Перегляд за Автор "Чехратова, О. А."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикладач-ментор закладу вищої освіти в умовах війни(КЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради», 2022-11-10) Чехратова, О. А.Педагог у сучасній системі оствіти стає фасилітатором, консультантом, помічником і ментором для своїх студентів. В умовах воєнного стану особистісні характеристики викладача набувають ще більшого значення. Педагоги закладів вищої освіти усвідомлюють що робота у несприятливих умовах складна, потребує більше енергії і ресурсів, психологічний стан кожного заходиться у постійній напрузі. A teacher in the modern education system becomes a facilitator, a consultant, and a mentor for his students. Under martial law conditions, the teacher's personal characteristics become even more important as they are aware that the work in current conditions is difficult, requires more energy and resources, and the psychological state of everyone is in constant tension.
- ДокументВиклики та можливості інфомедійної грамотності у сучасній системі освіти і виховання(Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2023-03-15) Чехратова, О. А.Розуміння інформації є ключовим елементом формування свідомого громадянина та успішної його участі в житті країни, особливо в епоху фейкових новин та маніпуляції, де нездатність відрізнити правдиву інформацію може призвести до невдалого прийняття рішень. Впроваджуючи принципи інфомедійної грамотності в освітній процес, викладачі не лише отримують можливості для його урізноманітнення, але й повинні подолати певні труднощі і виклики. Understanding information is a key element in forming a conscious citizen and successfully participating in the life of a country, especially in an era of fake news and manipulation, where the inability to distinguish between true information can lead to poor decision-making. By introducing the principles of infomedia literacy into the educational process, educators get opportunities to diversify it, but they also have to overcome certain difficulties and challenges.
- ДокументВикористання Google forms для проведення поточного і підсумкового контролю на заняттях з іноземної мови(Центральний інститут післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університету менеджменту освіти», 2022-06-21) Чехратова, О. А.В умовах дистанційного навчання особливе значення для закладів освіти різного профілю набуло використання хмарних сервісів Google. На відміну від курсів, що створюються на платформу Moodle, користувачам набагато простіше отримати доступ до матеріалів і завдань, виконати роботи без додаткової реєстрації або навіть авторизації. Використання Google Forms мінімізує кількість помилок, які може зробити викладач під час оцінювання. In distance education, the use of Google cloud services has acquired particular importance for educational institutions of various fields. Unlike courses created on the Moodle platform, it is much easier for users to access materials and tasks to complete work without additional registration or even authorization. Using Google Forms minimizes the number of mistakes a teacher can make during evaluation.
- ДокументВикористання хмарних інструментів Google для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Чехратова, О. А.В умовах дистанційного навчання використання інформаційно-комунікаційних технологій набуває особливого значення. Вмотивований студент, який навчається у сприятливому освітньому середовищі, добре розуміється у питаннях вибору. Використання хмарних сервісів Google допомагає налагодити взаємозв’язок між викладачами й студентами. Використання хмарних сервісів Google у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов має не тільки лінгвістичний, а й методичний потенціал, формуючи іншомовну комунікативну й професійну компетентності здобувачів освіти.In the conditions of distance learning, the use of information and communication technologies acquires particular importance. A motivated student who studies in a favorable educational environment is aware of the opportunitu to choose. Using Google cloud services helps establish a relationship between teachers and students. The use of Google cloud services in the training of future teachers of foreign languages has both linguistic and methodical potential, forming foreign language communicative and professional competence of the learners.
- ДокументМетодичні рекомендації до практичних занять для здобувачів спеціальностей 014.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» і 035.041 «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)» першого (бакалаврського) рівня з навчальної дисципліни «Практика англійського усного і писемного мовлення»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чехратова, О. А.Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Практика англійського усного і писемного мовлення» розроблені для здобувачів вищої освіти другого року навчання галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» (спеціальність 014 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» і 03 «Гуманітарні науки» (спеціальність 035 «Філологія») денної форми навчання. Методичні рекомендації укладені відповідно до робочої програми навчальної дисципліни та на основі підручника для здобувачів вищої освіти другого року навчання мовного ЗВО. Метою цього збірника рекомендацій і завдань є розширення комплексу компетентностей, зокрема комунікативних, лінгвістичних, соціокультурних та професійних, а також розвиток навичок навчальної автономії студентів. Методичні рекомендації містять додаткові завдання для практичних занять, спрямованих на стимулювання творчого мислення здобувачів. Methodical recommendations for practical classes in the discipline "Practice of English Speaking and Writing" are designed for second-year students in the field of study 01 "Education/Pedagogy" (speciality 014 "Secondary Education (Language and Literature (English))" and 03 "Humanities" (speciality 035 "Philology") of full-time education. The methodological recommendations are compiled in accordance with the curriculum of the discipline and on the basis of a textbook for second-year students of a language university. The purpose of this collection of recommendations and tasks is to expand the range of competences, including communicative, linguistic, socio-cultural and professional, as well as to develop students' learning autonomy skills. The guidelines contain additional tasks for practical classes aimed at stimulating students' creative thinking.