Кафедра дизайну
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра дизайну за Автор "Житєньова, Н. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВізуальні дидактичні засоби: cтворення та використання в освітній практиці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Житєньова, Н. В.Навчально-методичний посібник присвячено проблемі використання та створення авторських дидактичних візуальних засобів для їх застосування в освітній практиці. У посібнику розкрито особливості, специфіку та поетапну технологію створення візуальних засобів; висвітлено використання технологій візуалізації в сучасних освітніх трендах; з’ясовано принципи, яким має відповідати візуалізація, враховуючи її основні функції. Розкрито вимоги до цифрових візуальних засобів дидактичного призначення ; наведено класифікацію інструментарію для створення візуального контенту на основі хмарних сервісів. Запропонований посібник може бути корисним для педагогів-науковців, викладачів, учителів, студентів педагогічних спеціальностей, слухачів інститутів післядипломної освіти. Учебно-методическое пособие посвящено проблеме использования и создания авторских дидактических визуальных средств для их применения в образовательной практике. В пособии раскрыты особенности, специфику и поэтапную технологию создания визуальных средств; освещены использование технологий визуализации в современных образовательных трендах; выяснено принципы, которым должен отвечать визуализация, учитывая ее основные функции. Раскрыто требования к цифровым визуальных средств дидактического назначения; приведена классификация инструментария для создания визуального контента на основе облачных сервисов. Предложенный пособие может быть полезным для педагогов-ученых, преподавателей, учителей, студентов педагогических специальностей, слушателей институтов последипломного образования. The educational-methodical manual is devoted to the problem of using and creating author's didactic visual aids for their use in educational practice. The manual reveals the features, specifics and stage-by-stage technology of creating visual aids; highlights the use of visualization technologies in modern educational trends; clarified the principles that visualization should meet, given its basic functions. The requirements for digital visual aids for didactic purposes are disclosed; the classification of tools for creating visual content based on cloud services is given. The proposed manual can be useful for educational scientists, teachers, teachers, students of pedagogical specialties, students of postgraduate education institutes.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(International Science Group, 2022-10-25) Григорова, Л. С.; Житєньова, Н. В.В статті розглянуто особливості викладання дизайнерських дисциплін в умовах воєнного стану. Зазначено, що використання сучасних технологій під час дистанційного навчання дозволяє ефективно здійснювати процес навчання, а здобувачам виконувати практичні та творчі завдання, перевіряти рівень засвоєння матеріалу, спілкуватись із викладачами та одногрупниками, виходити на навчання на міжнародному рівні. Застосування такої форми навчання формує у здобувачів самоорганізацію, навички ефективної самоосвіти, дозволяє реалізовувати незалежну роботу в оволодінні новими знаннями, просуває здобувача на новий рівень усвідомлення власних можливостей та свого місця у новому інформаційному суспільстві. The article deals with the features of teaching design disciplines in martial law. It is noted that the use of modern technologies during distance learning allows to effectively carry out the learning process, and applicants to perform practical and creative tasks, check the level of mastering the material, communicate with teachers and classmates, go to study at the international level. The use of this form of education forms students' self-organization, skills of effective self-education, allows to implement independent work in mastering new knowledge, promotes the applicant to a new level of awareness of their own capabilities and their place in the new information society.