательных технологий в процессе профессиональной подготовки студентов высших учебных заведений в ведущих странах мира. Определена суть, признаки и особенности дистанционных образовательных технологий в процессе подготовки будущих специалистов в ведущих странах Европы и США. Опыт внедрения дистанционного обучения в образовательный процесс ведущих стран свидетельствует, что современные университеты должны иметь техническую поддержку от ведущих компаний и фирм в области ИТ-технологий. The article considers the possibilities of using the distance learning in leading foreign universities. The author reveals the main theoretical and methodological aspects of distance educational technologies in the process of professional training of students of higher educational institutions in the leading countries of the world.
- ДокументОсобливості створення дистанційних курсів на платформі Moodle(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Алієв, Х. М.Автором статті проаналізовано особливості організації навчального процесу загалом та самостійної роботи студентів зокрема при створенні дистанційних курсів на платформі Moodle. The author of the article analyzed the peculiarities of the organization of the educational process in general and the independent work of students in particular when creating distance courses on the Moodle platform.
- ДокументОсобливості сучасних економічних спеціальностей в контексті проблеми професійної орієнтації старшокласників(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2016) Алієв, Х. М.У статті розглядаються особливості сучасних економічних спеціальностей в контексті проблем здійснення роботи з профорієнтації старшокласників. В статье рассматриваются особенности современных экономических специальностей в контексте проблем осуществления работы по профориентации старшеклассников. The article discusses the features of modern economic specialties in the context of the problems of the implementation of the career guidance of high school students.
- ДокументОсобливості упровадження дистанційних освітніх технологій у навчальний процес педагогічних університетів(Наукова ініціатива «Універсум», ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017-08-12) Алієв, Х. М.Розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки майбутніх студентів педагогічних університетів. Визначено суть, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх педагогів. Доведено, що дистанційні освітні технології можуть відрізнятися залежно від різних вимог та їхніх характеристик. Наукові знання у учителів проявляються в конкретних професійно-педагогічних діях у процесі упровадження дистанційних освітніх технологій. Слід упроваджувати такі види дистанційних освітніх технології, як: відеоконференція, аудіоконференція, комп’ютерна телеконференція, відеолекція, веб-заняття тощо. Раскрыты основные теоретические и методические аспекты дистанционных образовательных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих студентов педагогических университетов. Определена суть, признаки и особенности дистанционных образовательных технологий в процессе подготовки будущих педагогов. Доказано, что дистанционные образовательные технологии могут отличаться в зависимости от различных требований и их характеристик. Научные знания у учителей проявляются в конкретных профессионально-педагогических действиях в процессе внедрения дистанционных образовательных технологий. Следует внедрять такие виды дистанционных образовательных технологий, как: видеоконференция, аудиоконференция, компьютерная телеконференция, видеолекция, веб-занятия и т. д. In the theses, the author reveals the main theoretical and methodological aspects of distance educational technologies In the process of professional training future students of pedagogical universities. Define essence, signs and features of distance education technologies are determined in the process of preparing future educators. It is proved that distance education technologies may differ depending on different requirements and their characteristics. It is established that scientific knowledge in the professional activity of future teachers is partly manifested in specific professional pedagogical actions in the process introduction of distance education technologies. The author states that in the educational process of the pedagogical university, taking into account the peculiarities of the training of future teachers, the following types of distance education technologies should be implemented, such as: videoconference, audio conferencing, computer teleconference, video lecture, web lessons, etc. Analysis of scientific literature gave grounds to distinguish two forms of distance learning: synchronous and asynchronous.
