Казкотерапія в освітньому процесі початкової школи

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-17
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто використання казок в роботі з молодшими школярами. Казка є одним із основних жанрів фольклору; епічний, переважно прозовий твір пригодницького характеру. В ній присутні з урахуванням історичних казкових принципів – перемога добра над злом, патріотизм, взаємна підтримка, разом з якими використовуються новітні досягнення науки і техніки. Казка відображає світогляд народу, його ставлення до дійсності, боротьбу незалежність, добро, мрії про майбутнє. Сутність казкотерапії полягає в тому, що відбувається перенесення казкової інформації в реальність. The article deals with the use of fairy tales in work with junior schoolchildren. The fairy tale is one of the main genres of folklore; an epic, mostly prose prose work of adventure character. It contains taking into account historical fairy tale principles - the victory of good over evil, patriotism, mutual support, along with which the latest achievements of science and technology. The fairy tale reflects the worldview of the people, their attitude to reality, struggle for independence, goodness, dreams of the future. The essence of fairy tale therapy is is that there is a transfer of fairy-tale information into reality.
Опис
Ключові слова
казкотерапія, освітній процес, початкова школа, fairy tale therapy, educational process, primary school
Цитування
Єфименко О. Казкотерапія в освітньому процесі початкової школи / О. Єфименко // Інновації в початковій освіті: досвід, виклики сьогодення, перспективи : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти першого року навчання ф-ту початк. навчання, Харків, 17 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – Ч. 2. – С. 10.