Перегляд за Автор "Простакова, Ю."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання цифрових засобів навчання при вивченні дробових чисел в базовій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Юнашева, Д.; Простакова, Ю.В статті розглянуто використання різних цифрових засобів навчання, у тому числі інтерактивних малюнків або схем, що дозволяє зробити вивчення дробових чисел більш зрозумілим та доступним для учнів, та сприяє підвищенню ефективності навчання. The article considers the use of various digital learning tools, including including interactive drawings or diagrams, which allows to make the study of fractional numbers more understandable and accessible to students, and helps to increase the effectiveness of learning.
- ДокументВикористання ІКТ для підвищення мотивації учнів при вивченні теми "Тригонометричні функції"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Вітковська, О.; Добрик, Д.; Простакова, Ю.В статті розглянуто процес використання ІКТ в навчальному процесі при вивченні теми "Тригонометричні функції" зокрема, яке має бути системним і превалювати над однотипним поданням матеріалу при викладанні усього курсу шкільної математики, адже забезпечення внутрішньої мотивації для учнів не може бути досягнутим при одноразовому його використанні. The article considers the process of using ICT in the educational process in the study of the topic "Trigonometric functions" in particular, which should be systematic and prevail over the same type of presentation of material in teaching the whole course of school mathematics, because providing intrinsic motivation for students cannot be achieved with its single use.
- ДокументМодельні програми з математики як чинники підвищення рівня математичної освіти п’ятикласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Потапова, Т.; Простакова, Ю.В статті розглянуто вивчення математики п‘ятикласників за допомогою модельної програми "Математика. 5–6 класи" (Василишин М. С., Миляник А. І., Працьовитий М. В., Простакова Ю. С., Школьний О. В.), яка є унікальною в деяких аспектах змістового компонента, спрямована на формування математичної компетентності учнів і містить відповіді на сучасні виклики освіти. The article deals with the study of mathematics of fifth-graders using the model program "Mathematics. 5–6 grades" (Vasylyshyn M. S., Mylyanyk A. I., Pratsovyty M. V., Prostakova Yu. S., Shkolny O. V.), which is unique in some aspects of the content component, aimed at forming the mathematical competence of students and contains answers to modern challenges of education.
- ДокументТестовий контроль засвоєння учнями теми "Квадратні рівняння"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Сусліченко, К.; Простакова, Ю.В статті розглянуто метод тестування, один із методів перевірки засвоєння учнями певного матеріалу, який передбачає, що інструментом вимірювання є тест, складений із тестових завдань, процедурою вимірювання є тестування, методом оцінювання є шкалювання. У випадку педагогічного вимірювання, тестування – це метод вимірювання певного рівня знань екзаменованого. Тест складається із сукупності тестових завдань, підібраних за певними правилами. Кількість тестових завдань (довжина тесту) розраховується за допомогою статистичних методів для забезпечення достовірності висновків. The article considers the method of testing, one of the methods of checking students' mastering of certain material, which assumes that the measurement tool is a test composed of test tasks, the measurement procedure is testing, the evaluation method is scaling. In the case of pedagogical measurement, testing is a method of of measuring a certain level of knowledge of the examinee. A test consists of a set of test items selected according to certain rules. The number of test items (test length) is calculated using statistical methods to ensure the reliability of the conclusions.