Кафедра хореографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра хореографії за Автор "Барабаш, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо вивчення методологічних підходів у процесі викладання вибіркових хореографічних дисциплін(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-12-08) Ліманська, О. В.; Барабаш, О. В.Стаття присвячена визначенню методологічних основ викладання вибіркових дисциплін. Розкрито особливості викладання вибіркових дисциплін спеціальності «Хореографія»: «Практикум з виконавської майстерності хореографа», «Практикум з хореографічного ансамблю», «Підготовка концертних номерів», «ТМВ українського народного танцю», «Методологія та методи наукових досліджень у галузі хореографії», «Теоретико-методологічні основи хорології», «Практикум створення концертних та конкурсних програм», «Практикум з ансамблю за кваліфікацією». Розглядаються етапи оволодіння додатковими фаховими компетенціями. Підкреслено, що вибіркові дисципліни професійної та практичної підготовки надають можливість більш повного забезпечення кваліфікаційних вимог на ринку праці, здійснення поглибленої підготовки за спеціальностями, сприяють академічній мобільності студента та реалізації його освітніх інтересів. Статья посвящена определению методологических основ преподавания выборочных дисциплин. Раскрыты особенности преподавания выборочных дисциплин специальности «Хореография»: «Практикум по исполнительскому мастерству хореографа», «Практикум по хореографическому ансамблю», «Подготовка концертных номеров», «ТМВ украинского народного танца», «Методология и методы научных исследований в области хореографии», «Теоретико-методологические основы хорологии»,«Практикум создания концертных и конкурсных программ»,«Практикум по ансамблю по квалификации». Рассматриваются этапы овладения дополнительными профессиональными компетенциями. Подчеркнуто, что выборочные дисциплины профессиональной и практической подготовки предоставляют возможность более полного обеспечения квалификационных требований на рынке труда, осуществления углубленной подготовки по специальностям, способствуют академической мобильности студентов и реализации его образовательных интересов. The article is devoted to determining the methodological bases of teaching selective disciplines. The peculiarities of teaching the elective disciplines of the specialty "Choreography" are revealed: "Workshop on performing mastery of choreographer", "Workshop on choreographic ensemble", "Preparation of concert numbers", "Theory and methodology of teaching Ukrainian folk dance", "Methodology and methods of scientific research»,«Theoretical and methodological foundations of horology»,«Practicum of creating concert and competition programs»,«Workshop on qualification ensemble». The stages of mastering additional professional competences are considered. It is emphasized that selective disciplines of vocational and practical training provide the opportunity to more fully meet the qualification requirements in the labor market, provide in-depth training in specialties, promote the academic mobility of the student and the realization of his educational interests.
- ДокументКОМПОНЕНТИ БАЛЕТМЕЙСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лиманська, О. В.; Покровська, О. Г.; Тіщенко, О. М.; Барабаш, О. В.; Алтухов, В. А.; Єфімова, О. В.Методичні рекомендації присвячені підготовці фахівців спеціальності «Хореографія» освітнього рівня магістр. В матеріалах представлені основні теоретичні відомості по балетмейстерській роботі, питання до самоконтролю з тем, надані композиційні плани хореографічних творів для самостійного вивчення та аналізу з точки зору наданого теоретичного матеріалу, а також рекомендована література до самостійного опрацювання здобувачами вищої освіти. Methodical recommendations are devoted to the training of specialists in the specialty "Choreography" at the master's level of education. The materials present basic theoretical information on ballet master work, questions for self-control on topics, compositional plans of choreographic works are provided for independent study and analysis from the point of view of the given theoretical material, as well as recommended literature for independent study by students of higher education.
- ДокументСутність процесу адаптації студентів-хореографів до художньо-творчої діяльності(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022-04-22) Барабаш, О. В.; Шаршонь, Д. В.В статті розглянуто сутність процесу адаптації студентів-хореографів до художньо-творчої діяльності. Відзначено, що психологічна адаптація – це приведення індивідуальної поведінки у відповідність з пануючою в даному суспільстві, класі, соціальній групі системою норм і цінностей. Психологічна адаптація здійснюється в процесі соціалізації, а також за допомогою механізмів психологічного і соціального контролю, міри суспільного і державного примусу. Адаптація до художньо-творчої діяльності – це процес активного освоєння особистістю або групою осіб нового соціального середовища, спрямованого на формування і розвиток професійних знань, навичок та творчих здібностей. The article deals with the essence of the process of adaptation of students-choreographers to artistic and creative activity. It is noted that psychological adaptation is the bringing of individual behavior in accordance with the prevailing in a given society, class, social group system of norms and values. Psychological adaptation is carried out in the process of socialization, as well as through mechanisms of psychological and social control, measures of public and state coercion. Adaptation to artistic and creative activity is the process of active development by a person or group of persons of a new social environment aimed at the formation and development of professional knowledge, skills and creative abilities.