Перегляд за Автор "Єфименко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКазкотерапія в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Єфименко, О.В статті розглянуто використання казок в роботі з молодшими школярами. Казка є одним із основних жанрів фольклору; епічний, переважно прозовий твір пригодницького характеру. В ній присутні з урахуванням історичних казкових принципів – перемога добра над злом, патріотизм, взаємна підтримка, разом з якими використовуються новітні досягнення науки і техніки. Казка відображає світогляд народу, його ставлення до дійсності, боротьбу незалежність, добро, мрії про майбутнє. Сутність казкотерапії полягає в тому, що відбувається перенесення казкової інформації в реальність. The article deals with the use of fairy tales in work with junior schoolchildren. The fairy tale is one of the main genres of folklore; an epic, mostly prose prose work of adventure character. It contains taking into account historical fairy tale principles - the victory of good over evil, patriotism, mutual support, along with which the latest achievements of science and technology. The fairy tale reflects the worldview of the people, their attitude to reality, struggle for independence, goodness, dreams of the future. The essence of fairy tale therapy is is that there is a transfer of fairy-tale information into reality.
- ДокументМоральне виховання молодших школярів засобами авторської казки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Єфименко, О.В статті розглянуто застосування авторських казок у процесі морального виховання молодших школярів. Казки, запропоновані авторами для роботи з дітьми молодшого шкільного віку містять у собі знання з основних проблем морального виховання. Це, перш за все, проблеми совісті, добра і зла, вічної любові та відданості, жертовності вміння прощати, сімейних цінностей, любові до близьких та своєї Батьківщини, поваги до пам’яті предків та шанування своїх батьків, послуху, знання традицій свого народу та родини. The article deals with the use of author's fairy tales in the process of moral education of junior schoolchildren. Fairy tales proposed by the authors to work with children of primary school age age contain knowledge on the main problems of moral education. These are, first of all first of all, the problems of conscience, good and evil, eternal love and devotion, sacrifice the ability to forgive, family values, love for loved ones and their homeland, respect for the memory of ancestors and honoring one's parents, obedience, knowledge of the traditions of their people and family.