Викладач-ментор закладу вищої освіти в умовах війни

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-11-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
КЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради»
Анотація
Педагог у сучасній системі оствіти стає фасилітатором, консультантом, помічником і ментором для своїх студентів. В умовах воєнного стану особистісні характеристики викладача набувають ще більшого значення. Педагоги закладів вищої освіти усвідомлюють що робота у несприятливих умовах складна, потребує більше енергії і ресурсів, психологічний стан кожного заходиться у постійній напрузі. A teacher in the modern education system becomes a facilitator, a consultant, and a mentor for his students. Under martial law conditions, the teacher's personal characteristics become even more important as they are aware that the work in current conditions is difficult, requires more energy and resources, and the psychological state of everyone is in constant tension.
Опис
Ключові слова
ментор, військовий стан, mentor, martial law
Цитування
Чехратова О. А. Викладач-ментор закладу вищої освіти в умовах війни / О. А. Чехратова // Я. А. Коменський – фундатор наукової педагогіки (з нагоди 430-річчя від дня народження видатного педагога) : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, Умань, 10–11 листоп. 2022 р. – Умань : Візаві, 2022.– C. 168–170.