СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті визначено суть інноваційної компетентності вчителя як його особистісну інтегровану якість, яка виражається у прагненні й здатності створювати та застосовувати в освітній практиці продукти інноваційної діяльності, та розкрито її сутнісні характеристики (інноваційна свідомість, інноваційна спрямованість, інноваційна креативність). The article defines the essence of innovative competence of a teacher as his personal integrated quality, which is expressed in the desire and ability to create and apply products of innovation in educational practice, and reveals its essential characteristics (innovative consciousness, innovative orientation, innovative creativity).
Опис
Ключові слова
учитель, інноваційна компетентність, інноваційна свідомість, інноваційна спрямованість, креативність, творчість, аспірантські роботи, teacher, innovative competence, innovative consciousness, innovative orientation, creativity, postgraduate works
Цитування
Григораш О. В. Сутнісні характеристики інноваційної компетентності вчителя / О. В. Григораш // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–21 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; за ред. А. В. Боярської-Хоменко, О. В. Попової. – Харків : [б. в.], 2022. – С.225 –228.