Перегляд за Автор "Белименко, О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальність педагогічного досвіду Яснополянської школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Белименко, О.; Боярська-Хоменко, А. В.В статті розглянуто педагогічну діяльність Л. М. Толстого, який вважав, що освіта – це таке співвідношення людей, в якому один – сприймає певну міру знань, а другий її надає. При цьому педагог стверджував, що вчителя не мають права примушувати дітей до навчання в дусі прийнятих принципів, запропонував ідею моральної революції. The article deals with the pedagogical activity of Leo Tolstoy, who believed that education is ratio of people, in which one – perceives a certain degree of knowledge, and the second provides it. At the same time, the teacher argued that teachers have no right to to force children to study in the spirit of accepted principles, proposed the idea of moral revolution.
- ДокументАНАЛОГІЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Белименко, О.; Борке, К.; Кроль, Г.У тезах з’ясовано суть методу аналогії в навчанні математики; схарактеризовано його переваги і недоліки; наведено приклади застосування означеного методу в розв’язуванні задач шкільного курсу математики. The theses explain the essence of the analogy method in the science of mathematics, characterize its advantages and shortcomings, and also suggest the application of the said method in solving problems in a school mathematics course.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ЗАДАЧ ПРИКЛАДНОГО ЗМІСТУ З ФІЗИКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Белименко, О.; Юрченко, О.У роботі продемонстровано шляхи оптимізації розв’язання задач з фізики на основі застосування похідної при проведенні інтегрованих уроків. Для здобувачів важливо мати уявлення про застосування диференціального числення у різних практичних галузях. Тому запропоновано розглядати задачі прикладного змісту з фізики при вивченні теми «Похідна» для прикладів на уроках математики. Зауважено, що вирішення задач прикладної фізики під час вивчення математичних методів диференційного числення дозволяє отримувати чисельні відповіді з розумінням залежності результату від можливих змін початкових даних і фізичних процесів стосовно покращення кінцевого результату у практичному застосуванні математичного апарату. The paper demonstrates ways to optimize the solution of physics problems based on the application of the derivative during integrated lessons. It is important for applicants to have an idea of the application of differential calculus in various practical fields. Therefore, it is proposed to consider problems of applied content in physics when studying the topic "Derivative" for examples in mathematics lessons. It is noted that solving applied physics problems during the study of mathematical methods of differential calculus allows obtaining numerical answers with an understanding of the dependence of the result on possible changes in the initial data and physical processes in relation to improving the final result in the practical application of the mathematical apparatus.
- ДокументШляхи реалізації принципів академічної доброчесності в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Белименко, О.; Жерновникова, О.В статті розглянуто принципи академічної доброчесності та впровадження методів їх реалізації в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. До основних принципів академічної доброчесності віднесено: старанність, самостійність у навчанні; відповідальність за власні вчинки; повага до думок інших; гідна та моральна поведінка під час навчання та поза ним. The article considers the principles of academic integrity and the introduction of methods of their implementation in the educational process of general secondary education institutions. The main principles of academic integrity include: diligence, independence in learning; responsibility for their own actions; respect for the opinions of others; decent and moral behavior during and out of school.