THE EFFECTIVENESS OF COOPERATIVE LEARNING IN DEVELOPING GRAMMAR SKILLS

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Advanced Education
Анотація
The article presents the results of the experimental enquiry aimed at studying the impact of cooperative learning on improving grammar skills. The research focused on two interaction modes – pair work and group work, which were compared in terms of their potential to address accuracy. The experiment was carried out in the first term of the 2020–2021 academic year (September–October). The participants included 23 thirdyear students of the Foreign Philology Faculty of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University and constituted two academic groups, with one being offered pair-work activities and the other working in small groups. The experimental study comprised three phases: pre-experiment testing, teaching, post-experiment testing. Both quantitative and qualitative methods were used. The results demonstrate the validity of the assumption about the efficacy of pair work and group work in promoting accuracy, at the same time indicating no statistically significant difference between the two modes. The presented evidence suggests that grammar instruction can clearly benefit from incorporating both pair work and group work into classroom practices, however further research might be advisable to maximize the effectiveness of these interaction patterns by refining the procedure involved and improving students’ cooperative learning skills. У статті представлено результати експериментального дослідження, спрямованого на вивчення впливу кооперативного навчання на вдосконалення граматичних навичок. Дослідження було зосереджено на двох режимах взаємодії – парній та груповій роботі, які порівнювалися з точки зору їх потенціалу для вирішення проблеми точності. Експеримент проводився у першому семестрі 2020–2021 навчального року (вересень–жовтень). У ньому взяли участь 23 студенти третього курсу факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, які склали дві академічні групи, одна з яких працювала в парах, а інша – в малих групах. Експериментальне дослідження складалося з трьох етапів: передекспериментальний, навчальний, післяекспериментальний. Використовувалися як кількісні, так і якісні методи. Отримані результати свідчать про обґрунтованість припущення про ефективність парної та групової роботи у формуванні точності, водночас не виявивши статистично значущої різниці між цими двома режимами. Представлені дані свідчать про те, що навчання граматики може отримати значну користь від включення як парної, так і групової роботи в навчальну практику, однак подальші дослідження можуть бути доцільними для максимізації ефективності цих моделей взаємодії шляхом вдосконалення відповідної процедури та вдосконалення навичок спільного навчання студентів.
Опис
Ключові слова
cooperative learning, pair work, group work, accuracy, grammar skills, кооперативне навчання, парна робота, групова робота, точність, граматичні навички
Цитування
Odehova N. The effectiveness of cooperative learning in developing grammar skills / N. Odehova, Yu. Nevska, V. Perlova // Advanced Education. – Issue 20. – Pp. 25–34. – https://doi.org/10.20535/2410-8286.239888.