2022
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд 2022 за Автор "Ануфрієв Є. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихологічне вигорання ІТ-фахівців(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ануфрієв Є. М.У роботі показано, що емоційне вигорання позитивно пов’язане з авторитарним стилем спілкування та негативно – з показниками демократичного стилю спілкування. Структура емоційного вигоряння учителів представлена наступними факторами: «Психологічне вигоряння», «Тривога», «Агресія», «Авторитарний стиль спілкування» та «Провина». Така структура розкриває негативний зміст емоційної сфери айтішника з авторитарним стилем його професійної діяльності та спілкування. Встановлено домінування високого рівня особистісної тривожності та низького рівня реактивної тривожності з помірною агресивністю. Однофакторним дисперсійним аналізом було виявлено позитивну динаміку усіх показників вигорання є позитивною протягом проходження трудового шляху ІТ-фахівців, де найнижчий рівень властивий фахівцям зі стажем до 2 років, а найвищий – більше 5 років. Виявлено, що рівень емоційного вигорання не залежить від конкретної професії інформацінйо-технологічного профілю. Після 2 і до 5 років роботи у розробників виснаження стрімко зростає, причому ця тенденція є більш вираженою у порівнянні із тестувальниками та менеджерами. The paper shows that emotional burnout is positively associated with authoritarian communication style and negatively with indicators of democratic communication style. The structure of teachers' emotional burnout is represented by the following factors: "Psychological burnout", "Anxiety", "Aggression", "Authoritarian style of communication" and "Guilt". Such a structure reveals the negative content of the emotional sphere of the itishnik with the authoritarian style of his professional activity and communication. The dominance of a high level of personal anxiety and a low level of reactive anxiety with moderate aggressiveness was established. Univariate variance analysis revealed positive dynamics of all indicators of burnout during the career path of IT specialists, where the lowest level is characteristic of specialists with experience up to 2 years, and the highest - more than 5 years. It was found that the level of emotional burnout does not depend on the specific profession of the information technology profile. After 2 and up to 5 years of work, burnout increases rapidly among developers, and this trend is more pronounced compared to testers and managers.