РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЙ У ПРОФІЛАКТИЦІ ДЕЗАДАПТАЦІЇ УЧНІВ
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Sciences of Europe (Praha, Czech Republic)
Анотація
У статті визначено роль різних соціальних інституцій у профілактиці дезадаптації учнів, проаналізовано можливості та специфіку здійснення соціально-педагогічної та соціальній роботи з профілактики дезадаптації учнів у різних соціокультурних осередках; розкрито основні компоненти системи роботи фахівців соціальної сфери з профілактики дезадаптації учнів, а також наведено її основні напрями та методичне забезпечення, що є підґрунтям для побудови концептуальної моделі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи у цьому напрямі. The article shows the role of various social institutions in prevention of maladjustment of pupils, analyzes the opportunities and the specific implementation of socio-pedagogical and social work of prevention of maladjustment of pupils in different social and cultural environments; displays the basic components of the system of work used by specialists of social sphere to prevent maladjustment of pupils, also brings forth its main directions and methodical means, that are the basis for building a conceptual model of training of future professionals of social sphere for work in this area.
Опис
Ключові слова
соціальні інституції, профілактика дезадаптації учнів, фахівці соціальної сфери, професійна підготовка, social institutions, prevention of maladjustment of pupils, specialists of social sphere, professional training
Цитування
Костіна В. В. Роль соціальних інституцій у профілактиці дезадаптації учнів / В. В. Костіна // Sciences of Europe. – 2017. – Vol. 3, № 12 (12). – Pp. 36–45.