ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ
Завантаження...
Дата
2019-11-14
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Використання наочних методів навчання, до яких належить візуалізація, при введенні нових математичних понять стає необхідною умовою осучаснення освіти. Поняття числа – є фундаментальним поняттям математики, а множина натуральних чисел є першою з основних числових множин, з якою знайомляться школярі, тому задачею викладача є точне розкриття змісту поняття. Аналіз наявних означень «натурального числа» в сучасних підручниках з математики, наступності вивчення поняття та історичних відомостей надав можливості реалізувати ідею анімаційної візуалізації. The use of visual teaching methods to which visualization applies, with the introduction of new mathematical concepts becomes a necessary condition for the modernization of education. The concept of number is a fundamental concept of mathematics, and the set of natural numbers is the first of the basic numerical sets that students are acquainted with, so the teacher’s task is to accurately disclose the meaning of the concept. An analysis of the existing definitions of the natural number in modern mathematics textbooks, the continuity of the study of concepts and historical information made it possible to realize the idea of animating visualization.
Опис
Ключові слова
число, натуральні числа, натуральний ряд, візуалізація, number, natural numbers, natural row, visualization
Цитування
Ковалівська А. А. Візуалізація поняття "натуральне число" в шкільному курсі математики / А. А. Ковалівська, Т. В. Потапова, І. Г. Яловега // Наумовські читання [Електронний ресурс] : матеріали XVII студ. наук. конф. студ. та молод. вчених, присвяч. 80-річчю фіз.-мат. ф-ту, Харків, 14–15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2019. – С. 66–69.