Перегляд за Автор "Григораш, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Григораш, О. В.У статті визначено суть інноваційної компетентності вчителя як його особистісну інтегровану якість, яка виражається у прагненні й здатності створювати та застосовувати в освітній практиці продукти інноваційної діяльності, та розкрито її сутнісні характеристики (інноваційна свідомість, інноваційна спрямованість, інноваційна креативність). The article defines the essence of innovative competence of a teacher as his personal integrated quality, which is expressed in the desire and ability to create and apply products of innovation in educational practice, and reveals its essential characteristics (innovative consciousness, innovative orientation, innovative creativity).
- ДокументФормування науково-дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти(International Science Group (isg-konf.com), 2021-06-22) Гречаник, О. Є.; Григораш, О. В.Науково-дослідницька робота студентів – майбутніх менеджерів освіти – має сприяти формуванню мобільного, творчого фахівця, здатного до інноваційної діяльності, із належним рівнем загальної науково-теоретичної та методологічної підготовки. Серед проблем, які потребують першочергового розв’язання, зазначимо залучення менеджерів-практиків до розробляння змісту науково-дослідницької роботи, складання навчальних планів і програм, які відповідають сучасним реаліям і потребам освіти. Научно-исследовательская работа студентов - будущих менеджеров образования - должна способствовать формированию мобильного, творческого специалиста, способного к инновационной деятельности, с надлежащим уровнем общей научно-теоретической и методологической подготовки. Среди проблем, требующих первоочередного решения, отметим привлечение менеджеров-практиков к разработке содержания научно-исследовательской работы, составления учебных планов и программ, которые соответствуют современным реалиям и потребностям образования. The research work of students - future education managers - should contribute to the formation of a mobile, creative specialist capable of innovative activities, with an appropriate level of general scientific, theoretical and methodological training. Among the problems requiring urgent solutions, we note the involvement of practicing managers in developing the content of research work, drawing up curricula and programs that meet modern realities and educational needs.
- ДокументІЗ ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНИХ ПРОЄКТІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Григораш, О. В.У публікації проаналізовано впровадження інноваційних освітніх проєктів в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Інноваційний освітній проєкт розглянуто як системне утворення, спрямоване на визначення перспектив розвитку закладу освіти, модернізацію освітнього процесу. Упровадження освітніх проєктів передбачає визначення проблемного поля розвитку закладу освіти, побудову концепції перетворення та проєктування, програмування діяльності, моделювання та корекцію організації освітнього процесу. The publication analyses the implementation of innovative educational projects in the educational process of general secondary education institutions. An innovative educational project is considered as a systemic formation, aimed at determining the prospects for the development of an educational institution and modernising the educational process. The implementation of educational projects involves identifying the problem area of the development of an educational institution, building a concept of transformation and design, programming activities, modelling and correcting the organisation of the educational process.