Ставлення української освітянської інтелігенції до процесу державотворення у 1917–1919 рр.
Завантаження...
Дата
2020-05-29
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто участь української освітянської інтелігенції у державотворчих
процесах 1917–1919 років. Не зважаючи на складнощі в стосунках між освітянською інтелігенцією
і українськими урядами значна частина освітян підтримувала саме українське
державотворення. Українська
освітянська інтелігенція була рушійною силою українського
державотворення. The article deals with the participation of Ukrainian educational intelligentsia in the state-building
processes of 1917-1919. Despite the difficulties in relations between the educational intelligentsia
and Ukrainian governments, a significant part of educators supported the Ukrainian
state-building. Ukrainian
educational intelligentsia was the driving force of the Ukrainian
state-building.
Опис
Ключові слова
українська освітянська інтелігенція, процес державотворення, національний рух, українське вчительство, Ukrainian educational intelligentsia, state-building process, national movement, Ukrainian teachers
Цитування
Мартинова І. С. Ставлення української освітянської інтелігенції до процесу державотворення у 1917–1919 рр. / І. С. Мартинова // Українське державотворення: історичний аспект : матеріали Всеукр. наук. конф., Харків, 29 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 118–130.