Досвід організації педагогічного партнерства школи і сучасної сім’ї

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-10-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто співпрацю школи з родинами учнів. Система конструктивної взаємодії та співпраці має багатовекторний характер: спонукає педагогічний колектив до самовдосконалення, ураховуючи думку батьків щодо якості освітнього процесу; стимулює у педагогів піклування про авторитет та позитивний імідж закладу з-поміж інших закладів освіти; спонукає до впровадження новітніх освітніх програм, інноваційного освітнього процесу. The article deals with the cooperation of the school with the families of students. The system of constructive interaction and cooperation has a multidirectional nature: it encourages the teaching staff to self-improvement, taking into account the opinion of parents about quality of the educational process; stimulates teachers to care about the authority and positive image of the institution among other educational institutions; encourages the introduction of the latest educational programs, innovative educational process.
Опис
Ключові слова
педагогіка партнерства, взаємодія школи і сім’ї, pedagogy of partnership, interaction schools and families
Цитування
Кузнєцова Н. Досвід організації педагогічного партнерства школи і сучасної сім’ї / Н. Кузнєцова // Інновації в початковій освіті: досвід, виклики сьогодення, перспективи : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти другого року навчання ф-ту початк. навчання, Харків, 11 жовт. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 52.