ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі, а саме: визначено суть поняття «нерівності», доведено важливість вивчення теми «Нерівності» в шкільному курсі математики; проведено аналіз змісту вивчення теми «Нерівності» у поглибленому курсі математики та у шкільних підручниках; розроблено методичні рекомендації здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі. Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів у вивченні теми «Нерівності» при здійсненні диференціації навчання у профільній школі. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of differentiation of learning in the study of inequalities in the profile school, namely: the essence of the concept of "inequality" is determined, the importance of studying the topic of "Inequality" in the school course of mathematics is proved; the analysis of the content of studying the topic "Inequalities" in the in-depth course of mathematics and in school textbooks; methodical recommendations of differentiation of training in studying of inequalities in profile school are developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the learning opportunities of students in the study of "Inequalities" in the differentiation of education in the profile school.
Опис
Ключові слова
освітній процес, профільна школа, диференціація навчання, нерівності, учні, educational process, profile school, differentiation of education, inequalities, students
Цитування
Безпала А. М. Диференціація навчання у вивчені нерівностей в профільній школі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014 Середня освіта (Математика) / А. М. Безпала ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. математики. – Харків, 2022. – 62 с.
Колекції