СТРУКТУРА ТА СКЛАДОВІ ЛОГОРИТМІЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-02-08
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Іnternational Science Group
Анотація
В статті розглянуто логоритміку – це рухливі ігри та фізичні вправи у поєднанні з мовленням, які сприяють вдосконаленню загальної моторики. Структура логоритмічних занять містить розвиток пам’яті, уваги, оптико-просторових функцій, слухових функцій, рухової сфери, ручної моторики, артикуляційної моторики, мовної функціональної системи, звуковимови. У заняття включаються пальчикові ігри або масаж пальців, гімнастика для очей, різні види ходьби і бігу під музику, вірші, супроводжувані рухами, логопедична гімнастика, мімічні вправи, а також можуть бути вправи на релаксацію під музику, чистоговорки, мовні і музичні ігри. The article deals with logorhythmics – these are outdoor games and physical exercises combined with speech, which contribute to the improvement of general motor skills. The structure of logorhythmic classes includes the development of memory, attention, opto-spatial functions, auditory functions, motor sphere, manual motor skills, articulatory motor skills, speech functional system, sound pronunciation. У classes include finger games or finger massage, eye exercises, different types of walking and running to music, poems accompanied by movements, speech therapy gymnastics, mimic exercises, and there may also be relaxation exercises to music, chanting, language and musical games.
Опис
Ключові слова
логоритміка, психофізичний розвиток, звукова культура, моторика, logorhythmics, psychophysical development, sound culture, motor skills
Цитування
Казачінер О. С. Структрура та складові логометричного заняття для дітей із порушеннями психофізичного розвитку / О. С. Казачінер, Ю. Д. Бойчук // Trends of modern science and practice : The V International Scientific and Practical Conference. – Ankara, Turkey, February 8–11, 2022. – Ankara, 2022. – Рр. 347–351.