Персональні колекції
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Персональні колекції за Автор "Halii, A. I."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументLearning Through Play with LEGO Braille Bricks(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Kazachiner, O. S.; Boychuk, Yu. D.; Halii, A. I.The article substantiates that learning through play builds on how we naturally learn from birth. It can include games to memorize facts, but its real potential is to foster children’s understanding of concepts and mastery of a breadth of skills, enabling them to apply what they learn – even in creative ways. Learning all about LEGO Braille Bricks will consolidate a foundation for teaching students with visual impairment. The playful activities, holistic skills and tips and tricks covered will allow creation of complete lesson plans using this amazing tool. We have explored LEGO Braille Bricks and discovered everything about the toolkit, pedagogical concept and website. It is much more than a box full of bricks: it’s a whole new pedagogical concept to teach braille through play, in a fun and inclusive way! LEGO Braille Bricks activities simultaneously develop academic skills, commonly used at school as well as specific visual impairment skills for blind children. Both are essential to deeply understand concepts and nurture a breadth of skills. LEGO Braille Bricks pedagogical concept contains a selection of 124 skills. These academic and vision-specific skills were selected, divided into the five categories of holistic skills (cognitive, physical, social, emotional, creative). We completed the following outcomes: discover LEGO Braille Bricks toolkit and pedagogical concept; review the six main activity categories; gain knowledge of how the LEGO Braille Bricks concept can meet students’ tactile learning needs; differentiate and understand three types of pre-braille activities: manipulation, orientation, and constellation; engage with LEGO Braille Brick activities based upon the five characteristics of playful experiences (Active engagement, Meaningful, Joyful, Iterative, Social); develop facilitation techniques for brick discovery: how to manipulate, assemble and attach the bricks to the base plate. У статті доведено, що навчання через гру базується на тому, як ми вчимося від народження. Воно може містити ігри для запам’ятовування фактів, але його реальний потенціал полягає в тому, щоб сприяти розумінню дітьми понять і оволодінню широким спектром навичок, дозволяючи їм застосовувати те, що вони дізналися, навіть творчо. На основі знань про інструмент LEGO Braille Bricks можна зміцнити основу для навчання учнів із порушеннями зору. Розглянуті ігрові дії, цілісні навички та поради та підказки дозволять створити повні плани уроків за допомогою цього дивовижного інструменту. Ми дослідили LEGO Braille Bricks і дізналися про набір інструментів, педагогічну концепцію та веб-сайт. Це набагато більше, ніж коробка, наповнена кубиками: це абсолютно нова педагогічна концепція навчання шрифту Брайля через гру, весело та інклюзивно! Вправи LEGO Braille Bricks одночасно розвивають академічні навички, які зазвичай застосовуються в школі, а також спеціальні навички для роботи з порушеннями зору, якими потрібно оволодіти для роботи зі сліпими дітьми. І те, і інше має важливе значення для глибокого розуміння концепцій і набуття широкого спектру навичок. Педагогічна концепція LEGO Braille Bricks містить вибір із 124 навичок. Ці академічні навички та специфічні для бачення навички були дібрані та розділені на п’ять категорій цілісних навичок (когнітивні, фізичні, соціальні, емоційні, творчі). Ми представили такі результати: описали набір інструментів і педагогічну концепцію LEGO Braille Bricks; розглянули шість основних категорій діяльності; набули знань про те, як концепція LEGO Braille Bricks може задовольнити потреби учнів у тактильному навчанні; диференціювали та зрозуміли три типи добрайлівської діяльності: маніпуляція, орієнтація та плеяда; як займатися LEGO Braille Brick діяльністю на основі п’яти характеристик ігрового досвіду (активне залучення, змістовне, радісне, ітераційне, соціальне); розробити методи полегшення дослідження кубиків: як маніпулювати, збирати та прикріплювати кубики до основної пластинки.
