Перегляд за Автор "Ільясова, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування соціально-побутових навичок дітей з помірними інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ільясова, Т. С.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стану вивчення проблеми соціально-побутових навичок у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями. Визначено компоненти та рівні сформованості соціально-побутових навичок у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано, щодо корекційної роботи, спрямованної на набуття соціально-побутових навичок дітей з помірними інтелектуальнмими порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the state of studying the problem of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities was carried out. The components and levels of formation of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities are determined. The components and levels of formation of social and household skills in children with moderate intellectual disabilities are determined. Developed and experimentally tested for correctional work aimed at acquiring social and everyday skills of children with moderate intellectual disabilities.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ільясова, Т. С.У публікації досліджено особливості формування соціально-побутових навичок у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями. Термін соціалізація в сучасній психології означає «процес засвоєння індивідом соціального досвіду, системи соціальних зв’язків та відносин». В процесі соціалізації людина отримує переконання, суспільно схвалювані норми поведінки необхідні їй для нормального життя в суспільстві. Зазначено, що саме у навчально-виховному процесі відбувається розвиток усіх складових самовдосконалення особистості, у першу чергу потреби у самоствердженні та самореалізації, що є невід’ємною частиною соціального становлення сучасної людини. Кінцевою метою виховання особистості є її підготовка до виконання комплексу ролей, необхідних для суспільного життя: громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша. The publication examines the peculiarities of the formation of social and everyday skills in children with moderate intellectual disabilities. The term socialization in modern psychology means "the process of an individual's assimilation of social experience, a system of social connections and relationships." In the process of socialization, a person acquires the belief that socially approved norms of behavior are necessary for a normal life in society. It is noted that it is in the educational process that the development of all components of self-improvement of the individual takes place, primarily the need for self-affirmation and self-realization, which is an integral part of the social formation of a modern person. The ultimate goal of personality education is its preparation to fulfill a set of roles necessary for social life: citizen, worker, public figure, family member, friend.