РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ К. ОРФА У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ МУЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КНР

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-20
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті представлено основні ідеї музикально-педагогічної концепції К. Орфа: про значення імпровізації для розвитку творчості та виконавських якостей учнів, про єдність мови, ритму та рухів як базових основ навчання музики. Висвітлено шляхи реалізації ідей К. Орфа в організації процесу навчання музики в закладах середньої освіти КНР. The article presents the main ideas of the musical and pedagogical concept of K. Orff. Namely: the importance of improvisation for the development of students’ creativity, the unity of language, rhythm and movement as the basic foundations of music education. Ways of realization of Orff’s ideas in the organization of process of training of music in establishments of secondary education of the People’s Republic of China are covered.
Опис
Ключові слова
музика, музична освіта, музично-педагогічна концепція К. Орфа, аспірантські роботи, music, music education, music-pedagogical concept of K. Orff, postgraduate work
Цитування
Чжан Ян. Реалізація ідей К. Орфа у практиці навчання музики в закладах середньої освіти КНР / Ян Чжан // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–21 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; за ред. А. В. Боярської-Хоменко, О. В. Попової. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 145–149.