Особливості формування соціально-побутових навичок дітей з помірними інтелектуальними порушеннями

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стану вивчення проблеми соціально-побутових навичок у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями. Визначено компоненти та рівні сформованості соціально-побутових навичок у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано, щодо корекційної роботи, спрямованної на набуття соціально-побутових навичок дітей з помірними інтелектуальнмими порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the state of studying the problem of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities was carried out. The components and levels of formation of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities are determined. The components and levels of formation of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities are determined. Developed and experimentally tested for correctional work aimed at acquiring social and everyday skills of children with moderate intellectual disabilities.
Опис
Ключові слова
корекційна робота, соціально-побутові навички, помірні інтелектуальні порушення, correctional work, social and household skills, moderate intellectual disabilities
Цитування
Ільясова Т. С. Особливості формування соціально-побутових навичок дітей з помірними інтелектуальними порушеннями : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 016 Спеціальна освіта / Т. С. Ільясова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. здоровʼя людини, реабілітології і спец. психології. – Харків, 2022. – 89 с. : іл., табл. + дод.
Колекції