Перегляд за Автор "Чжан, Ян"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання музично-педагогічної концепції К. Орфа при організації навчання музики школярів як актуальна проблема сучасної системи музичної освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чжан, Ян; Кін, О. М.У статті наголошено, що нарощування технократичних процесів, ефективний розвиток інформаційно-наукової та промислової структур китайської держави стали поступово виводити пріоритетність духовної та естетичної складової за проєкції актуальних освітніх потреб суспільства. Було з’ясовано, що з 80-х рр. ХХ ст. державною політикою в галузі освіти визначилася тенденція підвищення статусу естетичного виховання. Для вирішення нагальних проблем освіти особливої уваги потребувала модернізація музичної освіти, що зумовило широке використання ідей та прогресивного досвіду західноєвропейських вчителів музичного мистецтва. Автором представлені ідеї німецького музиканта, композитора К. Орфа стосовно організації та реалізації музичного навчання, які дозволяють підвищити його ефективність та результативність. Мета нашого дослідження полягає у вивченні та аналізі змісту музичнопедагогічної концепції К. Орфа у контексті її застосування в системі музичної освіти КНР. Для розуміння концептуальних засад даної проблеми в процесі дослідження ми використовували такі методи: аналіз, узагальнення, систематизацію педагогічних, історичних, науково-методичних праць вчених з проблем музичного виховання школярів. Вивчення науково-педагогічної спадщини К. Орфа, практичної діяльності фахівця дозволили автору визначити основні ідеї його музично-педагогічної концепції. Це: - Імпровізація, «імпульс» виступають основою для вивчення музики. Під імпульсом автор розуміє певний емоційний потяг до музикування, імпровізації, танцю, ритмічних рухів і співу, які дитина виконує інтуїтивно і із задоволенням. - Для навчання музики доцільно використовувати близький і зрозумілий дитині музичний матеріал. Найкраще для цього підходять твори народної творчості. - Для кращого розуміння самої природи музичного твору та швидкого формування виконавських навичок доцільно використовувати музичні інструменти, які не потребують спеціальної підготовки. К. Орфом було запропоновани цілий комплекс таких інструментів. - Вивчення музики буде ефективним в умовах, наближених до природної діяльності дитини, звичних видів активності. Для цього доцільно широко використовувати різноманітні ігри, руханки тощо. Strengthening of technocratic p`rocesses, effective development of information, scientific and industrial structures of the Chinese state have determined the urgency of the problem of spiritual, aesthetic and moral development of the individual.It was found that since the 1980s the state policy in the field of education has paid special attention to the issues of aesthetic education. Modernization of music education required special attention to address pressing issues of education. Music affects the spiritual and emotional sphere of man, allows you to comprehensively develop a range of feelings, ideals, tastes of the individual.A special place in this process was occupied by the creative use and application of promising ideas of progressive teachers of the past. The author presents the ideas of the German musician, composer K. Orff on the organization and implementation of music education, which allows to increase its efficiency and effectiveness. The aim of our study is to study and analyze the content of the musical and pedagogical concept of K. Orff in the context of its application in the music education system in China. In the process of research we used the following methods: analysis, generalization, systematization of pedagogical, historical, scientific and methodological works of scientists on the problems of music education of schoolchildren to understand the conceptual foundations of this problem. The study of the scientific and pedagogical heritage of K. Orff, his practical activities allowed the author to identify the main ideas of his musical and pedagogical concept. - Improvisation, «impulse» is the basis for the study of music. Impulse is a stimulus for music, dance, rhythmic movements and singing, which the child performs intuitively and with pleasure. - To teach music, it is advisable to use material that is close and understandable to the child. Works of folk art are best suited for this. - For a better understanding of the very nature of a musical work and the rapid formation of performing skills, it is advisable to use musical instruments that do not require special training. - Learning music will be effective in conditions close to the child's leisure and activities. To do this, it is advisable to widely use a variety of games.
- ДокументВПЛИВ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ТРАДИЦІЙ НА РОЗВИТОК МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В КНР (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Чжан, ЯнУ статті представлено характеристику китайської національної музики, яка гармонійно поєднує унікальні національні особливості та прогресивні світові риси. Схарактеризовано релігійні, філософські, історичні, культурологічні, національні фактори, що вплинули на становлення китайської музичної культури. Доведено значення національних культурних традицій на розвиток музичної освіти в Китаї. The article presents the characteristics of Chinese national music. It has been established that Chinese music harmoniously combines unique national features and progressive world features. The religious, philosophical, historical, cultural and national factors that influenced the formation of Chinese musical culture have been characterized. The significance of national cultural traditions for the development of musical education in China has been proven.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ К. ОРФА У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ МУЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Чжан, ЯнУ статті представлено основні ідеї музикально-педагогічної концепції К. Орфа: про значення імпровізації для розвитку творчості та виконавських якостей учнів, про єдність мови, ритму та рухів як базових основ навчання музики. Висвітлено шляхи реалізації ідей К. Орфа в організації процесу навчання музики в закладах середньої освіти КНР. The article presents the main ideas of the musical and pedagogical concept of K. Orff. Namely: the importance of improvisation for the development of students’ creativity, the unity of language, rhythm and movement as the basic foundations of music education. Ways of realization of Orff’s ideas in the organization of process of training of music in establishments of secondary education of the People’s Republic of China are covered.
