Освітня програма «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти у контексті критеріїв оцінювання якості: сильні сторони та позитивні практики

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-06
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У навчально-методичному посібнику презентовано досвід підготовки компетентних, висококваліфікованих вчителів-інноваторів Нової української школи на факультеті початкового навчання ХНПУ імені Г.С. Сковороди, представлено освітню програму «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти, загальні відомості, історію її розроблення та впровадження, відомості про самооцінювання, сильні сторони та конкурентні переваги. Навчально-методичний посібник розрахований на здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта», вчителів початкових класів, викладачів педагогічних закладів освіти, а також усіх, хто цікавиться проблемами початкової освіти в Україні. The textbook presents the experience of preparing competent, highly qualified teachers-innovators of the New Ukrainian School at the Faculty of Elementary Education of H.S. Skovoroda KhPU, presents the educational program "Elementary education" of the second (master) level of higher education, general information, history of its development and implementation, information about self-assessment, strengths and competitive advantages. The manual is designed for students of first (bachelor), second (master) level of higher education specialty 013 "Elementary education", primary school teachers, teachers of educational institutions, as well as all those interested in the problems of primary education in Ukraine.
Опис
Ключові слова
вчителі-інноватори, Нова українська школа, освітня програма, початкова освіта, Teacher innovators, The new Ukrainian school, education programme, primary education
Цитування
Єсьман І. В. Освітня програма «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти у контексті критеріїв оцінювання якості: сильні сторони та позитивні практики : навч.-метод. посіб. / І. В. Єсьман, В. В. Ушмарова, Т. О. Довженко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2022. – 65 с.