Актуальність педагогічного досвіду Яснополянської школи

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-09
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто педагогічну діяльність Л. М. Толстого, який вважав, що освіта – це таке співвідношення людей, в якому один – сприймає певну міру знань, а другий її надає. При цьому педагог стверджував, що вчителя не мають права примушувати дітей до навчання в дусі прийнятих принципів, запропонував ідею моральної революції. The article deals with the pedagogical activity of Leo Tolstoy, who believed that education is ratio of people, in which one – perceives a certain degree of knowledge, and the second provides it. At the same time, the teacher argued that teachers have no right to to force children to study in the spirit of accepted principles, proposed the idea of moral revolution.
Опис
Ключові слова
педагогічна спадщина, педагогічні ідеї, педагогічний досвід, Л. М. Толстой, pedagogical heritage, pedagogical ideas, pedagogical experience, Leo Tolstoy
Цитування
Белименко О. Актуальність педагогічного досвіду Яснополянської школи / О. Белименко, А. В. Боярська-Хоменко // Персоналії у науково-педагогічному дискурсі : матеріали наук.-практ. конф. здобувачів першого (бакалавр.), другого (магістер.), третього (освіт.-наук.) рівнів вищ. освіти, Харків, верес. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 108–110.