Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7243
Title: Управління процесом соціалізації дітей з ООП у закладі освіти
Other Titles: Управление процессом социализации детей с ООП в учебном заведении
Management of the process of socialization of children with SEN іn an educational institution
Authors: Бойчук, Ю. Д.
Казачінер, О. С.
Keywords: соціалізація дітей
заклади загальної середньої освіти
управління процесом соціалізації дітей
діти з особливими потребами
социализация детей
заведения общего среднего образования
управление процессом социализации детей
дети с особыми потребностями
child socialization
General secondary education institutions
managing the socialisation of children
children with special needs
educational institutions
Issue Date: 3-Sep-2021
Publisher: Молодий вчений
Citation: Бойчук Ю. Д. Управління процесом соціалізації дітей з ООП у закладі освіти / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер // Формування та впровадження інноваційних педагогічних технологій : матеріали наук.-практ. конф., Чернігів, 3–4 верес. 2021 р. – Херсон : Молодий вчений, 2021. – С. 45–48.
Abstract: У даній статті було визначено форми методів та прийомів здійснення управління процесом соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Процес соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти має бути обов’язково керованим з боку адміністрації закладу. Саме від керівника залежить налагодження взаємодії учасників освітнього процесу, що сприятиме створенню належного соціального середовища, в якому дитина з особливими освітніми потребами почувала б себе гідно та комфортно разом із іншими дітьми та педагогами. В данной статье были определены формы методов и приемов осуществления управления процессом социализации детей с особыми образовательными потребностями в учебном заведении. Процесс социализации ребенка с особыми образовательными потребностями в учебном заведении должен быть обязательно управляемым со стороны администрации заведения. Именно от руководителя зависит налаживание взаимодействия участников образовательного процесса, что будет способствовать созданию надлежащей социальной среды, в которой ребенок с особыми образовательными потребностями чувствовал себя достойно и комфортно вместе с другими детьми и педагогами. This article has identified forms of methods and techniques for managing the process of socialisation of children with special educational needs in an educational institution. The process of socialisation of a child with special educational needs in an educational institution should necessarily be managed by the administration of the institution. It is up to the manager to establish interaction between the participants in the educational process, which will help to create an appropriate social environment in which a child with special educational needs feels dignified and comfortable together with other children and teachers.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7243
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойчук Ю. Д., Казачінер О. С..pdf210.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.