АНАЛІЗ РІВНІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-09-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проведено порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження рівнів опанування програмовим матеріалом школярів з інтелектуальною недостатністю, які навчалися за традиційною та дистанційною формами навчання. Встановлено, що домінуючими рівнями навчальних досягнень школярів з інтелектуальною недостатністю обох груп є задовільний та середній. Проте серед школярів з інтелектуальною недостатністю, які навчалися за традиційною формою навчання, значно більше учнів з високим рівнем навчальних досягнень і значно менше дітей з низьким рівнем. The article provides a comparative analysis of the results of an experimental study of the levels of formation of educational achievements of schoolchildren with intellectual disabilities, who studied in face-to-face (traditional) and distance learning. It was established that the dominant levels of educational achievements of schoolchildren with intellectual disabilities of both groups are satisfactory and average. However, among schoolchildren with intellectual disabilities who studied according to the traditional form of education, there are significantly more students who have a high level of educational achievements and significantly fewer children with a low level.
Опис
Ключові слова
students with intellectual disabilities, educational achievements, levels, distance learning, differentiated learning, учні з інтелектуальною недостатністю, навчальні досягнення, рівні опанування програмовим матеріалом, дистанційне навчання, диференційоване навчання
Цитування
Коваленко В. Є. Аналіз рівнів навчальних досягнень школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах дистанційного навчання / В. Є. Коваленко // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : тези доп. IIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 22-23 верес. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 120–123.