- ДокументPRACTICAL SOLUTIONS FOR MAKING EDUCATIONAL SPACES MORE INCLUSIVE WITH A HELP OF CARGO CLASSROOM(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Kazachiner, O. S.; Boychuk, Yu. D.; Halii, A. I.The article shows the content and possibilities of CARGO Classroom in making educational spaces more inclusive. CARGO Movement, formed in 2019, is a creative collective developing digital heritage resources for schools and the broader public. These include films, immersive exhibition design and the “CARGO Classroom” education tools. CARGO Classroom is a set of 15 history lessons. These lessons have been developed by CARGO in collaboration with experienced history teachers, history teacher educators, home educators, activists and historians. Each lesson tells the story of an individual of African or African Diaspora heritage. Together, the lessons form a chronological narrative that celebrates the accomplishments, achievements and visionary leadership of African and African Diaspora individuals from ancient times to the present day. In forefronting these accomplishments, CARGO Classroom shows learners that the present and the future can and should be places of possibility and opportunity for all. CARGO Classroom’s main aim is to enhance and broaden the national curriculum, contributing creatively engaging materials which are as pedagogically strong as they are innovative in form and content. CARGO Classroom is based on pedagogical principles that help facilitate more inclusive education. We hope that, as well as an understanding of how you might use CARGO Classroom resources in your educational settings, you take away an awareness of how to use CARGO’s pedagogical principles to construct inclusive lessons of your own. CARGO classroom is a series of lessons that will enrich the curriculum with stories of inspiring individuals from Africa, an African diaspora, history. The lessons have been designed in collaboration with lecturers, professors, teachers and pupils and taught in full, they tell the story of the continued accomplishments of individuals of African and African diaspora heritage. These lessons are pitched for students aged 11 to 14, but CARGO Classrooms visually informed pedagogy, however, means that they are easily adapted for both younger and older students. Each lesson has an accompanying image and poem about which questions can be tailored to challenge students of all ages Finally, CARGO classroom lessons have been planned by experience. History teachers and are rooted in that discipline. Each lesson therefore looks to develop students’ historical skills as well as enriching their historical knowledge. У статті показано зміст і можливості CARGO Classroom у тому, щоб зробити освітній простір більш інклюзивним. CARGO Movement, заснований у 2019 році, є творчим колективом, який розробляє цифрові ресурси для шкіл та широкої громадськості. Сюди належать фільми, захоплюючий дизайн виставок та навчальні інструменти «CARGO Classroom». CARGO Classroom – це комплект із 15 уроків історії. Ці уроки були розроблені CARGO у співпраці з досвідченими вчителями історії, викладачами історії, домашніми вихователями, активістами та істориками. Кожен урок розповідає історію особи з Африки чи африканської діаспори. Разом ці уроки утворюють хронологічну розповідь, яка відзначає досягнення та далекоглядне лідерство африканців та африканської діаспори з давніх часів до наших днів. На передньому плані цих досягнень CARGO Classroom показує учням, що сьогодення та майбутнє можуть і повинні бути місцями можливостей для всіх. Основна мета CARGO Classroom полягає в тому, щоб покращити та розширити національну навчальну програму, вносячи творчо захоплюючі матеріали, які є педагогічно сильними та інноваційними за формою та змістом. CARGO Classroom базується на педагогічних принципах, які сприяють більш інклюзивній освіті. Ми сподіваємося, що, окрім розуміння того, як ви можете використовувати ресурси CARGO Classroom у своїх навчальних закладах, ви отримаєте уявлення про те, як використовувати педагогічні принципи CARGO для створення власних інклюзивних уроків. CARGO classroom – це серія уроків, які збагатять навчальну програму історіями видатних людей з Африки, африканської діаспори, історичних постатей загалом. Уроки, розроблені у співпраці з лекторами, професорами, вчителями та учнями, розповідають історію постійних досягнень африканців та африканської діаспори. Ці уроки призначені для учнів віком від 11 до 14 років, але педагогіка CARGO Classrooms із візуальною підтримкою означає, що їх легко адаптувати як для молодших, так і для старших учнів. До кожного уроку є супровідне зображення та вірш, запитання щодо яких можна адаптувати для учнів будь-якого віку. Нарешті, класні уроки CARGO були розроблені на основі досвіду вчителів історії та тих, хто цікавиться цією дисципліною. Тому кожен урок спрямований на розвиток навичок учнів у сфері історії, а також на збагачення їх історичних знань.