- ДокументПроблема впровадження дистанційних освітніх технологій : стан і перспективи розвитку(Бердянський державний педагогічний університет (БДПУ), 2017-09-13) Алієв, Х. М.Перехід до дистанційного навчання має два аспекти:нормативний та науково-організаційний. Дистанційно навчання базується на значних перевагах цієї технології перед традиційними формами навчання. Аспектами такого курсу є: гнучкість і мобільність доступу до Інтернету. Матеріали адаптовані до використання в умовах дистанційного навчання, зокрема: для викладачів, так і студентів. Переход к дистанционному обучению имеет два аспекта: нормативный и научно-организационный. Дистанционно обучение базируется на значительных преимуществах этой технологии перед традиционными формами обучения. Аспектами такого курса являются: гибкость и мобильность доступа к Интернету. Материалы адаптированы к использованию в условиях дистанционного обучения, в частности: для преподавателей, так и студентов.The transition to distance learning has two aspects: normative and scientific-organizational. Distance learning is based on the significant advantages of this technology over traditional forms of learning. Aspects of this course are: the flexibility and mobility of Internet access. The materials are adapted for use in the conditions of distance learning, in particular: for teachers and students.
- ДокументПідготовка студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-02-27) Алієв, Х. М.Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій. У дисертації розкрито суть понять «дистанційне навчання», «дистанційна освіта», «дистанційні освітні технології»; визначено особливості підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; уточнено критерії та показники готовності студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; теоретично обґрунтовано етапи підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій та експериментально доведено їх ефективність. Диссертационная работа является теоретико-экспериментальным исследованием подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий. В диссертации раскрыта суть понятий «дистанционное обучение», «дистанционное образование», «дистанционные образовательные технологии»; определены особенности подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий; уточнены критерии и показатели готовности студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий ; теоретически обоснованы этапы подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий и экспериментально доказана их эффективность. The dissertation is a theoretical and experimental study of the preparation of students of pedagogical universities for the professional activity of means of distance educational technologies. The dissertation describes the essence of the concepts of «distance learning», «distance education», «distance educational technologies»; the peculiarities of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are determined; the criteria and indicators of readiness of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are specified; the stages of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies have been developed and their efficiency has been experimentally proved.
- ДокументПідготовка студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-02-27) Алієв, Х. М.Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій. У дисертації розкрито суть понять «дистанційне навчання», «дистанційна освіта», «дистанційні освітні технології»; визначено особливості підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; уточнено критерії та показники готовності студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; теоретично обґрунтовано етапи підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій та експериментально доведено їх ефективність. Диссертационная работа является теоретико-экспериментальным исследованием подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий. В диссертации раскрыта суть понятий «дистанционное обучение», «дистанционное образование», «дистанционные образовательные технологии»; определены особенности подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий; уточнены критерии и показатели готовности студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий ; теоретически обоснованы этапы подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий и экспериментально доказана их эффективность. The dissertation is a theoretical and experimental study of the preparation of students of pedagogical universities for the professional activity of means of distance educational technologies. The dissertation describes the essence of the concepts of «distance learning», «distance education», «distance educational technologies»; the peculiarities of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are determined; the criteria and indicators of readiness of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are specified; the stages of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies have been developed and their efficiency has been experimentally proved.
