Перегляд за Автор "Кузнєцова, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДосвід організації педагогічного партнерства школи і сучасної сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Кузнєцова, Н.В статті розглянуто співпрацю школи з родинами учнів. Система конструктивної взаємодії та співпраці має багатовекторний характер: спонукає педагогічний колектив до самовдосконалення, ураховуючи думку батьків щодо якості освітнього процесу; стимулює у педагогів піклування про авторитет та позитивний імідж закладу з-поміж інших закладів освіти; спонукає до впровадження новітніх освітніх програм, інноваційного освітнього процесу. The article deals with the cooperation of the school with the families of students. The system of constructive interaction and cooperation has a multidirectional nature: it encourages the teaching staff to self-improvement, taking into account the opinion of parents about quality of the educational process; stimulates teachers to care about the authority and positive image of the institution among other educational institutions; encourages the introduction of the latest educational programs, innovative educational process.
- ДокументОрганізація педагогічного партнерства школи і сучасної сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Кузнєцова, Н.Автор тез звертається до проблеми організації педагогічного партнерства школи і сучасної сім’. Окреслено основні організаційні умови, які сприятимуть ефективності взаємодії сім’ї та школи у процесі виховання дітей молодшого шкільного віку. The author of theses addresses the problem of organizing pedagogical partnership school and modern family. The main organizational conditions are outlined, which will contribute to the effectiveness of the interaction between the family and the school in the process of raising children elementary school age,