ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В 5 КЛАСІ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-11-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Згідно концепції «НУШ» в 5 класі виділяють такі види оцінювання: формувальне, що виражається вербальною оцінкою від вчителя, самооцінкою та взаємооцінюванням, і підсумкове (семестрове та річне). Крім того, за рішенням педагогічної ради може використовуватися й проміжне оцінювання.According to the concept of «NUS» in 5th grade the following types of evaluation are distinguished: formative, which is expressed by verbal assessment from the teacher, self-assessment and mutual evaluation, and final (semester and annual). In addition, by decision of the Pedagogyal council, an intermediate assessment may be used.
Опис
Ключові слова
НУШ, оцінювання навчальних досягнень учнів, формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, NUS, evaluation of educational achievements of students, formative evaluation, final evaluation
Цитування
Простакова Ю. С. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в 5 класі з математики в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» / Ю. С. Простакова, О. І. Вітковська // Наумовські читання : матеріали ХІХ наук.-метод. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяч. року мат. освіти в Україні, Харків, 23-24 листоп. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Н. О. Пономарьова та ін.]. – Харків : [Б. в.], 2022. – С. 94–97.