- ДокументТехнологія дистанційного навчання студентів педагогічного університету в процесі фахової підготовки : теоретичний аспект(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-06-29) Алієв, Х. М.У статті обґрунтовано технологію дистанційного навчання студентів педагогічного університету у процесі фахової підготовки. Автором акцентовано увагу на тому, що результатом фахової підготовки студентів педагогічного університету до дистанційного навчання є сформована готовність до даного виду діяльності. При обґрунтуванні педагогічної технології у статті виокремлено такі етапи підготовки: мотиваційний, когнітивний та технологічний. Всі три етапи спрямовані на комплексну фахову підготовку студентів педагогічного університету до дистанційного навчання, формування всіх структурних компонентів готовності (цільового, когнітивно-операційного, креативного, оцінювально-рефлексивного). У процесі професійної підготовки студентів педагогічного університету до дистанційного навчання уточнено критерії (мотиваційний, когнітивно-інформаційний, операціонально-діяльнісний, рефлексивно-результативний), визначено показники до обраних критеріїв і рівні сформованості професійної готовності студентів педагогічних університетів до використання дистанційних технологій навчання (високий, середній, низький). В статье обоснована технология дистанционного обучения студентов педагогического университета в процессе профессиональной подготовки. Автором акцентировано внимание на том, что результатом профессиональной подготовки студентов педагогического университета к дистанционному обучению является сформирована готовность к данному виду деятельности. При обосновании педагогической технологии в статье выделены следующие этапы подготовки: мотивационный, когнитивный и технологический. Все три этапа направлены на комплексную профессиональную подготовку студентов педагогического университета к дистанционному обучению, формирование всех структурных компонентов готовности (мотивационного, когнитивно-операционного, креативного, оценочно-рефлексивного). В процессе профессиональной подготовки студентов педагогического университета к дистанционному обучению уточнены критерии (мотивационный, когнитивно-информационный, операционально-деятельностный, рефлексивно-результативный), определены показатели с выбранными критериями и уровни сформированности профессиональной готовности студентов педагогических университетов к использованию дистанционных технологий обучения (высокий, средний, низкий). The article theoretically grounded technology of distance learning students Pedagogical University during professional training. The author states that the result of professional training is formed readiness for this type of activity. When justifying of educational technology in the article singled out the following steps of preparation: motivational, cognitive and technological. All three phases aimed at a comprehensive professional training of students of pedagogical university to distance learning, the formation of structural components of readiness (motivational, cognitive-operative, creative, evaluation, reflexive).The author accented attention on the fact that the result of professional training of students of pedagogical universities to distance learning is formed readiness for this type of activity. In the process of professional training students of pedagogical university to distance learning refined criteria (motivational, cognitive-informational, operational-activity, reflexive-resultative) indicators (availability of professional orientation, interest in future profession, understanding of significance and needs in mastery of the profession of the future teacher; positive attitude towards the use of educational technologies in the future professional activity; ambition to master mobile technology; ambition to apply mobile technologies in educational and professional activities, in the period practice; ambition to apply means of education distance technology in learning and cognitive- activity, understanding the role of information and prospects of using distance technologies in pedagogy; knowledge of basic concepts related in distance technology, possession of search technology, transferring, representation and storage of information ; ability to adequately assess their activities using distance technologies; development of professional activities, content of which is resolute and non-standard actions, installation on self-improvement) and levels of professional readiness students of pedagogical universities to use distance learning technology (high, medium, low).
- ДокументТехнологія дистанційного навчання студентів педагогічного університету в процесі фахової підготовки : теоретичний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во ТОВ "Щедра садиба плюс", вид. Рожко С. Г, 2017-06-29) Алієв, Х. М.У статті обґрунтовано технологію дистанційного навчання студентів педагогічного університету у процесі фахової підготовки. Автором акцентовано увагу на тому, що результатом фахової підготовки студентів педагогічного університету до дистанційного навчання є сформована готовність до даного виду діяльності. При обґрунтуванні педагогічної технології у статті виокремлено такі етапи підготовки: мотиваційний, когнітивний та технологічний. Всі три етапи спрямовані на комплексну фахову підготовку студентів педагогічного університету до дистанційного навчання, формування всіх структурних компонентів готовності (цільового, когнітивно-операційного, креативного, оцінювально-рефлексивного). У процесі професійної підготовки студентів педагогічного університету до дистанційного навчання уточнено критерії (мотиваційний, когнітивно- інформаційний, операціонально-діяльнісний, рефлексивно-результативний), визначено показники до обраних критеріїв і рівні сформованості професійної готовності студентів педагогічних університетів до використання дистанційних технологій навчання (високий, середній, низький). В статье обоснована технология дистанционного обучения студентов педагогического университета в процессе профессиональной подготовки. Автором акцентировано внимание на том, что результатом профессиональной подготовки студентов педагогического университета к дистанционному обучению является сформированная