ПОНЯТТЯ "ВИКОНАВСЬКА КОНЦЕПЦІЯ" У ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ МУЗИКОЛОГІЧНОГО СЕМАНТИЧНОГО ЗНАННЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-06-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто поняття виконавської концепції. Виконавське осмислення музичного твору на основі досягнень музикологічної семіології слугує формуванню виконавської семантично обґрунтованої концепції. Формування семантично обґрунтованої концепції виконавської версії музичного твору є завданням, проблематичність якого обумовлюється низкою чинників: іманентною специфікою твору; особливостями сучасної парадигми світобачення та специфікою параметрів естетики постмодернізму; сучасними тенденціями розвитку виконавського мистецтва тощо. The article deals with the concept of performance concept. Performing comprehension of a musical work based on the achievements of musicological semiology serves to form a performing semantically substantiated concept. Formation of a semantically grounded concept of the performing version of a musical work is a task, the problematic nature of which is due to a number of factors: the immanent specificity of the work; features of the modern paradigm of worldview and specific parameters of the aesthetics of postmodernism; modern trends in the development of the performing arts, etc.
Опис
Ключові слова
виконавське мистецтво, музикологічний дискурс, музичні твори, performing art, musicological discourse, musical works
Цитування
Калашник М. П. Поняття "виконавська концепція" у проблемному полі музикологічного семантичного знання / М. П. Калашник // Освіта збереже Україну! : матеріали І Всеукраїнських Прокопенківських читань, Харків, 10 черв. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 140–144.