Кафедра хореографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра хореографії за Автор "Волчукова, В. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасоби відображення балетмейстерами К. Стюартом та Р. Поклітару теми людських гріхів «заздрості» та «честолюбства» у хореографічних творах(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; MDPC Publishing, 2022-10-11) Тонкошкур, К. І.; Волчукова, В. М.В статті проаналізовано засоби відображення балетмейстерами Крістофером Стюартом та Раду Поклітару теми людських гріхів «заздрості» та «честолюбства» у хореографічних творах «Сім смертних гріхів» та «Маленький принц». Доведено актуальність обраної теми. У своїх роботах сучасні балетмейстери вправно використовують ефективні традиційні та інноваційні засоби відображення теми людських гріхів. Дуже оригінальними є характерна для цих творів хореографічна лексика, реквізити, декорації, музика, використання 3Д технологій, застосування прийому поліфонії у хореографічному творі, використання неживих матерій, які стають повноправними учасниками дійства, іноді відсуваючи на другий план танцівників. Лише вміле та обґрунтоване використання виразних засобів танцю у хореографічних творах допомогло балетмейстерам втілити тему гріхів цікаво та донести до глядача головну ідею творів. The article analyzes the means of displaying the themes of human sins "envy" and "ambition" by ballet masters Christopher Stewart and Radu Poklitaru in the choreographic works "The Seven Deadly Sins" and "The Little Prince". The relevance of the chosen topic is proven. In their works, modern ballet masters skillfully use effective traditional and innovative means of depicting the theme of human sins. The choreographic vocabulary, props, scenery, music, use of 3D technologies, the use of polyphony in the choreography, the use of inanimate matter, which become full participants in the action, sometimes relegating the dancers to the background, are very original. Only the skillful and well-founded use of expressive means of dance in choreographic works helped choreographers to embody the theme of sins in an interesting way and convey the main idea of the works to the audience.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАКТИКУМ З ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОРЕОГРАФА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Волчукова, В. М.; Тіщенко, О. М.У публікації розглянуто формування виконавських умінь у майбутніх хореографів. Доведено, що головними умовами успішного формування виконавських умінь та навичок у майбутніх хореографів є усвідомлення мети завдання, розуміння його змісту і способів виконання. Цьому сприяє пояснення змісту творчого завдання, методики виконання танцювальних комбінацій, віртуозне виконання кращих танцювальних композицій, які є в репертуарі хореографічного ансамблю. Для формування виконавських умінь важливе свідоме ставлення студента-хореографа до творчого завдання з метою ефективного виконання дій, спрямованих на розв’язання його. The publication discusses the development of performance skills in future choreographers. It is proved that the main conditions for the successful formation of performing skills in future choreographers are awareness of the purpose of the task, understanding of its content and methods of performance. This is facilitated by explaining the content of the creative task, the methodology performance of dance combinations, and masterly performance of the best dance compositions in the repertoire of the choreographic ensemble. For the formation of performing skills, it is important for the student choreographer to have a conscious attitude to the creative task in order to effectively perform actions aimed at solving it.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ БАЛЕТМЕЙСТЕРАМИ В ТЕМАТИЦІ СУЧАСНИХ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ТВОРІВ(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022) Волчукова, В. М.; Тіщенко, О. М.В статті проаналізовано особливості інтерпретації гендерних стереотипів в сучасних хореографічних творах західно-європейських балетмейстерів ХХ–ХХІ століття А. Дункан, П. Бауш, М. Грехем, М. Каннінгема, М. Моріса, А. Прельжокажа. Зроблено наступні висновки: Для модерного та постмодерного танців західно-європейськихбалетмейстерів ХХ–ХХІ ст. характерними особливостями є: вільне відображення соціальних відносин, розбіжності статевих і гендерних характеристик. В танці втілені феміністські тенденції, гендерна нерівність у хореографічних творах балетмейстерів-жінок ХХ ст. П. Бауш, М. Грехем, А. Дункан. Сучасний танець набуває характерних лексичних та поведінкових кодів, за якими чітко розрізнялися фемінні або маскулінні образи. The article analyzes the peculiarities of the interpretation of gender stereotypes in the modern choreographic works of Western European ballet masters of the 20th-21st centuries A. Duncan, P. Bausch, M. Graham, M. Cunningham, M. Maurice, A. Preljocaj. The following conclusions were made: For modern and postmodern dances of Western European ballet masters of the 20th–21st centuries. characteristic features are: free reflection of social relations, differences in sexual and gender characteristics. Feminist trends, gender inequality in the choreographic works of female ballet masters of the 20th century are embodied in the dance. P. Bausch, M. Graham, A. Duncan. Modern dance acquires characteristic lexical and behavioral codes according to which feminine or masculine images were clearly distinguished.
- ДокументСпецифіка формування хореографічно-естетичної культури здобувачів першого "бакалаврського" рівня вищої освіти у процесі вивчення дисципліни «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю»(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; MDPC Publishing, 2022-10-11) Волчукова, В. М.; Гун, ЦзінВ статті виявлено та теоретично обґрунтовано специфіку формування хореографічно-естетичної культури студентів бакалаврів в процесі вивчення дисципліни «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю». The article reveals and theoretically substantiates the specifics of the formation of choreographic-aesthetic culture of bachelor students in the process of studying the discipline "Theory and Methodology of Teaching Folk Stage Dance".