готовность к данному виду деятельности. При обосновании педагогической технологии в статье выделены следующие этапы подготовки: мотивационный, когнитивный и технологический. Все три этапа направлены на комплексную профессиональную подготовку студентов педагогического университета к дистанционному обучению, формирование всех структурных компонентов готовности (мотивационного, когнитивно-операционного, креативного, оценочно-рефлексивного). В процессе профессиональной подготовки студентов педагогического университета к дистанционному обучению уточнены критерии (мотивационный, когнитивно-информационный, операционально- деятельностный, рефлексивно-результативный), определены показатели с выбранными критериями и уровни сформированности профессиональной готовности студентов педагогических университетов к использованию дистанционных технологий обучения (высокий, средний, низкий). The article theoretically grounded technology of distance learning students Pedagogical University during professional training. The author states that the result of professional training is formed readiness for this type of activity. When justifying of educational technology in the article singled out the following steps of preparation: motivational, cognitive and technological. All three phases aimed at a comprehensive professional tra in ing of studen ts of pedagogical un iversity to distan ce learning, the formation of structural components of readiness (motivational, cognitive-operative, creative, evaluation, reflexive). The author accented attention on the fact that the result of professional training of students of pedagogical universities to distance learning is formed readiness for this type of activity. In the process of professional training students of pedagogical university to distance learning refined criteria (motivational, cognitive-informational, operational-activity, reflexive-resultative) indicators (availability of professional orientation, interest in future profession, understanding of significance and needs in mastery of the profession of the future teacher; positive attitude towards the use of educational technologies in the future professional activity; ambition to master mobile technology; ambition to apply mobile technologies in educational and professional activities, in the period practice; ambition to apply means of education distance technology in learning and cognitive- activity, understanding the role of information and prospects of using distance technologies in pedagogy; knowledge of basic concepts related in distance technology, possession of search technology, transferring, representation and storage of information ; ability to adequately assess their activities using distance technologies; developmen t of professional activities, con tent of which is resolute and non-standard actions, installation on self-improvement) and levels of professional readiness students of pedagogical universities to use distance learning technology (high, medium, low).
- ДокументТехнології дистанційного навчання: діяльності та ресурси MOODLE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Прокопенко, А. І.; Доценко, С. О.; Москаленко, В. В.; Лебедєва, В. В.; Толяренко, Н. І.; Алієв, Х. М.Посібник є продовженням (другою частиною) посібника «Технології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів» (автори: Прокопенко А. І., Підчасов Є. В., Москаленко В. В., Доценко С. О., Лебедєва В. В.). В даному посібнику продовжується опис методики та технології створення дистанційних курсів в умовах змішаної та дистанційної форм навчання. Опис має практичну спрямованість на створення теоретичних та практичних складових дистанційних курсів, акцентування на налаштування навчальних елементів системи дистанційного навчання MOODLE для створення сучасного ефективного освітнього середовища. Пособие является продолжением (второй частью) пособия «Технологии дистанционного обучения: методология создания и сопровождения учебных курсов» (авторы: Прокопенко А. И., Пидчасов Е. В., Москаленко В. В., Доценко С. А., Лебедева В. В.). В данном пособии продолжается описание методики и технологии создания дистанционных курсов в условиях смешанной и дистанционной форм обучения. Описание имеет практическую направленность на создание теоретических и практических составляющих дистанционных курсов, акцентирование на настройку учебных элементов системы дистанционного обучения MOODLE для создания современной эффективной образовательной среды.The manual is a continuation (second part) of the manual "Distance learning technologies: methodology for creating and supporting training courses" (authors: Prokopenko A., Pidchasov E., Moskalenko V., Dotsenko S., Lebedeva V.). This guide continues the description of the methodology and technology of creating distance learning courses in mixed and distance learning. The description has a practical focus on creating theoretical and practical components of distance learning courses, emphasizing the configuration of educational elements of the distance learning system MOODLE to create a modern effective educational environment.
- ДокументЄвроекономічна інтеграція України: позитивні чинники та труднощі(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2014-02-19) Алієв, Х. М.Розглянуто ряд переваг при інтеграція України в ЄС і причини, внутрішні проблеми гальмують рух України до Європи. Рассмотрен ряд преимуществ при интеграция Украины в ЕС и причины, внутренние проблемы тормозящих движение Украины в Европу. A number of advantages with the integration of Ukraine into the EU and the causes, internal problems hindering the movement of Ukraine to Europe are considered.