- ДокументРозвиток концепцій західноєвропейської музичної педагогіки в системі музичної освіти Китаю (друга пол. ХХ – початок ХХІ століття)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чжан, ЯнУ дисертації здійснено комплексний аналіз розвитку концепцій західноєвропейської музичної педагогіки в системі музичної освіти Китаю (друга пол. ХХ – початок ХХІ століття), схарактеризовано досвід реалізації цих концепцій для використання конструктивних здобутків в українських закладах освіти всіх рівнів. У дисертації вперше визначено етапи розвитку концепцій західноєвропейської музичної педагогіки в системі музичної освіти Китаю в період другої пол. ХХ – поч. ХХІ ст.; розкрито значення концепцій західноєвропейської музичної педагогіки для розвитку теорії та практики музичної освіти КНР: збагачення змісту музичної освіти, орієнтація на особистість, індивідуалізація навчання, розширення номенклатури музичних інструментів при навчанні музики, застосування ефективних форм, методів і засобів навчання. У роботі також схарактеризовано особливості підготовки вчителів для практичного використання ідей та методик західноєвропейських музичних концепцій в процесі професійної діяльності; виокремлено основні напрями творчого використання напрацювань китайських педагогів щодо використання здобутків західноєвропейської педагогіки в системі музичної освіти України; уточнено сутність та зміст основних концепцій західноєвропейської музичної педагогіки (К. Орфа, З. Кодая, Е. Жака Далькроза). Подальшого розвитку набули педагогічні ідеї про методи, форми, засоби реалізації західноєвропейських музично-педагогічних концепцій в системі музичної освіти КНР. До наукового обігу введено значну кількість (89) невідомих і маловідомих в Україні інформаційних джерел китайською мовою, у яких висвітлено різні аспекти проблеми розвитку музично-педагогічних концепцій у системі освіти КНР, проаналізовано теоретичне і практичне значення прогресивних ідей західноєвропейських музикантів-новаторів для вдосконалення процесу музичного навчання і виховання, презентовано досвід їх реалізації в системі музичної освіти Китаю. Практичне значення дослідження полягає в тому, що матеріали й висновки дисертації можуть бути використані в процесі викладання лекційних і практичних занять з педагогіки, педагогіки вищої школи, історії педагогіки, порівняльної педагогіки, методики викладання музичних дисциплін; при розробці навчально-методичної літератури, підручників, навчальних посібників; у системі підвищення кваліфікації музично-педагогічних працівників. In the dissertation, it was carried out a comprehensive analysis of the development of the concepts of Western European music pedagogy in the music education system of China (second half of the 20th – beginning of the 21st century), it also was characterized the experience of implementing these concepts for the use of constructive achievements in Ukrainian educational institutions of all levels. In the dissertation, it was firstly revealed, the stages of development of the concepts of Western European music pedagogy in the system of music education of China in the period of the second half 20th century - the beginning of 21st century; the significance of the concepts of Western European music pedagogy for the development of the theory and practice of music education in the People's Republic of China: enrichment of the content of music education, orientation to the individual, individualization of learning, expansion of the nomenclature of musical instruments in music education, application of effective forms, methods and means of learning. The work also characterizes the peculiarities of teacher training for the practical use of ideas and methods of Western European musical concepts in the process of professional activity; the main directions of creative use of the achievements of Chinese teachers regarding the use of the achievements of Western European pedagogy in the system of music education of Ukraine were highlighted; were specified the essence and content of the main concepts of Western European music pedagogy (K. Orfa, Z. Koday, E. Jacques-Dalcroze). There were gained further development the pedagogical ideas about the methods, forms, and means of implementing Western European musical and pedagogical concepts in the music education system of the People's Republic of China. A significant number (89) of unknown and little-known in Ukraine information sources in the Chinese language were introduced into the scientific circulation, which highlighted various aspects of the problem of the development of musical and pedagogical concepts in the education system of the People's Republic of China, and it was analyzed the theoretical and practical significance of the progressive ideas of Western European musicians-innovators for improving the process of music education and upbringing, also it was presented the experience of their implementation in the Chinese music education system. The practical significance of the research is that the materials and conclusions of the dissertation can be used in the process of teaching lecture and practical classes in pedagogy, higher school pedagogy, history of pedagogy, comparative pedagogy, teaching methods of musical disciplines; in the development of educational and methodical literature, textbooks, training aids; in the system of professional development of music and pedagogical workers.
- ДокументРозвиток ідей музичного виховання в педагогічних концепціях Е. Жак-Далькроза і З. Кодая(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2021-03-31) Чжан, Ян; Цінь, ШенУ статті представлено характеристику музично-педагогічних концепцій Е. Жак-Далькроза і З. Кодая. Визначені основні ідеї означених концепцій : пластична імпровізація (імпровізоване створення рухових художніх образів підмузику),опора на народну музику, виховання музичної культури дітей через активний розвиток їх музичних здібностей. В статье представлена характеристика музыкально-педагогических концепций Э. Жак-Далькроза и С. Кодая. Определены основные идеи указанных концепций: пластическая импровизация (импровизированное создания двигательных художественных образов под музыку), опора на народную музыку, воспитание музыкальной культуры детей через активное развитие их музыкальных способностей. The article presents the characteristics of musical and pedagogical concepts of E. Jacques-Dalcroze and Z. Koday. The main ideas of these concepts are identified: plastic improvisation (improvised creation of motor artistic images of sub-music), reliance on folk music, education of children's musical culture through the active development of their musical abilities.