ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ТА ДОДАТКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Міністерство освіти і науки України, Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти
Анотація
В методичних рекомендаціях розглянуто альтернативну і додаткову комунікацію, запропоновано алгоритм введення її засобів у закладах освіти, наведено практичні кейси введення різних видів альтернативної і допоміжної комунікації у закладах освіти та результати міжнародних досліджень щодо ефективності використання альтернативної і додаткової комунікації у роботі з дітьми з порушеннями мовлення. The methodological recommendations consider alternative and augmentative communication, propose an algorithm for introducing its means in educational institutions, provide practical cases of introducing various types of alternative and auxiliary communication in educational institutions and the results of international research on the effectiveness of using alternative and augmentative communication in working with children with speech disorders.
Опис
Ключові слова
альтернативна комунікація, додаткова комунікація, порушення мовлення, афазія, інклюзивна освіта, методичні рекомендації, alternative communication, augmentative communication, disorders speech, aphasia, inclusive education, methodological guidelines
Цитування
Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти : метод. рек. / Директорат дошк., шк., позашк. та інклюз. освіти ; уклад.: Л. С. Самсонова, М. В. Дмітрієва, О. С. Казачинер [та ін.] . – Київ : [б. в.], 2022. – 14 с.