Кафедра дизайну
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра дизайну за Автор "Каніковська, В. Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо питання розробки дизайну упаковки виробів текстильної та легкої промисловості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-06-16) Каніковська, В. Г.В статті висвітлюються питання класифікації, методики, етапів розробки графічного дизайну упаковки виробів текстильної та легкої промисловості, яка є невід’ємною частиною сучасної культури. В статті обґрунтовуються положення, що в сучасних умовах, коли комп'ютерні технології стали базою для розвинених нових методів створення зображення, проектування рекламного графічного дизайну упаковки неможливе без використання комп'ютерних програм. А також розглянута класифікація графічного дизайну упаковки зі структурною організацією двох типів: простої і складної. В статье освещаются вопросы классификации, методики, этапов разработки графического дизайна упаковки изделий текстильной и легкой промышленности, которая является неотъемлемой частью современной культуры. В статье обосновано, что в современных условиях, когда компьютерные технологии стали базой для развитых новых методов создания изображения, проектирование рекламного графического дизайна упаковки невозможно без использования компьютерных программ. А также рассмотрена классификация графического дизайна упаковки со структурной организацией двух типов: простой и сложной. The article covers the issues of classification, methods, stage of development of graphic design of packaging of textile and light industry products, which is anintegral part of modern culture. The article substantiates the position that in modern conditions, when computer technology has become the basis for developed new methods of image creation, the design оf advertising graphic design of packag ingisinconceivable without theuse of computer programs. And also the classification of graphic design of packing with the structural organization of two types is considered: simple and difficult.
- ДокументРозробка фірмового стилю студії дизайну(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-10-22) Каніковська, В. Г.У статті розглядаються основні аспекти поняття «фірмовий стиль». Фірмовий стиль - це індивідуальність фірми, винесена на огляд. Візуальна ідентифікація включає в себе такі елементи, як: ім'я, логотип, кольори компанії, додаткові графічні елементи, друкована продукція (візитні картки, конверти), рекламні матеріали, зовнішній і внутрішній декор офісу компанії, дизайн виставкового стенду. Елементи візуальної ідентифікації повинні створити узгоджену систему - відповідати специфіці компанії, її стилю, легко запам'ятовуватися і вирізнятися, оригінальну і прозору за формою. Одним з найбільш важливих елементів візуальної ідентифікації є ім'я і логотип. Добре сформований товарний знак може точно відображати характер і стиль організації. У той же час позитивні цінності і асоціації символів стануть основою для створення сприятливого іміджу компанії. В статье рассматриваются основные аспекты понятия «фирменныйстиль» Фирменный стиль - это индивидуальность фирмы, вынесенная на обозрение. Визуальная идентификация включает в себя такие элементы, как: имя, логотип, цвета компании, дополнительные графические элементы, печатная продукция (визитные карточки, конверты), рекламные материалы, внешний и внутренний декор офиса компании, дизайн выставочного стенда. Элементы визуальной идентификации должны создать согласованную систему - соответствовать специфике компании, ее стиля, легко запоминаться и выделяться, оригинальную и прозрачную по форме. Одним из наиболее важных элементов визуальной идентификации есть имя и логотип. Хорошо сформированный товарный знак может точно отражать характер и стиль организации. В то же время положительные ценности и ассоциации символов станут основой для создания благоприятного имиджа компании. The article considers the main aspects of the concept of "corporate identity". Corporate style is the individuality of the company, brought to the fore. Visual identification includes such elements as: name, logo, company colors, additional graphic elements, printed products (business cards, envelopes), advertising materials, exterior and interior decor of the company's office, exhibition stand design. Elements of visual identification should create a coherent system - to meet the specifics of the company, its style, easy to remember and stand out, original and transparent in form. One of the most important elements of visual identification is the name and logo. A well-formed trademark can accurately reflect the character and style of the organization. At the same time, positive values and associations of symbols will be the basis for creating a favorable image of the company.