Перегляд за Автор "Белименко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальність педагогічного досвіду Яснополянської школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Белименко, О.; Боярська-Хоменко, А. В.В статті розглянуто педагогічну діяльність Л. М. Толстого, який вважав, що освіта – це таке співвідношення людей, в якому один – сприймає певну міру знань, а другий її надає. При цьому педагог стверджував, що вчителя не мають права примушувати дітей до навчання в дусі прийнятих принципів, запропонував ідею моральної революції. The article deals with the pedagogical activity of Leo Tolstoy, who believed that education is ratio of people, in which one – perceives a certain degree of knowledge, and the second provides it. At the same time, the teacher argued that teachers have no right to to force children to study in the spirit of accepted principles, proposed the idea of moral revolution.
- ДокументШляхи реалізації принципів академічної доброчесності в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Белименко, О.; Жерновникова, О.В статті розглянуто принципи академічної доброчесності та впровадження методів їх реалізації в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. До основних принципів академічної доброчесності віднесено: старанність, самостійність у навчанні; відповідальність за власні вчинки; повага до думок інших; гідна та моральна поведінка під час навчання та поза ним. The article considers the principles of academic integrity and the introduction of methods of their implementation in the educational process of general secondary education institutions. The main principles of academic integrity include: diligence, independence in learning; responsibility for their own actions; respect for the opinions of others; decent and moral behavior during and out of school.