Тестовий контроль засвоєння учнями теми "Квадратні рівняння"

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто метод тестування, один із методів перевірки засвоєння учнями певного матеріалу, який передбачає, що інструментом вимірювання є тест, складений із тестових завдань, процедурою вимірювання є тестування, методом оцінювання є шкалювання. У випадку педагогічного вимірювання, тестування – це метод вимірювання певного рівня знань екзаменованого. Тест складається із сукупності тестових завдань, підібраних за певними правилами. Кількість тестових завдань (довжина тесту) розраховується за допомогою статистичних методів для забезпечення достовірності висновків. The article considers the method of testing, one of the methods of checking students' mastering of certain material, which assumes that the measurement tool is a test composed of test tasks, the measurement procedure is testing, the evaluation method is scaling. In the case of pedagogical measurement, testing is a method of of measuring a certain level of knowledge of the examinee. A test consists of a set of test items selected according to certain rules. The number of test items (test length) is calculated using statistical methods to ensure the reliability of the conclusions.
Опис
Ключові слова
тестовий контроль, викладання математики, освітній процес, test control, teaching mathematics, educational process
Цитування
Сусліченко К. Тестовий контроль засвоєння учнями теми "Квадратні рівняння" / К. Сусліченко, Ю. Простакова // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : тез доп. учасників IV Всеукр. (з міжнар. участю) наук.-практ. конф. молод. учених, Харків, 11–12 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 78–81.